Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 02:59


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 25 nov 2003 08:11 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 maj 2002 01:01
Indlæg: 640
Geografisk sted: Sydjylland
Han er laber.

Ja, der er kommet en del til siden artiklen - inkl. mig. Jeg bor jo i Aalborg, men var på lejrtur med min 9. klasse i København, hvor jeg stenede avisen i S-Toget :) Det lød da spændende, så den nuppede jeg lige i tasken.

Fra da og til nu må man sige, der er sket en meget stor (mht. stoffer(og meget positiv, synes jeg selv)) udvikling.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 nov 2003 10:18 
Offline
Administrerende Direktør
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 nov 2001 02:01
Indlæg: 2033
KeenAab> Cool

Jeg har dog et problem med at læse teksten... Mit skod explorer sørger for at billeder tilpasser sig min skærmopløsning (1024 x 768) og teksten bliver derefter så lille og utydelig at jeg ikke kan genlæse dette blasfemiske idioti.

Er der nogen der ved hvordan man fortæller Explorer at den bare skal passe sig selv?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 nov 2003 13:54 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
"Alene en hjemmeside som psychedelia.dk, der bedst kan beskrives som en hemmelig (?!) loge for unge danskere, der jævnligt tager LSD, ecstasy, HEROIN (*LOL*), kokain, amfetamin og GHB. TAK FOR KAFFE! :shock:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 nov 2003 14:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 okt 2003 01:01
Indlæg: 35
Geografisk sted: Danmark
havde ikke selv læst artiklen før nu. havde godt hørt det, men ikke læst den... men hvad helvede sker der??

der er sq da ikke en skid hemmeligt oer psy.dk..... det er sq da en gang lort at lukke ud..

mon ikke vi skulle finde kåre Q. og lamme ham...???


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 nov 2003 15:29 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
Andreas/Saiko-Pod skrev:
KeenAab> Cool
Er der nogen der ved hvordan man fortæller Explorer at den bare skal passe sig selv?


For det første så kan du trykke på sådan et ikon der dukker op når du bevæger musen ned i billedets højre hjørne i bunden. Så bliver billedet vist i normal størrelse.

For at slå det helt fra så gå ind under Funktioner -> Internetinstillinger -> Avanceret -> Multimedier -> Aktiver automatisk tilpasning af billedstørrelse.

Hvis du bruger den engelsksprogede browser, så burde det også være til at forstå :)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 nov 2003 15:31 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 maj 2002 01:01
Indlæg: 640
Geografisk sted: Sydjylland
LuckyDK skrev:
havde ikke selv læst artiklen før nu. havde godt hørt det, men ikke læst den... men hvad helvede sker der??

der er sq da ikke en skid hemmeligt oer psy.dk..... det er sq da en gang lort at lukke ud..

mon ikke vi skulle finde kåre Q. og lamme ham...???


Ja, det er selvfølgelig en gang bræk at fyre af, men det er jo længe siden. Der har været mange debatter siden - jeg vil stærkt håbe på, de er blevet bedre oplyste omkring Psychedelia.dk og dets formål.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 nov 2003 18:19 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 okt 2003 01:01
Indlæg: 35
Geografisk sted: Danmark
det kan da godt være at de er blevet bedre informeret om psy.dk, og at de kan se at det ikke er så skidt endda.... men derfor tror jeg sq ikke de lige ændre mening... de har deres mening og ligemeget hvad du fortæller dem, ændre de den ikke...


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 27 nov 2003 23:02 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Ka' du ikke PDF'e den (med OCR) ?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team