Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 10:11


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 apr 2017 03:50 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 apr 2017 03:42
Indlæg: 5
Hej jeg tænkte på noget omkring darknet. Siden market i Danmark er så lille på darknet så ville det være en bedre ide at kigge på andre lande end Danmark. Jeg ved at holland er et absolut NOGO. Er der andre lande jeg skal passe på med? (Jeg tænker primært lande i europa). Er der nogle lande i har haft gode erfaringer med personligt og som i kan anbefalde at man køber fra? De produkter jeg leder efter er bare ikke til rådighed på det danske marked så jeg tænkte at udvide til andre lande også. Kan i fortælle jeres erfaringer med darknet eller bare hvilke lande i personligt selv ville købe fra?

Mvh ingen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 apr 2017 10:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 apr 2017 00:21
Indlæg: 14
...


Senest rettet af Cocacoke 15 apr 2017 10:36, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 apr 2017 17:02 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Jeg vil stærkt advarer mod tyskland faktisk. SÅ vidt jeg har hørt og forstået, så går de ret meget amok med stikprøver. Har en ven, som har fået taget alle sine tyske pakker det sidste år.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 apr 2017 17:06 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Buttkraken skrev:
Jeg vil stærkt advarer mod tyskland faktisk. SÅ vidt jeg har hørt og forstået, så går de ret meget amok med stikprøver. Har en ven, som har fået taget alle sine tyske pakker det sidste år.
Hvis Tyskland er risikabelt at købe fra så er resten af Europa også. Tyskland er uden sammenligning det land som sender flest breve og pakker til Danmark fordi det er et transport knudepunkt for mange andre Europæiske lande til Danmark.

Jeg har selv købet en del efterhånden og det har næsten alt sammen været fra Tyskland.

Der er altid en risiko og er du først blevet nuppet en gang så ved jeg ikke om de tjekker kategorisk alle dine pakker som du får tilsendt?

Et generelt råd er i hvert fald at holde sig til "eget forbrug" i de mængder man bestiller hjem, så er der i det mindste en mindre risiko for at politiet står med en ransagningskendelse hvis man er så uheldig at få nuppet sit knark.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 apr 2017 18:16 
Mr. Gone skrev:
BasicReality: det gør de ikke tror jeg. Jeg har fået en del pakker snuppet, og fik også en bøde engang for 0,7g ketamin og 2-3g skunk, men jeg kan stadig modtage pakker og breve uden de bliver åbnet


Det er også min erfaring. Jeg har også fået snuppet noget, men modtager stadig uden problemer.


Top
  
 
Indlæg: 14 apr 2017 19:20 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 apr 2017 03:42
Indlæg: 5
Mange tak alle! Jeg tror jeg vil kigge lidt nærmere på det britiske market.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 apr 2017 19:24 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 apr 2017 00:21
Indlæg: 14
Du kan også hvis du stadig bor hjemme hos dine forældre som jeg fordi jeg kun er 17 så finde en vendor der sender med tracking også få det sendt til noget der hedder pakkeboksen

Det er måske også en smule mere risky men ærligt at købe fra nettet er faktisk mere sikkert end man lige går og tror. det værste der kan ske er en bøde hvis det ikke er kæmpe mængder


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 apr 2017 19:35 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Cocacoke skrev:
Du kan også hvis du stadig bor hjemme hos dine forældre som jeg fordi jeg kun er 17 så finde en vendor der sender med tracking også få det sendt til noget der hedder pakkeboksen

Det er måske også en smule mere risky men ærligt at købe fra nettet er faktisk mere sikkert end man lige går og tror. det værste der kan ske er en bøde hvis det ikke er kæmpe mængder


Jeg vil lige gøre dig opmærksom på at pakkeboksen på ingen måde er en sikring. Hvis din pakke bliver snuppet og politiet kan få en ransagningskendelse så smadrer de døren ind til dine forældres hus hvis det er der du bor. De vender hele pisset op og ned, og finder de noget som helst, om det er narko eller andre ting du ikke må have, så er du fucked.

Her er bare nogle eksempler http://www.justitsministeriet.dk/sites/ ... toffer.pdf

Hvis du bestiller mængder som går over den højeste bøde er der tale om videresalg og så snakker vi ikke kun bøder nødvendigvis, men fængselsstraf kan også komme på tale, betinget eller ubetinget afhængig af hvilke mængder vi snakker om.

Køber du eksempelvis 5g kokain eller amfetamin over darkweb og det bliver snuppet så får de en ransagningskendelse, det er i hvert fald hvad vi har set for nyligt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 apr 2017 20:03 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 apr 2017 03:42
Indlæg: 5
Mange tak for tippet. Dog har jeg ingenting at skjule i mit hjem, så de kommer bare. hahahaha.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 apr 2017 23:47 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
plsfbidontdoit skrev:
Mange tak for tippet. Dog har jeg ingenting at skjule i mit hjem, så de kommer bare. hahahaha.

Hvor er det dog respektløst overfor dine forældre :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 apr 2017 08:54 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 apr 2017 03:42
Indlæg: 5
Hvem siger at jeg ikke bor alene? :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 apr 2017 08:55 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 aug 2016 09:02
Indlæg: 91
Hindbærroulade skrev:
plsfbidontdoit skrev:
Mange tak for tippet. Dog har jeg ingenting at skjule i mit hjem, så de kommer bare. hahahaha.

Hvor er det dog respektløst overfor dine forældre :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:


Vildt at nogen vil bestille stoffer når de bor hjemme!? :cry:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 apr 2017 09:24 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 apr 2017 03:42
Indlæg: 5
Vildt at nogle overhovedet kunne finde på at bestille stoffer i første omgang ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 apr 2017 10:29 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
plsfbidontdoit skrev:
Hvem siger at jeg ikke bor alene? :D

Jeg er ikke den hurtigste knallert i lokummet, kan jeg godt se.
Det skulle have været rettet mod Cocacoke.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 apr 2017 10:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 apr 2017 00:21
Indlæg: 14
...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 apr 2017 11:43 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
For nogle måneder siden hørte vi om en person, der havde bestilt en masse breve med ulovlige stoffer på én gang, og de blev alle sammen taget i tolden. Derfor tror jeg godt tolderne kan finde på at kontrollere alle de breve man modtager, når først de har snuppet ét brev med ulovlige stoffer. Men det kræver selvfølgelig at brevet indeholder en pæn mængde, og ikke bare 1 g, eller sådan noget.

Jeg bestiller altid stoffer fra EU-lande, og det har jeg gode erfaringer med. For mange år siden bestilte jeg ulovlige kosttilskud fra USA, og de blev ofte taget. Jeg tror at tolderne er mere grundige med breve fra oversøiske lande.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team