Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 16:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ude foran dit vindue, med en joint i hånden, og pikken i den anden.
http://ekstrabladet.dk/nationen/article1928657.ece

Politet har endnu ikke overblik over, hvor mange hash-cigaretter, de har konfiskeret, lige som dert heller ikke er overblik over, hvor mange penge, de har fundet i den sag, hvor 32 er anholdt.

- Vi har ikke orket at tælle de mange penge, men vi har vejet dem – og der er flere kilogram pengesedler. Senere i dag kører vi en tur i banken for at få dem talt op, siger Steffen Thaaning Steffensen, Task Force Pusherstreet, Københavns Politi.

Læs: 28 anholdt for produktion af joints

I alt mener politet, at kunne dokumentere, at de nu 32 anholdte har fremstillet mindst 270.000 joints, på de fabrikker, der blev afsløret i går. Og politikommissæren er klar til at destruere alle de ulovlige varer.

- nej, dem sælger vi ikke til lande, hvor de er tilladt. De er forbudt her i landet, og det skal destrueres, det skidt, siger Steffen Thaaning Steffensen, men hvad siger du?

Skulle politiet prøve at sælge varerne til hollandske coffeeshops eller amerikanske rygecafeer?

det skal destrueres, det skidt, siger Steffen Thaaning Steffensen. hold nu kæft en nar. og jeg hader de skal kalde sig selv task force pusherstreet forheldved vi er i danmark. :-x

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
det ville være urealistisk at sende nogle random joints til nogle lande hvor det er lovligt.
politiet kan jo ikke rigtig stå til ansvar for hvad rockerne har puttet i nogle joints, de ved jo ikke engang hvad de ville sælge ud over en eller anden form for "hash-cigaretter", der kan jo fandme være alt lige fra benzo'er til et gammelt bildæk i de joints ;)

så self skal de da ikke sælge det videre, det er der mange gode grunde for at de ikke skal.

jamen det lyder meget federe på engelsk åbenbart ? :D og politiet vil jo også gerne være de hårde drenge skal du huske på

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Tror jeg smutter på forbrændingen og stiller mig i vindretningen, som Hessel V. foreslår :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Citat:
det skal destrueres, det skidt, siger Steffen Thaaning Steffensen

Og så stopper vi måske lige med at blande vores følelser ind i vores politiarbejde, Steffen. Det ville være skønt.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Medlem

Tror jeg vil tage min grill med til forbrændingen samt en klap stol og et lille café bord og sidde i vindretningen med et par pølser og god kold coca cola <33

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
haha, så er EB på banen og så er det straks en 'fabrik' der er blevet afsløret... :lol: Jeg kunne i den forstand være en omvandrende jointfabrik :lol:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
haha, så er EB på banen og så er det straks en 'fabrik' der er blevet afsløret... :lol: Jeg kunne i den forstand være en omvandrende jointfabrik :lol:

Hahahahah, nice one! :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]