Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 apr 2024 03:03


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 15 nov 2003 16:24 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 sep 2002 01:01
Indlæg: 341
Geografisk sted: spatielt promiskuøs
http://www.stiften.dk/aarhus/artikel:aid=%20138121

Ok, hvem var det? :wink:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 15 nov 2003 16:44 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
Man beder næsen selv om det, når man tager imod drinks på en café, som hedder Den Høje. :twisted:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 15 nov 2003 17:52 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
PsyGoA skrev:
Man beder næsen selv om det, når man tager imod drinks på en café, som hedder Den Høje. :twisted:


Så det var altså dig? :P

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 15 nov 2003 17:55 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
Okay, spøg til side... Det er jo faktisk alvorligt det her. Der er 2 muligheder : enten har hun haft et angstanfald, eller også har hun rent faktisk fået noget i sin drink. Hvis det sidste er rigtigt, hvilket ikke er helt usandsynligt, er det fandme fucked up. Direkte ondskabsfuldt efter min mening. :(

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 15 nov 2003 18:03 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
Hmm....er det nu hvor man starter et nyt topic om at psychedelia skulle starte et tæskehold ? :wink:

Spøg til side, jeg funderede lidt over hvad hun kunne have fået. Jeg kunne godt tænke mig at der blev lavet en website på et tidspunkt som beskrev hvordan øl reagerer med forskellige stoffer, fx. så siger folk jo at ecstasy misfarver øllen og får det til at skumme.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 15 nov 2003 18:11 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 1323
Geografisk sted: Periferien af Århus
en ting jeg ikke fatter.. hvis de mistænker, at være blevet doped.. hvorfor fanden har de så ikke lige fået lavet en drugtest, for at se hvad det kunne have været.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 nov 2003 19:23 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 05 aug 2001 01:01
Indlæg: 3279
Geografisk sted: Provinsen
Jeg synes det er okay at komme stoffer i pigernes drinks, hvis det er for at gøre dem mere villige.

Mvh. Psyko

/Ironi Detected!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 nov 2003 23:10 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 15 feb 2001 02:01
Indlæg: 605
Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
psyko... lam kommentar, du mener det sku nok ikke alligevelm, men hvis du gør så sig lige til...

hvis der var en som gjorde det i mit miljø, ville jeg fucke hans liv op, først gørre ham mør, og sørge for han ikke kommer i nærhedden af stoffer igen og ??? det kan man bare ikke tiladde sig om nogle omstændighedder, stoffer er ens eget personlige valg, dette er grov psykisk vold, kan sammenlignes lidt med voltægt.

det var nok mdma, det kan være fedt men 100 gange være, fuck en spasser,

sjovt nok kendte jeg både journalisten, og ham der stephan har min lil sista vidst været kærester med...

jeg ser ikke det sjove i det her, og håber ikke det er noget som nogle af jer kunne finde på bare at tænke på,

DOENEG


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 nov 2003 09:24 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
Psyko skrev:
Jeg synes det er okay at komme stoffer i pigernes drinks, hvis det er for at gøre dem mere villige.

Mvh. Psyko

/Ironi Detected!


Læs lige igen doeneg, han joker skam bare.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 nov 2003 12:52 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2002 01:01
Indlæg: 3112
Geografisk sted: Away...
Jeg syns det er en usandsynlig dårlig artikel den fortæller jo ikke en skid...
Og de kalder det et trip med halluer og alt muligt så det er nok ikke MDMA, og syre hellerik (medmindre hun er meget langsom til at drikke øl!)! Jeg kan hellerik helt forstå hvorfor de ikke laver en drugtest på hende, politiet siger det er svært men de har da vel udstyr til den slags???
Mærkeligt mærkeligt,,,


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 nov 2003 14:17 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 sep 2001 01:01
Indlæg: 798
Geografisk sted: Århus
Ja det må ikke være rart at få noget man ikke var parat for, ondt, det kunne jo være hun ikke kunne tåle det og faktisk kunne dø ... "Billabong Bar" og "Den høje" ... hmm hehe ja man kan ikke lade være med at tænke lidt over det :?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 nov 2003 14:22 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 05 aug 2001 01:01
Indlæg: 3279
Geografisk sted: Provinsen
Doeng > Det var bare en joke, men jeg kan godt se at den var lam. Det var jo også søndag da jeg skrev det, så hvad kan man forvente ?

Mvh. Psyko


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 nov 2003 14:28 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 15 feb 2001 02:01
Indlæg: 605
Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
jeg bliver osse lidt skarp i tonen når jeg pimper wiskey, nok om det.

jeg syntes i er mere intreseret i stoffet end handlingen, LOW LIFE SUCKERS


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 nov 2003 14:35 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 sep 2001 01:01
Indlæg: 798
Geografisk sted: Århus
doeneg skrev:
jeg bliver osse lidt skarp i tonen når jeg pimper wiskey, nok om det.

jeg syntes i er mere intreseret i stoffet end handlingen, LOW LIFE SUCKERS


Det psychedelia, hvad regnede du med ? hehe


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 nov 2003 17:33 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 29 maj 2001 01:01
Indlæg: 1867
Politiet og nogle rusmiddel forskere havde lavet en undersøgelse om kan disse "stoffer i drinks" episoder.

De havde fremhævet at det lidt var en myte, og i mange tilfælde herskede der tvivl om, om ikke personerne selv frivilligt havde taget stoffer, men prøvede at dække over det med en beskyldning om at andre havde dopet dem eller at folk havde dummet sig (brugt al' for mange penge, vold o.lign.) og prøvede at fjerne ansvaret ved at påstå de var blevet dopet.

Hvad skulle folk også få ud af at dope andre? Drug-rapes er vist RET sjældne i DK.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 nov 2003 17:35 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 sep 2002 01:01
Indlæg: 1299
Geografisk sted: Sjælland
daffy duck skrev:
Hvad skulle folk også få ud af at dope andre? Drug-rapes er vist RET sjældne i DK.


Tal for dig selv 8)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 nov 2003 18:36 
Offline
Site Webmaster
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 okt 2003 01:01
Indlæg: 3561
Drug rapes er da fine :p man ska bare dope hende så meget at hun går helt ud... og hvis hun ikke gør så ska man bare dunke hende i hovedet med en hammer og så bare klø på...

_________________
"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 nov 2003 19:43 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
daffy duck skrev:
Hvad skulle folk også få ud af at dope andre?


Det er det dummeste spørgsmål jeg har hørt i lang tid. Har du ingen respekt for mit sexliv ? :lol:

Doeneg, der er jo ikke så meget at sige til handlingen, det er ondt gjordt af manden og sådan noget er noget svineri, det kan vi vist godt blive enige om allesammen. Til gengæld så lyder hendes reaktion lidt sær, så det er da klart at vi undrer os lidt over hvilket stof det er.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 nov 2003 19:45 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 sep 2001 01:01
Indlæg: 798
Geografisk sted: Århus
Jensus jeg tror det er fordi hun aldrig har prøvet stoffer før, og måske slet ikke ved hvordan det var - eller kan beskrive det ordentligt ? Så hun beskriver det bare som tåget og underligt ...

Kunne jo godt lyde som GHB eller en anden sort tæt på, men at hun bliver bange for hans bælte ? lidt for paranoia over hvad der sker, så hun ikke ved hvordan hun skal opfatte det ... hmm tjaa underligt ihvert fald


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 18 nov 2003 03:24 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 30 nov 2001 02:01
Indlæg: 199
Geografisk sted: Sjælland
nu har jeg så lige et spørgsmål... for en uge siden var der et doku på discovery om ecstasy. Der omtalte de bla. en 18 årig pige, som var død efter at have taget ecstasy. Men en læge udtalte at han mente hun var død af vand-forgiftning, fordi hun havde drukket 5-6 store glas vand på kort tid, og at ecstasy gjorde at kroppen havde sværere ved at skille sig af med vand. Og at det kun var når man svedte meget, at man skulle drikke meget væske. Men i den her artikel står der jo...

Citat:
Men det var en anden læge, som tog imod hans opkald.

- Hun sagde, at hvis det var ecstacy, så skulle Marie bare have rigeligt med vand. Og spurgte så, om hun ikke bare havde røget hash, fortæller Stephan Garmark, der blev forarget over vagtlægen.


Så hvem er galt på den her... misinformation eller dårligt råd?!?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team