Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:16


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 03 jan 2017 15:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 jan 2017 18:03
Indlæg: 36
http://www.iflscience.com/health-and-me ... ystem/all/

Faldt lige over denne. Hvor præcis vil i mene den er? Efter egne erfaringer. Kunne godt tænke mig at høre om folk har oplevet at der gik kortere eller længere ved de forskellige stoffer.
Hvis ja, hvorfor tror i selv det tog kortere/længere tid?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jan 2017 16:05 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Det jo ikke som sådan noget man kan gå og lægge mærke til.

Der er lille hvis ingen kausalitet mellem hvor langt tid et stof er "aktivt", altså påvirker dig, og hvor langt tid senere det kan spores i blodet.

Nu gider jeg ikke lige at krydstjekke alle estimaterne, men de lyder sådan meget rigtige i den artikel bredt set.

Du kan selv undersøge det ved at finde stoffets halveringstids (half-life).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jan 2017 16:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 jan 2017 18:03
Indlæg: 36
BasicReality skrev:
Det jo ikke som sådan noget man kan gå og lægge mærke til.

Der er lille hvis ingen kausalitet mellem hvor langt tid et stof er "aktivt", altså påvirker dig, og hvor langt tid senere det kan spores i blodet.


Det jeg prøver at nå frem til er om der er nogle der fks. Har indtaget amfetamin fks 1 dag inden en narkotest, og den ikke slår ud. Fks om vægt, om man har indtaget mad inden man tog stoffet eller man gjorde det på tom mave, omgang dyrker meget sport eller intet. Alt i alt tænker jeg om de ting man gør fra stoffets indtagelse til narkotest har nogle betydninger for nedbrydningen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jan 2017 16:59 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Synety skrev:
BasicReality skrev:
Det jo ikke som sådan noget man kan gå og lægge mærke til.

Der er lille hvis ingen kausalitet mellem hvor langt tid et stof er "aktivt", altså påvirker dig, og hvor langt tid senere det kan spores i blodet.


Det jeg prøver at nå frem til er om der er nogle der fks. Har indtaget amfetamin fks 1 dag inden en narkotest, og den ikke slår ud. Fks om vægt, om man har indtaget mad inden man tog stoffet eller man gjorde det på tom mave, omgang dyrker meget sport eller intet. Alt i alt tænker jeg om de ting man gør fra stoffets indtagelse til narkotest har nogle betydninger for nedbrydningen.

Jeg kan ikke sådan lige bevise det, eller forklare hvad, hvordan og hvor meget, men det vil jeg bestemt vove at påstå, har betydning. Eks: Så tror jeg hash bliver længere i fedtet, hos en der har meget fedt på kroppen, kontra en der ikke har, og det har også været oppe at vende flere gange at motion hjælper til at få brændt thc-cooh af, som er det er stof man måler efter ved cannabistests. Svjv er der ikke lavet meget forskning om det..

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team