Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 apr 2024 05:26


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 mar 2017 14:22 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 mar 2017 14:00
Indlæg: 3
hej jeg er ny her på fourumet håber i kan tage godt imod mit indlæg anyways.
jeg købte i sidste tirsdags noget cola (2,5g) men har ikke modtaget noget endnu og begynder at blive lidt bange for den måske er blevet snuppet i tolden eller er blevet snydt. jeg købte det af PartysquadNL nogle der ved om han er legit eller ej?. men hvis nu den er blevet taget i tolden tror i så det er slemt siden jeg ikke har tumlet mine bitcoins. altså kan politiet finde frem til mig?

jeg brugte dog vpn og tor!

Og er det virkeligt legit at man kan købe 2.5gram 90% rent colombiansk cola til kun 1350kr på darknet markeder?

fordi jeg gav 1000kr for noget der var 37% rent herhjemme og det skulle åbenbart være meget godt her i danmark det sagde min dealer i hvert fald.

håber i kan hjælpe lidt her :)))


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 mar 2017 14:48 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Først og fremmest er der ingen andre end myndighederne der kan svare på om de har konfiskeret noget eller ej.

Næst vil jeg sige at det kan variere meget med leveringstiden, har oplevet alt fra 2 dage over grænsen til 3 uger indenlands, det kommer jo an på hvor hurtig og pålidelig vendor er.

Hvorfor tumbler du ikke dine coins når du godt er klar over det er en af måderne de kan få ramt på dig? Er det ikke at gamble lige lovligt meget? Og så fra Holland oven i købet som er velkendt som et højrisiko land?

At du har brugt VPN har ingen betydning i den sammenhæng, hvis de har konfiskeret en pakke har de ligesom modtager adressen stående sort på hvidt...

Du kan selvfølgelig nægte kendskab til pakken, men hvis de kan forbinde bitcoin transaktioner til dig så bliver du busted som set sket sidste måned.

Med 2,5g coke ligger du under grænsen til videresalg så skulle uheldet være ude så er det hellere ikke værre end det.

Men slå koldt vand i blodet, skriv til vendor og hør ham hvordan tingene står til - har han hellers god feedback og påstår pakken er sendt, så ville jeg måske overveje om ikke andet midlertidigt at have mit stash et andet sted end på den adresse som stofferne er sendt til.

Politiet kan godt finde på at møde op med en ransagningskendelse.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 mar 2017 15:25 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 mar 2017 14:00
Indlæg: 3
Hej. jeg vidste intet om at tumble da jeg købte det her er mit allerførste køb.

Jeg får heller ikke leveret hjem til min bopæl men til noget der hedder pakkeboksen. Jeg er lidt i tvivl om det er der, der er noget galt, men nu har jeg lige bestilt 0,2gram cola mere for at teste om Post restante virker, det håber jeg i hvert fald meget fordi noget siger mig den ikke er taget i tolden alligevel siden politiet ikke har taget kontakt til mig.

vendoren jeg købte af har 1000+ orders og 850 gode feedbacks og kun ca 20 dårlige


hvad er det værste der kan ske med 2,5gram cola jeg købte?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 mar 2017 16:00 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Cokeinass skrev:
Hej. jeg vidste intet om at tumble da jeg købte det her er mit allerførste køb.

Jeg får heller ikke leveret hjem til min bopæl men til noget der hedder pakkeboksen. Jeg er lidt i tvivl om det er der, der er noget galt, men nu har jeg lige bestilt 0,2gram cola mere for at teste om Post restante virker, det håber jeg i hvert fald meget fordi noget siger mig den ikke er taget i tolden alligevel siden politiet ikke har taget kontakt til mig.

vendoren jeg købte af har 1000+ orders og 850 gode feedbacks og kun ca 20 dårlige


hvad er det værste der kan ske med 2,5gram cola jeg købte?

Det gør ingen forskel om du får leveret til bopæl eller pakkeboksen da jeg stærkt går ud fra dit navn står på pakkeboksen.

Og man kan desværre ikke regne med tiden, nogen gange kan der gå helt op til måneder før politiet retter henvendelse til dig.

Hvis det er første gang du bliver taget med stoffer så vil bøden være på 6000kr for 2,5g kokain.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 mar 2017 00:15 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 apr 2016 01:54
Indlæg: 151
Velkommen til.

Husk lige at poste tråd i mere korrekt underforum en anden gang - det her er underforum for historier i medierne etc.
Post evt i "Grundskolen".

Og en anden ting: Det er ikke så velset/tilladt herinde at nævne navn på din vendor. Jeg ved godt, du gerne vil høre om andres opleveler med selvsamme, men det er ikke så god stil direkte at namedroppe. Det er din vendor nok heller ikke interesseret i.
Og især ikke velset, fordi dette forum ikke handler om køb og salg, priser, forhandlere m.v., men mere om virkningsmekanismer, settings, gode råd omkring allerede anskaffede stoffer osv.

Jeg ved ikke noget om din pakke-leveringstid, men hvis din dealer herhjemme har bildt dig ind, at noget 37 procent rent coke skulle være virkelig godt, og nærmest det bedste, man kan opdrive i DK, så tager han altså fejl. Til 1000 kr. for et gram burde du få noget, der ligger på 50 procent minimum eller derover. Jeg mener at have læst en undersøgelse der viste, at gennemsnitsrenheden for det typiske gadecoke herhjemme ligger på omkring 20-30 procent, så hvis du har købt af en dealer, du stoler på (og til en tusse) burde det være langt renere.

Men hvis det virkede - what the fuck, så er alt jo ok.

Held og lykke med pakkerne :-D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 mar 2017 14:00 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Vil sige der er 90% chance for det er blevet nappet (baserer på 100% gætværk).

Gør dig klar til besøg fra stridserne, og husk de gyldne ord når svinene kommer trille

"BENÆGT BENÆGT BENÆGT". Tag et skridt ud af lejligheden og snak med dem uden for døren og benægt benægt benægt. Du kan se uendeligt nervøs ud og tisse i bukserne, men hvis du benægter skrider de sgu nok. Tvivler på gider lave tidskrævende kryptoanalyse-fis med dine bitcoin og sådan.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 mar 2017 16:17 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 mar 2017 16:10
Indlæg: 6
hey drenge tak for hjælpen tror i stadig de vil give mig en bøde selvom jeg benægter
KUN i tilfælde den er blevet snuppet i tolden


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 mar 2017 16:19 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 mar 2017 16:10
Indlæg: 6
fordi min eneste indkomst er mine forældre jeg er kun 16 men jeg elsker cola til fester osv
Man føler sig legit som en konge/ eller som om man er virkelig sej håber i forstår hvad jeg mener
god weekend


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 mar 2017 17:02 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 okt 2009 20:33
Indlæg: 732
Geografisk sted: Agrabah
Der har du virkelig fucket op. Ikke for at skræmme dig eller noget, men er det blevet snuppet, hører dine forældre om det. 2,5 gram kokain er ikke noget SSP'erne betragter som bagatel. Politiet vil helt sikkert kontakte dine forældre.

Meen lad os nu se om det ikke er vendor og/eller posten der er lidt sløve i det.

_________________
"It's not the drugs. Diarrhea is hereditary, it runs in your genes"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 mar 2017 09:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 mar 2017 16:10
Indlæg: 6
tænker bare jeg benægter alt tvivler altså på politiet gør en kæmpe sag af 2,5 gram coke

Min vendor har lige lavet et reship. denne gang fik jeg det sendt med post restante så jeg skal bare hente det på posthuset

jeg tror ikke min vendor er fake så jeg tror ikke han har sløset sig frem. men der er helt sikkert sket en fejl under forsendelse
-enten har jeg fucket op og bestilt et brev til et pakkeboks som åbenbark ikke er muligt siger nogle
- eller er den blevet taget af told


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team