Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 apr 2024 23:34


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 15 nov 2023 03:18 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 mar 2006 20:21
Indlæg: 910
Forfulgt af politiet [DR]
Til at starte med vil jeg lige nævne at jeg selv flere gange har oplevet unødvendig politivold.
Har fået presset ansiget ned i asfalt og endda i mit eget køkkengulv.
De undlader at bruge håndjern, så de kan tilskadegøre dine fingre i stedet.
Jeg bor i Vejle, og har selv haft besøg manden med pebersprayen i videoen.
Jeg er selv blevet truet af en betjent på samme måde, som i telefonopkaldet hvor en politimand (jeg ved det er politet fordi jeg kan kende stemmen)
truer med at de skal droppe sagen i mod en betjent.

Samtlige politifolk i Vejle erklærer mistillid til politidirektør
Den er helt gal i Vejle Politi, det er der ingen tvivl om. For mig at se er erklæringen et forsøg på at få indsat en leder som vil lukke øjnene over for specialstyrkens hovedløse opførsel. Jeg vil også erklære min mistillid, de betjene skulle ikke bare have nedlagt deres deling, de skulle være blevet fyret med øjeblikkelig virkning.
Ved viden om at man stadig kan risikere at møde de psykopater på en bytur har medført at jeg ikke går i byen længere.
Men nu er jeg måske også lidt mere udsat, bla.a fordi jeg lige nu afsoner en dom for vold mod tjenestemand i funktion, hvilket er en hel anden historie.

Som kommer her:
Efter at have fået stjålet min jakke, mine nøgler og min telefon, står jeg og bløder ud af hagen på et værtshus i Vejle. Manden der havde slået mig står og spærre for udgangen, og jeg beder personalet, som har låst sig inde om at tilkalde politiet.
Da politiet ankommer gik det pludseligt mere ud på at få rodet mine lommer igennem, det var jo langt vigtigere end at jeg ikke selv ved hvor slemt jeg er kommet tilskade og har fået stjålet alle mine muligheder for forlade at stedet.
De finder en mindre klump hash på 3-5g. af en eller anden grund vælger de at tage mig med på stationen. Jeg beder om at få håndjern på, men dem havde de desværre ikke med igen den dag......

& da en betjent sætter sig ind ved siden af mig får han min albue lige i fjæset så han banker hovedet tilbage i gitteret bag sæderne, så han begynder at bløde. :lol:

En ny betjent ankommer til stedet, og efter en lille snak om at han nok skal få styr på situationen, som er ved at udvikle sig til et masseslagsmål, viser han mig et grovt ar han har i hovedet fra en person, som har slået ham med de håndjern han havde på.

Politiet aftaler så hvad der skal ske mht. mig.
Det ender med at ham jeg gav en albue i fjæset slet ikke dukker op i retten. Men det gjorde betjenten med huld i hovedet. Her viser de billeder af denne betjent med ketchup i hele hovedet, som om de ville sætte mig op på hans førhenværende tilskadekommen. Inden jeg opdager at det bare er ketchup vrider min sjæl sig en omgang af ren uretfærdighed rundt min krop, men her går det så op for mig at dommeren og politimanden med huld i hovedet kommunikere telepatisk til min fordel.

Politiet forklare med ord hvordan jeg havde basket med armene, som et eller andet sted var kodesprog for at det ikke var så slemt.
Jeg får en dom på 1-5 år i det fri uden fodlænke, hvilket jeg synes er en lidt hård straf. Men der var også lige lidt cannabisdyrkning og hærværk på listen over forbudte handlinger jeg havde foretaget mig.

Hvis du spørger mig er det sgu en underlig måde at arbejde på. Men at klage over denne situation ville være endnu mere spild af tid.
Jeg håber på at vi alle har lært af situationen så vi kan gøre det endnu bedre næste gang ;)

Pas på jer selv.

_________________
http://Lucipher.dk/


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 50 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team