Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 11:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Fniiiiis.... De skulle tage hans kørekort i 3 år når han ligger og kører bil i den tilstand.
Citat:
A POLICE chief has been hospitalised after eating a cake laced with cannabis that had been given to his daughter by a friend.
Mike Berkemeier, who heads the police force in Laurelville Ohio in the US said he spotted the cake sitting on the kitchen counter - and wolfed down the lot.
"I got up in the morning and ate it -- the entire thing,” he said.
The effect was almost immediate.
”I thought I was dying,” he said.
In a state of panic, Mr Berkemeier jumped into his car and made for his office - the Laurelville police station - for help.
”I don’t remember much of the drive here, even though it’s just a few blocks and was met by a couple of the paramedics from the fire department," he said.
The officers rushed him to Berger Hospital in Circleville where he underwent a barrage of tests to try and establish what was wrong with hom.
As the hours passed, Mr Berkemeier felt worse rather than better.
"I kept trying to explain to them this wasn’t getting any better. It just got worse,” he said. "I felt like I was out of my mind."
It wasn't until Mr Berkemeier's fiancee called his teenage daughter from his hospital bedside to brief her on his condition that the mystery was solved.
The mortified teen daughter confessed that the cake her dad had eaten had been laced with a high concentration of cannabis oil.
"My fiancée hung up the phone and called for the nurse and said, ‘Get a nurse here right away. I know what it is,’" Mr Berkemeier said.
Doctors immediately gave him a sedative to sleep off the effects of the drugs.
"It was probably the scariest thing that has ever happened to me in my entire life," he said.
It later emerged that a friend of his daughter's had brought the cake into the house.
Mr Berkemeier said police had not ruled out pursuing charges of corrupting another with drugs, and assault.

http://www.news.com.au/lifestyle/health ... 6620973706 <--Video

Senest rettet af Mr.Cookie 15 apr 2013 19:55, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

hahahaha! fantastisk

Dedikeret medlem

Fnis selvom det er ret synd for alle indvolverede!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Fnis selvom det er ret synd for alle indvolverede!

Ja, ingen tvivl om at det må være skræmmende at spise 2-3-4 gange normal dosis. Det ville jeg også synes det var, men ikke at vide at man gør det, så er det ikke så mærkeligt at man panikker og tror man skal dø.

Dedikeret medlem

Plus det efterspil som højt sandsynligt kommer.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Det må være en sindsygt ubehagelig oplevelse at blive overdosed med cannabis oralt uden man er klar over det.
Jeg har hvertfald haft nogen af mine mest ubehagelige stof oplevelser hvor jeg fik for meget pot chai. Troede seriøst at jeg skulle dø.

Så det må også være en reminder til alle om at man skal passe ekstra godt på, hvis man har spiced fødevare op med drugs. Da uvidende personer kan finde på at spise dem. Det er ikke så længe siden hvor jeg glemte nogle sukkerknalder med DOC på til en fest. Jeg kom først i tanke om det på vej hjem, også var jeg nød til at tage tilbage. For shit nu hvis nogen havde putte dem i kaffen i den tro at det bare var sukker.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
W.... T.... F.... :lol:

Stakkels mand! :P

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Det kan godt være, men hvordan vil du så forklare alle de vidner der er impliceret. Altså de andre politimænd, hospitalpersonalet, doktoren, hans kone. Og hvad skulle pointen være med at opdigte historien?

Har du overhovedet set klippet med interviewet?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg vil nu godt påstå at jeg kunne lave en kage på størrelse med f.eks. en muffin, med f.eks 5 gram af det stærkeste skunk, som jeg har vasket virkelig grundigt, 5-6 gange, for at fjerne alle bitterstoffer, som du vil måske nok synes smager lidt anderledes end andre muffins. Men en som ingen erfaring har med cannabis mad ville nemt kunne spise den, og nyde den, uden at få mistanke til den. Og ''almost immediate'' kan jo godt være 10 min., for de første effekter, og 10 min. senere kommer det virkelig hårdt.
Jeg har selv engang overdoseret så voldsomt at jeg mistede kontrollen allerede efter 20 min.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Så det godt at alle menneskers optagelsesevne i skidesækken kan skæres over en kam!
Så den pose med lort lukket.

Tilbage til at kommentere tråden egentlige indhold! :whogives:

OT: Hvor ligger videoklippet henne snufkin?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

I min oprindelige post, der hvor jeg har skrevet ''<--- video'' :)

Medlem
Brugeravatar

Så holder han nok nallerne væk fra sin datters kager i fremtiden. :D

Srsly, det må sku have været ubehageligt. Hvis man aldrig har oplevet cannabis før, så kan jeg slet ikke forestille mig hvor rædselsfuldt det måtte være at indtage en megadosis uden at vide det... Damn.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]