Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 22:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

http://www.leap.cc/cms/index.php

Jeg faldte over denne side da jeg i mine tåger surfede rundt på nettet.

Selve konceptet bygger på hvor meget vores "krig imod stoffer" har skadet samfundet og hvor meget vi kunne forebygge ved en legalisering.

Her er et lille uddrag:

LEAP skrev:
COPS SAY LEGALIZE DRUGS!
ASK US WHY
After nearly four decades of fueling the U.S. policy of a war on drugs with over a trillion tax dollars and 37 million arrests for nonviolent drug offenses, our confined population has quadrupled making building prisons the fastest growing industry in the United States. More than 2.2 million of our citizens are currently incarcerated and every year we arrest an additional 1.9 million more guaranteeing those prisons will be bursting at their seams. Every year we choose to continue this war will cost U.S. taxpayers another 69 billion dollars. Despite all the lives we have destroyed and all the money so ill spent, today illicit drugs are cheaper, more potent, and far easier to get than they were 35 years ago at the beginning of the war on drugs. Meanwhile, people continue dying in our streets while drug barons and terrorists continue to grow richer than ever before. We would suggest that this scenario must be the very definition of a failed public policy. This madness must cease!

http://www.leap.cc/cms/index.php?name=Content&pid=28 En kort, interessant video som kan ses på deres hjemmeside.

Personligt synes jeg det er fantastisk at så lille en minoritet tager en kamp op imod noget så alvorligt som kampen imod narko. Det er jo tydeligt at vi har tabt kampen på forhånd, hvis regeringen fortsætter i samme vejbane som vi er på vej nedad.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Det siger en del, når politiet som bliver fyldt med propaganda, og skolet til at afsky stoffer og alle der har tilknytnig til dem, begynder at indse vandviddet. Jeg tror dog ikke det er så meget et spørgsmål om at komme til fornuft, som det bliver et spørgsmål om at have råd. Den økonomiske nedtur gnaver i amerikanerne, og alle de mange mange penge som spildes på WOD, ville gøre rigtig godt andre steder.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Helt bestemt.

USA bruger 69 billioner hvert år på deres "war on drugs". Det eneste de penge accelererer er udvidelse af fængselsbygninger.

Flere liv bliver ødelagt, flere bliver smidt i fængsel og flere penge bliver smidt væk, som helt sikkert kunne være brugt på noget meget mere fornuftigt. :badidea:

En legalisering ville også betyde at man kunne kontrollere substanserne. Styre renhederne, potensen, hvor det bliver solgt og hvem det ville blive solgt til.

Annoying attention wh0re!
Brugeravatar

Geografisk sted: In the chopaaaaaaaa.
Resist skrev:
69 billioner

Jeg tror altså ikke at USA bruger 69 TUSINDE milliarder, Resist.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Max temp: -273C skrev:
Resist skrev:
69 billioner

Jeg tror altså ikke at USA bruger 69 TUSINDE milliarder, Resist.
:lol:

Selvfoelig goer de ikke det. Billions oversat = milliarder, ergo bruger de 69 milliarder.

My bad.

Senest rettet af wEstzIde 03 jul 2008 22:52, rettet i alt 1 gang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]