Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 23:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

http://hispaniolainfo.com/2013/10/?p=1822

Uruguay vil gro høste og sælge cannabis blomster til $1 pr. gram. markedsføringen begynder medio 2014.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det går den rigtige vej... men...
Citat:
He said that the product will be delivered to each user upon registration in a database which will not be made ​​public.

Den ville jeg godt nok ikke bryde mig om - især ikke steder som herhjemme, hvor tumpede statsministre helt officielt mener vi skal være glade for at NSA overvåger (spionerer) os :roll:

Dedikeret medlem

Det går den rigtige vej... men...
Citat:
He said that the product will be delivered to each user upon registration in a database which will not be made ​​public.

Den ville jeg godt nok ikke bryde mig om - især ikke steder som herhjemme, hvor tumpede statsministre helt officielt mener vi skal være glade for at NSA overvåger (spionerer) os :roll:

Når nu det er lovligt tror du så ikke godt du kan slappe lidt af ? du har vel allerede en smartphone...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Den dag man begynder at slappe af er kampen først for alvor tabt... Og nej til smartphone - af samme årsag ;-)

Dedikeret medlem

Den dag man begynder at slappe af er kampen først for alvor tabt... Og nej til smartphone - af samme årsag ;-)

Jeg føler med dig astral.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ikke med på hvad du mener med Astral?

Men for os over 30, er det faktisk muligt at leve en rimelig tilværelse uden smartphone - jeg kan faktisk ikke se hvad jeg skal bruge en til... Surfe kan jeg på computeren derhjemme og ringe og sms'e kan jeg stadig fra min fine Nokia 6100...
Jeg har i øvrigt heller ikke tv; men det er nu mere fordi de (efter min mening) hovedsagligt kun sender bras og ligegyldige realityserier...

Og for at komme tilbage til emnet, så viser historien at ikke offentlige databaser har det med at blive tilgængelige alligevel - vi har lige haft en sag med patientjournaler herhjemme og CPR-registeret for blot at nævne lidt...

At man skal registreres i en database for at sikre ingen køber mere end 40g om måneden er sandsynligvis for at sikre folk ikke køber med henblik på videresalg - det må kunne gøres på anden vis... Fx ved kun at kunne købe 5g af gangen, så bliver det pænt besværligt og tidskrævende at hamstre til videresalg...

Med alt det sagt, så er det dog fantastiske nyheder og kan blive vendepunktet i legaliseringen...

Dedikeret medlem

smartphones er dumbphones!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]