Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 22:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

http://m.jv.dk/?article=1463701

Koldingenser idømt syv års fængsel for ketamin-import
Af ANN KATRINE WARREN, 25. oktober 2012 kl. 18:43
DOM: Den 30-årige Thomas Bernhard Rasmussen fra Kolding er i dag blevet idømt syv års fængsel for import af stoffet ketamin.

Dommen faldt i Københavns Byret, hvor koldingenseren og en 26-årig bekendt fra Midtjylland tilstod at have arrangeret importen af godt fem kilo ketamin fra Indien. Det skriver Ritzau ifølge dagens.dk.

Stoffet ketamin er et bedøvelsesmiddel til blandt andet heste, men misbruges også i technomiljøet, og straffemæssigt sammenlignes det med kokain.

Toldere ved lufthavnen i Kastrup fik i slutningen af februar i år mistanke til en pakke, som skulle leveres til en postboks på Frederiksberg. Politiet blev involveret, og da pakken i marts blev hentet i boksen, slog politiet til.

Oprindeligt drejede tiltalen sig om import af i alt 10 kilo ketamin, men tilståelsen fra de to dømte drejer sig kun om den halve mængde.

Den 26-årige Emil Groth Thomsen fra Midtjylland fik en dom på seks års fængsel. Anklageren havde krævet en straf på omkring otte år.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Det jo for sygt, hvis det blot er for at transportere stoffet.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Holy shiit. det er også meget Keta O.o

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Stodder
Brugeravatar

Morten på 14 skrev:

Når man importerer 5 kg af et stof som takseres i samme klasse som kokain og heroin, så kan det ikke komme som en overraskelse at man skal en lang tur i skyggen...
Don't do the crime if you can't do the time

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja lige præcis. Og som jeg læser det, er det blevet sendt i en pakke fra Indien til en postboks, hvorefter de pågældende har ville hente det. Det er sygt. Man kunne næsten slå en mand ihjel for samme skrafferamme :roll:

Medlem

Og man kan også være personen der sørger for at en del af de hyggelige omsorsvigtede brianer med taber attituder fra generation ja tak har noget at proppe op i næsen til deres tekno fester.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
^ Det var dog alligevel en træs kommentar, kan du straks vaske din beskidte skede med vand og sæbe! Jeg kender mange intelligente, helt fredlige mennesker der nyder en bane ketamin i ny og næ.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
^ Det var dog alligevel en træs kommentar, kan du straks vaske din beskidte skede med vand og sæbe! Jeg kender mange intelligente, helt fredlige mennesker der nyder en bane ketamin i ny og næ.

Insinuerer du, at brian'er udgør en gruppe af uintelligente, stressende mennesker? :shock:

Medlem

de har vel tænkt at det kan koste liv og derfor skal straffen være høj

Dedikeret medlem
Brugeravatar

de har vel tænkt at det kan koste liv og derfor skal straffen være høj

Det er vel ikke deres problem at nogle ikke kan styre deres forbrug eller læser op på tingene? Det ville være det samme som at sige at matas er ansvarlig for hvad deres kunder bruger deres nyindkøbte kaustisk soda og svovlsyre til.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]