Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 11:35


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 67 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 03 dec 2003 09:45 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 okt 2003 01:01
Indlæg: 17
Geografisk sted: Danmark
Det forekommer mig, at vores medier bliver mere og mere amerikaniserede :evil: - jeg brækker mig! :!: bvadr :!:


Senest rettet af GeckoMan 03 dec 2003 12:27, rettet i alt 2 gange.

Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 dec 2003 09:53 
Offline
Psychedelia Gay Overlord

Tilmeldt: 13 maj 2001 01:01
Indlæg: 3406
Geografisk sted: Biløen
Jeg finder det ikke betryggende at folk som Midlertidig færdes herinde. Det dér er jo ar modarbejde psychedelia.dk som jeg ser det.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 dec 2003 12:43 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 29 maj 2001 01:01
Indlæg: 1867
Midlertidig havde nu en god pointe synes jeg, men at gå til kontant var forkert!

Derud over synes jeg at du, midlertidig, skal fortælle hvem du er? Altså hvad for nickname du har?

Hvis man ikke kan stå inden for din mening under et nickname på et webboard, så tyder det på man selt ikke kan stå inden for meningen overhovedet?!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 dec 2003 12:54 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
Jeg tog lige et historisk studie, i 1958 godkendte FDA brugen af DXM i medicin. Såvidt jeg lige kan regne ud, så er det 45 år siden....og det bruges stadigvæk i dag, hvis det var at produktet ikke virkede, så var det nok røget af markedet for længst. De kan jo ikke engang dokumentere at det ikke virker. Bullshit journalister. Og hvad med dig "midlertidig", har du noget bevis på at det ikke virker ?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 dec 2003 13:10 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 sep 2002 01:01
Indlæg: 341
Geografisk sted: spatielt promiskuøs
Jeg synes sgu det er for galt at "midlertidig" føler sig nødsaget til at bruge et andet nick for at undgå at blive svinet til hver eneste gang han poster. Ingen grund til at svine manden bare fordi han har en anden holdning. Det må vel for fanden være muligt at erklære sig uenig på en ordentlig måde (det er der da også nogen der godt kan finde ud af, men der er sgu også mange der ikke kan!).

Det er et frit forum, og folk har ret til at udtrykke deres mening uden at blive svinet (at svine andre til er nemlig IKKE tilladt her).


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 dec 2003 13:31 
Offline
Psychedelia Gay Overlord

Tilmeldt: 13 maj 2001 01:01
Indlæg: 3406
Geografisk sted: Biløen
acidDreamer skrev:
Jeg synes sgu det er for galt at "midlertidig" føler sig nødsaget til at bruge et andet nick for at undgå at blive svinet til hver eneste gang han poster. Ingen grund til at svine manden bare fordi han har en anden holdning. Det må vel for fanden være muligt at erklære sig uenig på en ordentlig måde (det er der da også nogen der godt kan finde ud af, men der er sgu også mange der ikke kan!).

Det er et frit forum, og folk har ret til at udtrykke deres mening uden at blive svinet (at svine andre til er nemlig IKKE tilladt her).


Hvis man opfører dig dumt, og ikke engang kan stå ved det, så må man klart finde sig i at folk siger det til en. Jeg oplever slet ikke at folk sviner nogen til, men derimod bare at de udtrykker deres mishag over Midlertidigs handling. Der er i øvrigt forskel på at ytre sig hér på forummet, og så på at lade sig bruge som "nyttig idiot" af Kontants redaktion. Havde Midlertidig sagt sin mening hér på boardet, så havde det været en anden sag.

Personligt bryder jeg mig ikke om der er personer hér på boardet der forsøger at gøre verden mere usikker for stofbrugere ved at arbejde for at stoffer bliver forbudt. Som vi alle ved gør det kun tingene værre. Så jeg ser Midlertidigs handling som et forsøg på at modarbejde en del af det som psychedelia står for, nemlig at folk skal være så sikre som muligt når de tager deres stoffer.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 dec 2003 13:42 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
¨nemlig Dankdawg....
At sammenligne stoffer har sku modsat effekt, ingen tvivl om at i weekenden og op til, vil salget sikkert ryge i vejret, for folk tror nu at de ved at æde nogle dexofaner kan få et trip svarende til MDMA, man skal holde stofferne adskilte (i de kemiske kategorier) og ikke sammenligne og komme med skræmmende usandt info...

Syntes Midlertidig skulle have taget sine forholdsregler, som tidligere skrevet; godkende interviewet fø'r det røg i luften...klart at der er klippet, men jeg sad sku og rystede på hovedet da jeg så udsendelsen :?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 dec 2003 16:57 
@Aliaarhus det ville være dumt at fjerne E-mail adresserne til forfatterne af triprapporterne, så kan folk ikke skrive og få svar hvis de skulde ha spørsmål ang. de enkelte stoffer, setting ect. ect.

personligt har jeg skrevet til flere forfattere af forskelige trip raporter, guides m.m. for at få klarlagt forskelige ting.

MVH
Piercer :twisted:


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 03 dec 2003 18:26 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 17 jul 2000 01:01
Indlæg: 742
Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
acidDreamer skrev:
Jeg synes sgu det er for galt at "midlertidig" føler sig nødsaget til at bruge et andet nick for at undgå at blive svinet til hver eneste gang han poster. Ingen grund til at svine manden bare fordi han har en anden holdning. Det må vel for fanden være muligt at erklære sig uenig på en ordentlig måde (det er der da også nogen der godt kan finde ud af, men der er sgu også mange der ikke kan!).

Det er et frit forum, og folk har ret til at udtrykke deres mening uden at blive svinet (at svine andre til er nemlig IKKE tilladt her).


må dankdawg ret hele vejen.
hvis man har en anden holdning så burdte man være et andet sted,
så ban hans ip langt ind i hælvede.
det er jo heller ikk så langt tid siden ibogaen blev forbudt,

de ting midlertidig har sakt er jo lige prasis det der skal til for at få noget forbudt.

øhh vi andre kan da bare købe der over nettet smart og det skulle også lige næves mens der blev fyrret et billede af sted med psy.
hurra

jeg kan ikke se hvorfor han ikk er blevet bannet endnu,


til jer der ikk har set fjols no1. udtagelse så er der et link til,
xtc programmet om dexofan her.

http://nettv.dr.dk/extention/player_nyheder_toc.aframe?

op hvis man indtager dexofan ( psygoa ) style så skal man kun bruge halv dosering. :lol:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 dec 2003 22:07 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
nostalgic! skrev:
[op hvis man indtager dexofan ( psygoa ) style så skal man kun bruge halv dosering. :lol:


Din sætning giver ingen mening, men jeg vil godt vide, hvad du mener, så forklar det for mig.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 03 dec 2003 23:29 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2002 01:01
Indlæg: 3112
Geografisk sted: Away...
Var det ikke noget med at PsyGoa style involverer en tur på toilettet, ned med bukserne og pillerne op i røveren?? :D


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 dec 2003 00:15 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 17 jul 2000 01:01
Indlæg: 742
Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
dobbel post ops
bare slæt moderator bare slæt hehe


Senest rettet af loader 04 dec 2003 00:25, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 dec 2003 00:20 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 17 jul 2000 01:01
Indlæg: 742
Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
nostalgic! skrev:
psygoa kan du ikk tag lidt "GAS",
jeg henter tyder saføldig til din post om anal indtagelse,

jeg syntes personligt at dxm er et udsel stof og jeg bruger det ikke selv, men ikke det stu mindre er det sku en princip sag når noget bliver gjort ulovligt på sådan nogle grundlag, og hey dexofan bliver sku ulovligt nu uanset hvad og særligt med den fokus der er har været på drugs her på det sidste,
hvis man har læst nydhederne så ville man også vide at de har svinget hammeren efter ibogaén også..
ibogaen er farlig i det forkerte hender det ved alle,
men det var ikk et let tilgænlig drug i DK på gade plan
hvad så ikk med dexofan, det er lovligt og kan fåes over alt,
og med den medie dekning der været både i tv og i blade ja så er det sikkert det bliver gjort noget,


du skal ikke tage det så personligt psygoa,

det er bare "CHAGONGEN" her på boardet lige for tiden 8) :D


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 dec 2003 02:27 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 aug 2003 01:01
Indlæg: 162
/lidt off-topic
aliaarhus skrev:

Tænk.. alt det her kunne være undgået, hvis der blev gjort som jeg foreslog: At fjerne email-adresserne fra trip-rapporterne. I rapport-sektionen er der nemlig fri adgang til alle rapporter, som indeholder en email-adresse til kontakt af tripperen - ergo er det en meget tiltrækkende kilde til kontakt af andre personer af journalisterne.

Jeg vil stadig opfordre en admin til at usynliggøre alle email-adresserne fra triprapport-sektionen. De kan misbruges på alle måder.


Du siger så også at du har fjernet din mail, så man ikke kan kontakte dig på den måde, men du tilgengæld har du et link til din hjemmeside. Dette er nok til at enhver med en smule erfaring med internettet kan gå ind og se både navn, adresse, telefon nr. og e-mail..


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 dec 2003 11:33 
Offline
Site Webmaster
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 okt 2003 01:01
Indlæg: 3561
Jeg ka så sige at efter medie fiset om dexofaner er 4 af mine kammerater blevet intereseret i dem... 1 af dem har tænkt sig at tage 20(!) første gang!
Han fatter ikke noget når jeg siger han ska la vær!

_________________
"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 dec 2003 17:41 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 maj 2003 01:01
Indlæg: 376
Geografisk sted: odense
Nu har DR nu også lavet denne artikel om at hostemiddel ikke virker.

http://www.dr.dk/nyheder/tv/Kontant/art ... eID=135364


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 dec 2003 21:53 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 sep 2000 01:01
Indlæg: 415
Jeg synes, det er en god ting, at der er blevet sat fokus på DXM udenom psy.dk. DXM er og bliver et lortestof, og jeg kan ikke se, hvorfor det skal være så let tilgængeligt. Jeg synes sgu godt nok, I overreagerer lidt, drenge. Også selvom "Midlertidig" burde stå frem og forklare sine handlinger. Jeg kunne godt selv have fundet på det, da jeg mener DXM burde udryddes fra jordens overflade.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 dec 2003 22:03 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
Jonas X skrev:
Jeg synes, det er en god ting, at der er blevet sat fokus på DXM udenom psy.dk. DXM er og bliver et lortestof, og jeg kan ikke se, hvorfor det skal være så let tilgængeligt. Jeg synes sgu godt nok, I overreagerer lidt, drenge. Også selvom "Midlertidig" burde stå frem og forklare sine handlinger. Jeg kunne godt selv have fundet på det, da jeg mener DXM burde udryddes fra jordens overflade.


Hvorfor tror du at dine meninger er endegyldige sandheder? Bare fordi du ikke selv bryder dig om stoffet, betyder det jo ikke at alle andre også har det sådan. Jeg har ikke selv lyst til at prøve det, men hvis nogen ønsker at tage det til trods for den risiko der er ved det, så for min skyld ingen alarm.

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 dec 2003 23:39 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
Ha, ha! PsyGoA-style... Jeg har aldrig proppet piller op i røven, det var bare en desperat idé, jeg ville høre lidt om, fordi jeg godt ville være blæst, men kun havde to kiks. Til gengæld er der da flere herinde, som faktisk har proppet kiks op i røven, så jeg synes ikke, det skal hedde PsyGoA-style. :wink:

Nostalgic! - Jeg forstod jo slet ikke, hvad du mente, så jeg har ikke taget det personligt. Jeg kan sagtens ta' noget pis. Jeg ville bare vide, hvad du mente. Jeg troede, det var en dum hentydning til noget med ephedra. :lol:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 dec 2003 23:50 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 okt 2003 02:01
Indlæg: 549
Geografisk sted: Aalborg
PsyGoA skrev:
Ha, ha! PsyGoA-style... Jeg har aldrig proppet piller op i røven, det var bare en desperat idé, jeg ville høre lidt om, fordi jeg godt ville være blæst, men kun havde to kiks. Til gengæld er der da flere herinde, som faktisk har proppet kiks op i røven, så jeg synes ikke, det skal hedde PsyGoA-style. :wink:
Optages de bedre og hurtigere oppe i røven? :roll:

Kunne godt forestille mig det, men vil lige være sikker på at det faktisk virker bedre inden jeg prøver det :D

Til folk der har prøvet det: Irritere det på nogen måde?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 67 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team