Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 apr 2024 09:24


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 09 sep 2016 11:19 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
http://nyheder.tv2.dk/samfund/2016-09-0 ... skadestuen

Der er åbenbart en batch dårlige rivotriler i omløb, eller det er hvad jeg går ud fra det er når de siger receptpligtig, "krydser" og medicin mod epilepsi.

Ville dog ønske de var mere specifikke omkring det hele, der bliver ikke snakket om symptomer eller noget andet end de er blevet indlagt...

Edit: Skrev til journalisten og de bekræfter det er rivotril men glemte bare at få det med.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 sep 2016 00:06 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 mar 2010 09:54
Indlæg: 998
Geografisk sted: Gartneriet
BasicReality skrev:
http://nyheder.tv2.dk/samfund/2016-09-09-kommune-advarer-mod-farlige-piller-unge-bliver-indlagt-paa-skadestuen

Der er åbenbart en batch dårlige rivotriler i omløb, eller det er hvad jeg går ud fra det er når de siger receptpligtig, "krydser" og medicin mod epilepsi.

Ville dog ønske de var mere specifikke omkring det hele, der bliver ikke snakket om symptomer eller noget andet end de er blevet indlagt...

Edit: Skrev til journalisten og de bekræfter det er rivotril men glemte bare at få det med.


Har læst flere artikler fra horsens aviser og de mangler lidt info, i forhold til bt og ekstrabladets artikler. Der bliver heller ikke nævnt andet end de er ret sikre på det er Rivotril. Symptomer bliver heller ikke beskrevet samt SSP-chefen vist ikke ved helt så meget om kombo. Så vidt jeg ved er alkohol + benzo en farlig kombi?

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.
It ain't real, it ain't a dream... Then what is it? - Psychedelic Reality!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 sep 2016 13:30 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
^Så vidt jeg ved er alkohol + benzo en farlig kombi? = JA!
men specielt farligt hvis det f.eks. er et RC-benzo istedet for det originale indholdsstof.. -eller en blanding af flere slags etc..
vi ka vel blive enige om at de nok ikke er på recept, og derfor ikke er et dårligt batch lavet af medicinalindustrien?

ps er selv blevet tilbudt "krydser-piller" i byen(i kolding) her i weekenden .. de var hvide med krydskærv, intet bagtryk/logo eller lign. og blev beskrevet som ca halv styrke ifht normale.. og de støvede posen ret meget.. NEJ TAK til løse fusker piller sagde jeg som altid.. sælger holdte dog hårdt på at de var legitime for de virkede jo.. sådan en pengegrisk idiot man..
KØB IKKE LØSE PILLER FFS!! ALDRIG! -uanset hvor i landet du befinder dig! -stay safe
mvh stop

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Senest rettet af STWOD 11 sep 2016 13:47, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 sep 2016 13:35 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 jun 2009 18:51
Indlæg: 543
Geografisk sted: NV
Lyrica kan give episoder med spasmer


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team