Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 apr 2024 03:03


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 31 aug 2016 23:22 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 apr 2016 01:54
Indlæg: 151
http://ekstrabladet.dk/112/politiet-mas ... ia/6268046

Politiet er i øjeblikket massivt til stede på Christiania, hvor der onsdag aften er blevet affyret skud.

Opdateres...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 sep 2016 00:33 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Opdatering:
http://nyheder.tv2.dk/krimi/2016-08-31- ... -i-hovedet

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 sep 2016 00:56 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Selvom jeg på alle mulige måder er i mod politiets færden på staden, så er det her altså langt over grænsen. Håber de fanger det svin der har gjort det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 sep 2016 04:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 aug 2016 21:31
Indlæg: 8
Intet kan retfærdiggøre at skyde nogen der ikke prøver på at slå én ihjel, men det er så trættende at sidde og forudse præcis hvordan 100% af skylden straks vil blive tildelt Christiania. Det bliver med garanti brugt som argument for at lukke staden osv. Den baglæns logik, regeringen har gang i er deprimerende. Man ser et hashmarked som er nogenlunde fredeligt og under kontrol, og et sted i København hvor folk som ikke passer ind andre steder kan falde til. Så beslutter man sig at slå dem over hovedet med uprovokeret politimagt igen og igen indtil alting er blevet noget lort, og så siger man "se, det er noget lort! Vi har begrundelse for at gøre noget ved det." Simpelthen så idiotisk, ignorant og kortsigtet. Skulle det fungere bedre her end i USA?

Som Natasja sang er et fredeligt hashmarked en rimelig sjælden ting, og det burde man have været lykkelig over at have i Danmark. Nu til dags tør mange ikke gå derind, så de køber fra gadepushere som også tilbyder coke og heroin og alt muligt andet pis som ikke var velkomment på staden. Hvis de lukker Christiania helt, hvilket nogle i regeringen med garanti vil mane til, så skal alle ud til førnævnte gadepushere som vil være spredt over hele byen og kæmpe om deres marked med skydevåben og bandegrupperinger. Regeringens valg har ført til en vækst af de problemer, de mente man skulle bekæmpe. Idioti og arrogance uden grænser.

Det er ikke politimændenes skyld. Det er ikke dem der vælger at gå efter Christiania og forsøge sig med en fuldstændigt håbløs kamp mod en ufarlig substans som mennesker har brugt i tusindvis af år. Hash er ikke farligere end sprut, det er bare ikke lige så dansk, og så kan man score lette point ved at gå efter den lille fristad og kalde det en sejr -- troede de da planen var på tegnebrættet. Nu har de set konsekvensen: bander, kriminalitet, vold, guns. Det er den lovgivende magts skyld. At det skal gå ud over almene politimænd er forfærdeligt, men det er ikke nogen overraskelse at det kommer til det punkt før eller siden. Det er jo et problem der er skabt af dem der påstod at de ville løse det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 sep 2016 14:53 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
oldboy: hvordan kan det ikke være politimændenes skyld? Gør de blot deres arbejde? Kan man fratage sig sit ansvar ved at bruge den udmelding?
Det er da netop dem, der vælger at gå på Christiania helt af egen vilje.

Jeg ved godt, at det er nogle politikeres latterlige idé, der har ledt til det her, men man har vel også et personligt (og i den forstand moralsk) ansvar, når man er betjent?

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 sep 2016 17:37 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
spaffeh skrev:
oldboy: hvordan kan det ikke være politimændenes skyld? Gør de blot deres arbejde? Kan man fratage sig sit ansvar ved at bruge den udmelding?
Det er da netop dem, der vælger at gå på Christiania helt af egen vilje.

Jeg ved godt, at det er nogle politikeres latterlige idé, der har ledt til det her, men man har vel også et personligt (og i den forstand moralsk) ansvar, når man er betjent?

Jeg mener så på ingen måde deres handlinger står til mål med konsekvenserne. Hvis man vil sælge hash så må man bare finde et andet sted, det kan sgu ikke være rigtigt at folk potentielt skal lade livet over det her, og ja politiet gør bare deres arbejde, vi snakker altså ikke om at smide folk i kvægvogne med engangsbillet til Polen, nej vi snakker altså om at håndhæve et forbud mod et rusmiddel.

Vi kan så sagtens blive enige om at forbuddet er helt hul i hovedet, ja det kan man jo nærmest sige bogstaveligt talt nu, men det er i min optik virkelig dårlig dømmekraft at give politibetjentene skylden for det her på nogen måde.

Politikkerne skal råbes op for det her vanvid, ingen andre.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 sep 2016 18:28 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 790
Geografisk sted: Messier 45
Hvordan kan det at være uenig med lovgivningen retfærdiggøre at pløkke et medmenneske med familie og kære i hovedet? Fordi det var hans eget 'moralske ansvar' at håndhæve den lov, du er uenig i, og at han på den måde selv er ude om det? Wauw.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 sep 2016 19:08 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Det er så ikke det, jeg mener. Jeg prøver ikke at lægge skyld på nogen, blot finde ud af hvordan det er kommet dertil, hvor det er.

Der er en kendt risiko, ved at udføre det politiarbejde man bliver tildelt på Christiania. Der er blevet skudt derude før både fra politiets og de kriminelles side.
Det er jo ikke en legitimering af drabet (drabsforsøget? Ved ikke om betjenten er afgået) jeg advokerer for, det ser jeg egentlig ikke, hvor I læser - jeg skulle formentlig have uddybet/skrevet mere omkring det hele, men det kommer så nu for at prøve at undgå forvirring.
Det er dybt tragisk, at en mand, som det nu er kommet frem tidligere har forsøgt drab, vist nok med sin far, ikke kan komme ud af sin paranoia, går med pistol, og så ender med at bruge den.
Man skal besidde en yderst bizar morale, for at kunne sige hans handlinger var legitime.
Jeg fandt lidt info omkring personen på eb.dk

Men.

Det er som om, nogle tildeler politikkerne en form for status, hvor de kan mere end os civile, og at ansvaret kun/mest er hos dem.
Hvis jeg virkelig gerne vil ændre på systemet, så kan jeg ikke blive ved med at give magt til/legitimere et system, som jeg ikke finder moralsk/demokratisk forsvarligt.
Det kan efter min mening ikke ændres indefra.
Systemet er rimelig galt på mange områder, og er efter min mening langt fra demokratisk.
Derfor mener jeg, at enhver har sit eget ansvar, da ingen som udgangspunkt kan bestemme over andre, og ikke burde - specielt ikke med tilhørende trusler og vold.

Jeg synes det er meget vigtigt at huske på, hvem der er aggressorerne her - politiet. Ganske vist får de ordrerne ovenfra, men der kunne politichefen jo prøve at vurdere konsekvenserne ved specifikke ordrer i stedet for blindt at adlyde.
Der er en grund til, at de har det udstyr på, de nu har, samt at der mindst er 30 betjente klar til aktion, hver gang de vil ind på Staden.
Der kunne man efter min mening godt lige vurdere, om det er gavnligt for borgerne, som betjentene jo er sat i verden for at beskytte, eller om det rent faktisk har modsatte virkning.

Det er naivt at tro, helt især med Christiania, at der bliver handlet til alles favør. Det smarteste at gøre, ville jo være at lade Christiania være i fred og ikke lave aggressioner derude.
Aggressioner avler modtryk.
Som en skrev før, så er det nemlig så pissefuckingærgerligt at det sker, fordi man netop har kunnet forudse det.
Og nu kan man spå i, at politiet vil blive mere militariseret, få flere beføjelser og at vi formentlig får et endnu hårdere kriminelt miljø.

Et eksempel på en betjent, som har fundet ud af, at han faktisk selv har ansvaret for, om en ordre bliver udført eller ej, er Lars Andersen. Han ville ikke stå og kigge i unges underbukser efter tørret plantemateriale - det ligger frit for enhver betjent, at lade være med at udføre det arbejde, de bliver tildelt. Det handler blot om at søge i sit moralske kompas.

BasicReality: hvis du mener, at man bare kan tage et andet sted hen og sælge sin hash, så tror jeg du ikke er helt klar over, at det formentlig vil bringe endnu mere vold med sig.
Fuldstændig som vi har set med de eskalerende bandekrige siden lukningen af gaden i 2004. Så jeg læser dit forslag som en advisering for mere vold, faktisk.

Politikerne skal råbes op, betjentene skal råbes op, borgerne skal råbes op. Alle dem, der ønsker at bestemme over andre ved hjælp af magt, som kan udmunde sig i trusler, afpresning og i sidste ende vold, hører ikke hjemme i et demokrati efter min mening.

Det kan også være, at mit anarkitrip bare er gået for langt, men jeg begynder mere og mere at reflektere over, hvor usympatisk det system vi har lige nu er. Det er pissesynd for betjentene og pantsamleren. Det er pissesynd, at vi har et system, som har forårsaget alt det her.
Det er pissetræls, at folk bliver ved med at stemme og dermed legitimere et system, som jeg finder dybt usympatisk.
Men hvad har jeg at skulle have sagt.. Jeg grubler nok bare for meget over den måde, det hele er skruet sammen på.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Senest rettet af spaffeh 01 sep 2016 19:11, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 sep 2016 19:09 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Må indrømme jeg ikke turde skrive et svar igår, for jeg har det godt nok også lidt blandet med det. Jeg synes ikke den går med at sige "de gør jo bare deres arbejde", han har selv valgt at blive politimand, han har selv valgt at takke ja til tilbuddet om at komme på Task Force Pusherstreet (sikkert med glæde), og at tage med på "raid" igår, jeg tror godt de ved hvad de risikere, og jeg synes alligevel der et element af "hvis man leger med ilden" også. Selvfølgelig skal gerningsmanden straffes, og som privatperson er det aldrig okay at skyde nogen, men som konflikt i samfundet, så er der bundet til at ske ting, hvis man strammer grebet om nogen.

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 sep 2016 19:14 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Meget rammende, Fritzie. Jeg var for hurtig på tasterne, for det er jo et virkelig ømt emne, når man begynder at kritisere systemet (af en eller anden underlig, underlig årsag).
Vil vi ikke hinanden det bedste? Gerne uden trusler om afpresning, kidnapning og vold.


Selve problemet er for mig 'demokratiet'. Og ja, især politikerne, men det ændrer på intet, at få nye politikere ind - det er selve motoren, der er noget galt med.
Det er jo selve vores (nogens) elskede demokrati, der har skabt grobunden for illegale markeder.
Det eneste jeg i sidste ende ønsker, er egentlig bare, at det ikke udvikler sig til noget ala amerikanske eller mexicanske tilstande - men vi er godt på vej efter min mening.
Og så bliver det først fucking uhyggeligt.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 sep 2016 19:27 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Ja, enig. Men de bliver de aldrig, hvis de ikke tager stilling til det, netop hele min pointe med 'eget ansvar'. Man kan altså ikke bare sige "de udfører blot deres arbejde", da det er en fralæggelse af det personlige ansvar.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 sep 2016 19:37 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Det er det virkelig, folk ved jo på en måde heller ikke hvor man står, hvis man hopper for meget uden for normen, og så kan tankerne løbe løbsk, og så alt det politiske korrekthed de sidste par år.

Men jo, jeg tror bestemt man ønsker hinanden det bedste, og jeg er enig med dig i at ansvaret for eget liv, skal ned til individet, men indtil befolkningen kan styre det, så synes jeg også der bør være en udøvende magt, der håndhæver nogle love, som man vel er hovedsageligt enig i, og nogle man ikke er. Derfra, og så til at øge presset på Christania - de har været hårde i år, og legalisering bliver mere og mere realistisk, så folk får nemmere ved at insistere på deres ret til at ryge. Det var ikke en god idé at tage derud igår. Det største problem med demokratiet er imo når det bliver så stort, at folk ikke kan overskue at tænke på mere end dem selv og deres nærmeste, og bare ønsker det bedste for dem, eller endnu værre, begynder at snyde for egen vinding, for så bliver det nemlig virkelig udemokratisk.

Men ja, i sidste ende er det jo motoren den er gal med, og den ligger i os alle, så det er et kæmpe arbejde, og jeg tror også det kommer ved at folk lige så stille tager stilling til det.

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 sep 2016 20:38 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Ja, det er virkeligt problematisk, og sit eget aspekt af den samme dualisme.
Men sådan er det jo, praktisk talt, med alt.
Men; stilles betjenten som et enkeltstående individ, udmunder det i sidste ende i favoriseringer. Hvoraf vedkommende kun håndhæver de love, vedkommende rationelt kan begribe i situationen. Så den binære modpol er i udgangspunktet det vilde vesten, hvori den umyndiggjorte borger efterlades i magthaverens egoisme.
Hvilket indebærer at der i denne samfundsstruktur kræves en depersonaliseringen af personen der håndhæver den lov der nu engang er vedtaget.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 sep 2016 21:37 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Alf'n skrev:
Ja, det er virkeligt problematisk, og sit eget aspekt af den samme dualisme.
Men sådan er det jo, praktisk talt, med alt.
Men; stilles betjenten som et enkeltstående individ, udmunder det i sidste ende i favoriseringer. Hvoraf vedkommende kun håndhæver de love, vedkommende rationelt kan begribe i situationen. Så den binære modpol er i udgangspunktet det vilde vesten, hvori den umyndiggjorte borger efterlades i magthaverens egoisme.
Hvilket indebærer at der i denne samfundsstruktur kræves en depersonaliseringen af personen der håndhæver den lov der nu engang er vedtaget.

Kun hvis der ikke er tillid til at betjenten har sin retfærdighedssans på plads, ellers gør han bare hvad der skal til... Så ja, det er virkelig en hård nød at knække hvordan man håndtere personlig frihed/alles frihed problemet på et menneskeligt plan.

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 sep 2016 22:32 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Fritzie skrev:
Så ja, det er virkelig en hård nød at knække hvordan man håndtere personlig frihed/alles frihed problemet på et menneskeligt plan.


Netop.
Men vi må tage udgangspunkt i opfattelsen af at betjenten er opdraget, hjernevasket eller oplært, i den henseende at skulle vedtage normens generaliseringer af retfærdighed. Fordi selve retfærdighedsprincippet kan uddybes og fordrejes med henblik på individets subjektive perception af handlingens omfang.

Navnlig fordi vi, i denne situation, kun har medierne at tage udgangspunkt i.
Troværdigheden, eller den bagvedliggende årsag til betoningen af et givent emne kan ligeså fremstå enormt tvetydigt tiltider.
Så vi tvinges til at godtage deres uddybning af den problemstilling det omhandler.

Mennesket er jo et socialt væsen der organiserer sig, hvilket må være årsagen til vi er hvor vi er i dag.
Og uoverensstemmelser er jo, i det store hele, uundgåelige.
-Selvom jeg tænker vi alle er overbevist om det samme.. :eyes:

I min optik er det ikke stofferne der er problemet, men pengene.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 sep 2016 23:05 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Rigtigt godt skrevet Alf. Det er jo netop problemet, moral er fuldstændigt subjektiv jf. hvordan du er opdraget og bragt ind i denne verden.

At panserne rent objektivt skulle være galt på den, når de håndhæver loven om euforiserende stoffer er bare ikke et argument som jeg finder holdbart.

Langt størstedelen af betjente i styrken i dag, og da særligt dem der render rundt i Task Force Øst valgte jo at tage uddannelsen som betjent mens hash har været ulovligt, så har de jo nok ikke valgt den uddannelse fordi de mente det var moralsk forkasteligt det arbejde de nu skulle i gang med.

Du kan sagtens overbevise mig om at hash burde være lovligt, eller som minimum dekriminaliseret, men der er altså stadig argumenter imod og de er ikke helt ligegyldige, samt at jeg ikke mener det er fair at dømme folk så hårdt ud fra uvidenhed. Der går med sikkerhed mange rundt, særligt i den ældre generation som tror at hvis det hedder stoffer, så er det dødsensfarligt, det har de fået fortalt igennem hele livet.

Ja vi kan godt slå os tilbage i fugleperspektiv med maksimal viden og spille bagkloge, men den luksus er der massere mennesker der ikke nyder.

Helt ærligt, både for slutbrugerne men da særligt også for sælgerne her i landet burde de i langt større omfang gør opmærksomme på muligheder hos DarkNet, i mine øjne er det revolutionen som endeligt gør op med rigtig mange af problemerne associeret med køb og salg af ulovlige stoffer.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 sep 2016 01:29 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Synes det er et godt argument, at mange af dem ikke har haft det samme grundlag for at kende til oprindelsen af lovgivningen om cannabis, da de i sin tid valgte jobbet, men det er på den anden side heller ikke kommet frem inden for den sidste uge. De har haft rigeligt med tid om at oplyse sig selv om, hvad det er deres job går ud på.

Det eneste jeg forventer er en smule konsistens, jeg må drikke 5L benzin hvis jeg vil, men folk bliver udsat for vold, frihedsberøvelse, krænkelse, bliver spærret inde, og betaler bøder, for at ryge hash. Hvis man støtter op om det, og samtidig vælger et job, hvor man direkte arbejder imod cannabis, og så på Christania, så tager man en risiko, om man har valgt at sætte sig ind i hvad ens job egentlig går ud på, eller ikke. Så igen, det er ikke fordi det ikke er sindsygt ærgeligt at sådan noget her sker, men man kan ikke tage ansvaret fra betjenten heller.

Hvad er det du mener ikke er et ligegyldigt argument, for at lade det her stå på? At folk kunne skade sig selv? At forskerne skal have tid til at teste det dobbelt så grundigt som alt andet, for at være sikker på om det nu er mindre farligt end først antaget? Den sidste kan jeg gå med til, for det er samme procedure som ellers, men det er stadig ikke helt rimeligt, for der tager ikke lang tid at læse sig til hvordan cannabis blev ulovligt i første omgang, og hvorfor man insistere(de) på at det skulle være det, og så vidt jeg ved har man heller ikke forsket særlig meget i hvor mange af de negative effekter ved et liv med cannabis, der opstår gennem stigmatiseringen. Det er en temmelig ensidet sag.

Integration > Undertrykkelse - i samfund så vidt som en selv.

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 sep 2016 02:51 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 aug 2016 21:31
Indlæg: 8
Skulle politistyrken så frivilligt stå af hvis de er lidt uenige i politikerne? Skulle ham der blev skudt have droppet sin karriere hvis han synes, det ikke er så fedt at skulle ind på staden i tide og utide for at holde øje med pushere? Selvfølgelig ikke. De har et arbejde, de har et instikt som driver dem til at gå efter kriminelle elementer (ellers var de vel ikke blevet betjente) hvilket ikke kan benægtes at der findes på Christiania, og de har fået besked af deres chef på at gå ind og anholde nogen eller hvad det nu var der skete. Jeg har da før været uenig med min chef, men hvis jeg hver gang skulle råbe "så vil jeg ikke være med mere!" så var jeg sguda hjemløs nu.

Det kan aldrig blive de almene betjentes skyld medmindre det drejer sig om individuelle fejl som bryder deres reglementer osv. Det ser ikke ud til at der er tale om sådan noget i den her sag. Faktum er at de var inde for at anholde en mand, og han trækker så en pistol og skyder omkring sig. De eneste der er forkert på dem er ham der skød, og de politikere der synes, det er en god ide at losse til en hvepserede hver uge. Det er ikke betjentenes idé at Christiania skulle rydes. Det er ikke en fællesbeslutning der er taget nede på stationen. De har et arbejde og de har fået besked på at udføre det, og for mange mennesker lyder der jo ikke specielt forkert at sende politiet efter en flok rockere og pushere. Der er jo ikke umiddelbart noget mærkeligt i det.

Problemet ligger der hvor man har taget den beslutning at sende politistyrken efter et forholdsvis fredeligt og uproblematisk enklave hvor der sælges et stof som trods ulovlighed er ufarligt og naturligt, og hvor der ikke sælges egentligt narkotika i noget særligt omfang. Dét er idiotien, og det giver ingen mening at blive vrede på betjentene. Det er da et primitivt perspektiv at man bliver sur på dem bare fordi det er dem, man ser derinde. Det fortolker jeg som lav intelligens og mangel på evne til at se det store billede.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 sep 2016 10:52 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2748
http://ekstrabladet.dk/112/article6270737.ece

Livestream christianitter rydder pusher street


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 sep 2016 14:55 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Er der nogen der kan forklare hvorfor christianitterne rydder?
Jeg kan kun finde artikler, hvor der er udtalelser fra diverse politi.
Edit: Nvm, jeg fandt det på Christianias facebook.

_________________
Hi Karin.


Senest rettet af Leah 03 sep 2016 03:44, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team