Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 mar 2019 21:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Jupiter
Enspænderen skrev:
Ham, der blandede MDMA i sodavanden, er anklaget for at være i besiddelse af 40 gram MDMA med henblik på salg. Hvordan kan politiet anklage ham, hvis de ikke har undersøgt hvilket stof der er tale om?

Var det ikke en anden, der var i besiddelse af 40g? En, de så som en bagmand til ham der blandede sodavanden?
Og hvis politiet nu fandt 20 gram af et stof på mig, og jeg siger "Det er MDMA", tror du så de ville bruge ressourcer på at undersøge om det rent faktisk er MDMA? Det tror jeg sgu ikke. Det er vel irrelevant for dem, for så længe det er et populært ulovligt stof (evt gruppe1) har de ingen grund til ikke at tro på mig?

Jeg ved sgu ikke om jeg er enig i straffen. Det er fandme en skam at en ung fyr er død, men hvis historien ovenfor stemmer og han har været så ivrig og drukket mere og mere på trods af advarsler, og på trods af de andre dødsfald i Danmark...
... Er det så virkelig muligt for ikke at tale om det er nødvendigt at pege fingre af en anden ung knægt? Jeg synes det er slemt nok at han har haft den oplevelse at give en person stoffer med død til følge, og tror han har mere brug for støtte, samtale og omsorg end at blive straffet.

Dedikeret medlem

Mr. Gone skrev:
Var det ikke en anden, der var i besiddelse af 40g? En, de så som en bagmand til ham der blandede sodavanden?
Og hvis politiet nu fandt 20 gram af et stof på mig, og jeg siger "Det er MDMA", tror du så de ville bruge ressourcer på at undersøge om det rent faktisk er MDMA? Det tror jeg sgu ikke. Det er vel irrelevant for dem, for så længe det er et populært ulovligt stof (evt gruppe1) har de ingen grund til ikke at tro på mig?

Jeg tog fejl. Den 18-årige havde kun 10 gram på sig: www.bt.dk/krimi/et-gram-mdma-i-sodavand ... -dianalund. Men det gør ikke den store forskel. Jeg er overbevist om at politiet har undersøgt, hvilket stof der var tale om. Som minimum har de brugt et testkit, som vi andre bruger. Det er ikke dyrt. EZ-testkittet koster 40 kr.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]