Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 apr 2024 03:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 25 nov 2003 09:25 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
Se her!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 nov 2003 12:55 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Hehe, jamen Jon da, din lille NARKOMAN... der går nok ikke lang tid før vi kan finde Jon med nålen i armen :wink:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 nov 2003 13:42 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
Det er jo fantastisk! Når min kæreste eller en anden pige fremover brokker sig over, at jeg ryger hash, så kan jeg nu sige, at JON også har røget hash. Så gør det nok lige pludselig ikke så meget.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 nov 2003 15:24 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 29 maj 2001 01:01
Indlæg: 1867
Jeg kakao ikke gøre for det.. :oops:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 nov 2003 23:23 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 05 aug 2001 01:01
Indlæg: 3279
Geografisk sted: Provinsen
Utroligt at Jon slipper for straf, fordi han indrømmer at han var på cola i gerningsøjeblikket. Hvad fanden er det for en vattet lov? "Hey, jeg var på cola, er det så ikke iorden?", svaret; "jo klart, Jon, der er mængderabat idag", suk.

-Psyko


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 nov 2003 23:26 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 29 maj 2001 01:01
Indlæg: 1867
Jeg har forstået at han havde prøvet koka og hash, men det var flere år siden. Det var blot anklageren der prøvede at fremstille ham som misbruger.

Jon er god nok :wink:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 26 nov 2003 19:13 
Offline
Site Webmaster
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 okt 2003 01:01
Indlæg: 3561
det er latterligt at alle ska ha det at vide... jeg er da rimelig ligeglad og det burde alle andre da oss være!

_________________
"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 26 nov 2003 20:28 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 maj 2002 01:01
Indlæg: 640
Geografisk sted: Sydjylland
Jeg synes, helt uden pis, Jon er alt for griner. Han er jo totalt gal - ligesom Robert!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 27 nov 2003 01:33 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 sep 2001 01:01
Indlæg: 798
Geografisk sted: Århus
I skulle lige finde ud af hvad der sker før i poster, det var flere år siden han havde brugt stoffer - overskriften er jo latterlig ... derimod ham han bankede var på stoffer ...


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 27 nov 2003 15:53 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 15 sep 2002 01:01
Indlæg: 694
Geografisk sted: Danmark
Griner overskrift:)

Anyway, jeg hørte også denne overskrift for et par dage siden og grinede nu også lidt :wink:
Personligt er jeg nu ikk ligeglad, jeg synes bare det er godt idioten endelig har fået lidt smæk. Hans karriere går helt i stå nu, jeg tror ikk ligefrem de små poptøser på 10 år får lov at tage til Jon koncerter mere :lol:

Woody > Jeg havde nu forstået det som om at han ikk var på stoffer mens det skete, men han eksperimenterede med kex, cola og amf... De skulle vist bruge det til at forklare hans næse var svagere pga. dette misbrug... Det er da nok den mest absurde undskyldning EVER!
Jo selvfølgelig er næsen måske svagere, meeen...


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 27 nov 2003 20:12 
Offline
Site Webmaster
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 okt 2003 01:01
Indlæg: 3561
inden i flamer jon for meget (ved godt det er latterligt lortemusik han laver... det ved alle da!) så tænk på hvis i røg i avisen og den slags stod om jer... alle jer der er 15-18 skulle da nok igang med en lang samtale med jeres forældre!

_________________
"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 28 nov 2003 02:32 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 sep 2001 01:01
Indlæg: 798
Geografisk sted: Århus
Skyd-Sven skrev:
inden i flamer jon for meget (ved godt det er latterligt lortemusik han laver... det ved alle da!) så tænk på hvis i røg i avisen og den slags stod om jer... alle jer der er 15-18 skulle da nok igang med en lang samtale med jeres forældre!


Så drop dit eget flame ... Idioten svinde hans kæreste til, og han fik bank - længere er historien ikke. Hvis der var en der svinede min kæreste til, og han ikke stopper - så ville jeg bestemt også give ham en!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 28 nov 2003 02:37 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 sep 2001 01:01
Indlæg: 798
Geografisk sted: Århus
Alcoho|ic skrev:
Griner overskrift:)


Jeg håber kun det sker for dig så ... meget lamt sagt


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 28 nov 2003 09:19 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 05 aug 2001 01:01
Indlæg: 3279
Geografisk sted: Provinsen
Woody > Nu fik han ikke én, men mange og han brækkede næsen og fik hjernerystelse. Er det nu helt rimeligt? Desuden lå han og sov, hvilken svans slår på en mand der ligger og sover? Svaret; Jon!

-Psyko


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 dec 2003 16:44 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 sep 2000 01:01
Indlæg: 415
[VÆK]


Senest rettet af Greg Weeks 20 sep 2006 21:53, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 dec 2003 16:51 
Offline
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 maj 2003 01:01
Indlæg: 2633
Geografisk sted: Acidophilic environments
fuck hvor syret!! Jeg kan stadig ikke se hvad fuck det kommer Ekstrabladet ved... Hvis jeg havde missiler, så var jeg ikke i tvivl om hvilken bygning de skulle sendes efter :roll:

_________________
"I don't know if God exists, but it would be better for his reputation if He didn't." -Jules Renard
"Then there was LSD, which was supposed to make you think you could fly. I remember it made you think you couldn't stand up, and mostly it was right.“ -P. J. O'Rourk


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 dec 2003 23:55 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
woodydrn skrev:
Skyd-Sven skrev:
inden i flamer jon for meget (ved godt det er latterligt lortemusik han laver... det ved alle da!) så tænk på hvis i røg i avisen og den slags stod om jer... alle jer der er 15-18 skulle da nok igang med en lang samtale med jeres forældre!


Så drop dit eget flame ... Idioten svinde hans kæreste til, og han fik bank - længere er historien ikke. Hvis der var en der svinede min kæreste til, og han ikke stopper - så ville jeg bestemt også give ham en!


Ikke desto mindre har vi nogle regler som skal overholdes i landet, og såvidt jeg husker kaldte offeret kæresten en luder - man har lidt svært ved at styre sit temperament hvis man skal brække næsen på en person for det. Men hans intelligens rækker vel ikke længere.

Jonas X, under alle omstændigheder er et en befrielse at slippe for hans kvalmende ansigtsudtryk.

For at komme med en dankdawg-agtig kommentar. Hvilken svans knepper en mand der ligger og sover ? Svaret: Psyko!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 09 dec 2003 01:12 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 sep 2001 01:01
Indlæg: 798
Geografisk sted: Århus
Det er jo ord imod ord om han sov eller ej, Jon siger han ikke gjorde ...


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 09 dec 2003 12:42 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Tror sku ærlig talt ikke at offeret sov... men hvis han gjorde burde Jon sku klynges op... :evil:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jan 2004 20:23 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 jan 2004 20:16
Indlæg: 1
Fatter ikke hvorfor folk bliver ved med og tude over den nar...!! Jeg kan ikke li´ ham.. han skulle aldrig have været star... på den anden side, blev han heller aldrig star :D!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team