Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 23:03


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 31 aug 2017 20:23 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2485
Geografisk sted: Inside the animal
Citat:
Kokainen er blevet renere i hele Danmark, men i Smilets By er smilet størst.

Københavnske cokehoveder har grund til at misunde deres aarhusianske narkobrødre. Tal fra Sundhedsstyrelsen viser, at renhedsraden af kokain i Aarhus lige nu er helt oppe på 70 procent – det er det højeste tal i 20 år. Det skriver TV2 Østjylland.

På landsplan er den gennemsnitlige renhed af kokain steget fra 20 procent til nu næsten at være tredoblet til rekordhøje 55 procent.

"Jeg har arbejdet på retskemisk afdeling i 12 år med narkotikaanalyse. Og jeg har ikke set en renhed af kokainen så høj som den, vi ser i øjeblikket," siger Christian Lindholst, leder af Institut for Retsmedicin, der analyserer ulovlige stoffer, som politiet har konfiskeret.

Christian Lindholst forklarer, at der i mange år været været et stabilt niveau af renheden i kokainen, men siden 2014 har hans analyser vist, at renheden er steget markant.

"Det siger mig, at der må være meget kokain tilgængeligt på markedet i øjeblikket. Udbud og efterspørgsel følges ad på det her marked," siger han til TV2 Østjylland.

Mediet citerer en ekspert for, at stærkere kokain øger risikoen for "ballade og psykoser", men man kunne også vende den om og sige, at et renere produkt nedbringer risikoen for at svine sin krop til med giftige tilsætningsstoffer. Under alle omstændigheder så pas på dig selv. Og ellers holder ordensmagten måske et vågent øje med dig.

Østjyllands Politi oplyser til TV2 Østjylland, at det gennem flere år har beslaglagt en stigende mængde kokain, fordi det i samarbejde med restaurationsbranchen er blevet bedre til at spotte gæster, som er påvirkede af stoffer.

"Vi fortsætter ufortrødent vores indsats på gadeplan. Derudover har vi også efterforskning kørende, men det kan jeg ikke komme nærmere ind på," siger politiinspektør ved Østjyllands Politi, René Raffo.

https://www.vice.com/en_dk/article/gyy3 ... ksuskokain
Findes også på flere mediers web.. Fx BT, men det site kan jeg ikke få mig selv til at gå ind på..
Og givetvis TV2Østjulland, som er citeret

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 aug 2017 21:50 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Et ret godt "problem" at have :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 aug 2017 22:35 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 aug 2012 19:57
Indlæg: 269
Skal vidst snart en tur i byen kan jeg læse :rocking:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 sep 2017 02:31 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Frugthat skrev:
Citat:
Mediet citerer en ekspert for, at stærkere kokain øger risikoen for "ballade og psykoser",


Hahahah! Ballade og psykoser.. Nærmere fladere tænder og dyrere mobilregninger.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 sep 2017 05:10 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 jul 2016 23:27
Indlæg: 17
Det kommer ikke som en overraskelse. Måske efter 12år for den udtalende forsker.
Men sandt er at DÉT altid har været her. Men nu bare i større mængder og nemmere tilgængelighed


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 sep 2017 23:56 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Skulle hilse og sige at det også er kommet til sjælland, så ingen grund til at tage til Aarhus af den grund :)

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 sep 2017 14:43 
Jaja 70%. Hvad med 99% i renhed, har de det i Århus? :lol:


Top
  
 
Indlæg: 02 sep 2017 16:25 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
Luksus kokain og min bare røv hva er det for en overskrift :D


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team