Citat:
Vrøvl. Narko lovgivningen er dybt uretfærdig, det er ikke fair at folks livs bliver ødelagt af den.
Narkolovgivningen er helt retfærdig, og syndes at de andre straffe burde stige gevaldigt, til hvilket formål ? hvad tror du ?
Ville det da være bedre bare at lade folk gå ustraffet for alt deres lort.
NEJ! folk skal have deres straf, og jo længere tid tosserne er spæret inde jo bedre.
Om de så har myrdet eller solgt tons af narko er jeg ligeglad med, ulovligt er ulovligt, bliver man nuppet må man tage straffen.
Det er fair nok at deres liv bliver ødelagt, for de vidste at det kunne gå hen og blive risikoen.,
De kunne ligeså godt været blevet nakket i noget bande oprør, eller andet, måske var det heldigt politiet noget at stoppe dem imens legen var god.
Nu for det jo en masse tid til at tænke sig om, der er også mange mennesker der vil have snuff ? hvorfor skal folk der producere sådan noget i fængsel ? der er jo massere der vil have det

Citat:
Jeg er enig i at man skal være sig bevidst, hvilke konsekvenser ens ulovlige handlinger kan have, og at det ikke kan komme som en overraskelse at straffen er hård hvis man bliver nakket. Men det lyder nærmest som om du mener, at man slet ikke må opponere mod love og straffe man er uenig i.
Sagtens, men at pive over den og at det er så buuhu uretfærdigt syndes jeg ikke.
Og det er da fint at udtrykke at man får " kvalme " ved at se det osv..... men det siger en pedofil jo nok også når han ser en anden pedo blive dømt
( ej det for dårligt ! nu kan han ikke rykke i børn mere ! stakkel )
Citat:
Jeg synes det er ærgeligt at endnu en person tror på ideén med "at hårdere straffe er vejen frem". Folk blive ikke mindre kriminelle af at sidde i fængsel, tværtimod.
Nej sikkert ikke, men efter 16 år i spjældet ville jeg da fortjene at ryge 16 år ind igen, hvis jeg gik ud og lavede det samme.
Så er man da komplet idiot, og så trænger man åbenbart til 16 år mere fordi man ikke lærte noget.
Citat:
Du virker jo nærmest glad over at de skal sidde i et fængsel de næste 10 og 16 år, må jeg spørge hvorfor? Hvem har de gjort noget ondt? Hvem gavner det at de sidder i fængsel?
Jeg er ikke direkte glad men skam heller ikke ked af det ?
hvem de har gjort ondt ? det ved jeg nu ikke, siden ham den ene forsøger desperat at " bedøve " vagten,
må de begge da være nogle blæste knaldperler, og om de har gjort folk ondt er jo ikke til at sige,
det kan du ikke sige, og det kan jeg ikke sige noget om... for det ved vi ikke noget om.
Citat:
:roll: Hold nu op! Folk er selv ansvarlige for at tage stoffer. Det er heller ikke Carlsbergs skyld at der findes alkoholikere. Eller Audis skyld at folk kører +200 km/t med hovedet under armen.
Helt rigtigt, men vi kender ikke de her gutter, de kunne være sådan nogle der hældte GHB i unge pigers disko-saft

hvem ved ?
gør du ?