Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 apr 2024 01:51


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 21 jun 2016 17:27 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 nov 2015 14:40
Indlæg: 88
Jeg læste denne overskrift på TV 2 | ØSTJYLLANDs Facebook side. De har uploadet et lille klip, der beskriver, at diverse politiske partier mødes i aften og diskuterer, om fri hash er en god idé. Efter sommerferien kommer de frem til en endelig beslutning, påstår man.

Det lyder for godt til at være sandt, men det ser ud som om, at man er ved at åbne øjnene for plantens potentiale :)

http://www.facebook.com/TV2OJ/

(PS: ved ikke, om jeg har placeret tråden i det rette forum).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jun 2016 17:56 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 feb 2004 09:57
Indlæg: 1743
Geografisk sted: Orbit Earth
Mr. Gone skrev:
Er det egentlig overhovedet muligt for Aarhus kommune eller whatever at legalisere cannabis? Kræver det ikke at den uvidende regering er med på idéen?
Københavns kommune har forsøgt at få dispensation fra Justistministeriet ~3 gange til at køre et forsøg med legalisering af urt, uden held. Det var dog vist under den tidligere regering, men min mavefornemmelse siger mig at de nuværende tosser ikke just er venligst stemt for en legalisering heller, ikke engang på forsøgsbasis. Men gode takter fra Aarhus kommune, måske lidt civil ulydighed i offentligt regi kan flytte noget.

_________________
Let Go And Let God!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team