Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 apr 2024 00:59


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 67 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 01 dec 2003 23:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 dec 2003 22:47
Indlæg: 4
Skriver ikke under mit normale navn lige nu. Men har valgt at være med i morgen, på et anonymt, voice scramblet interview på dr kontant.
Siger ikke noget om psychedelia...., udtaler mig alene om mine personlige , samt mit sociale netværks oplevelser af erfaringer.
Har valgt at gå med til det, fordi jeg mener at generelt bør stoffer ikke "misbruges". På dette forum er vi en eksklusiv kreds af unge, som for det meste ved hvordan vi skal bruge de stoffer vi tager, og ved hvordan vi skal reagerer på følgerne.
Men...Ikke på vores vegne, men på unges generelt, kan jeg kun sige at det at prøve stoffer, specielt de psychedeliske generelt er en dårlig idé.
Så derfor kan jeg ikke komme og sige at Dexofan er en god ting, da kun de færreste kan finde ud af at bruge det fornuftigt.
Jeg udtaler mig kun i følge mine egne erfaringer, men fordømmer et generelt forbrug blandt unge.
Jeg vil selvfølgelig vende tilbage til denne topic under ovenstående brugernavn, hvis nogle skulle have noget at sige, og beklager hvis jeg har fornærmet nogen... 2 cents


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 dec 2003 23:13 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
Kommer du ind på at det generelt er en god idé at sætte sig grundigt ind i sagerne hvis man nu skulle vælge at forsøge sig? Der vil jo helt sikkert være en vis reklameværdi i et sådant indslag, så det er jo sådan set vigtigt at få med.

_________________
Der er ingen planet B.


Senest rettet af йети 01 dec 2003 23:31, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 dec 2003 23:22 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 dec 2003 22:47
Indlæg: 4
Nu skal jeg jo ikke kunne sige 100% hvad de tager med, men jeg siger i interviewet at, jeg mener at dmx generelt er for folk som har en hvis erfaring inden for experimentering med stoffer.

Bortset fra det, så vidt jeg har kunnet se fra deres hjemmeside, både før og efter interviewet, er deres linje at "hostemidler" ikke virker så fandens godt som medicin-industrien siger, men who knows...
Keg mener jeg sagde nogle fornuftige ting, men når de cutter det, who knows?
Men mener det var okay


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 dec 2003 23:34 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
Ja, det bliver lidt spændende at se hvor meget de blæser det op... Vi kan jo stadig ikke udelukke at de laver en nogenlunde reportage. Lad os krydse fingre for at det bliver godt! :shock:

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 02 dec 2003 00:10 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 dec 2003 22:47
Indlæg: 4
Indeed, ellers kommer jeg nok til at føle mig rimelig dum.........


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 02 dec 2003 01:34 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
Jeg ændrede lige overskriften så den er mere præcis, og så flytter jeg lige dette emne ned i medie-forummet.

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 02 dec 2003 02:27 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 aug 2000 01:01
Indlæg: 1461
Geografisk sted: Sjælland
Undskyld jeg lyder kynisk, men du har givet journalisterne nøjagtigt det materiale de var ude efter. De var ude efter en lyssky misbruger, der er flov over sit misbrug og hvis udtalelser de kan manipulere/editere til ukendelighed, og det fik de!

Dette fører hermed til at DXM (ja, det er DeXtroMorphan), som er et harmløst hostemiddel i anbefalede doser, nu bliver gjort receptpligtigt. Ikke fordi jeg er personligt interesseret i DXM, men der er garanteret mange mennesker der nu for fremtiden bliver nød til at gå til lægen hvis de har lidt ondt i halsen.

Det hele er ret tåbeligt, men politikerne dikteres af mediernes fordomme og misinformationer - vi har jo set det hele før.

Hvad bliver det næste at de ulovliggør panodiler fordi frusterede unge bruger dem til selvmord? Det var måske mere aktuelt..

Sortsynede hilsener,
Ashoka


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 02 dec 2003 06:09 
Offline
Relativistisk båthorn

Tilmeldt: 18 maj 2002 01:01
Indlæg: 2521
@midlertidig; hvorfor er du bange for at bruge dit normale nick?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 02 dec 2003 09:12 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 dec 2002 02:01
Indlæg: 97
Geografisk sted: I lærkens land
ja det bliver spændende at se om journalisterne for en gang skyld får lavet en ordentlig reportage, og ikke en ubrugelige og misvisende reportage som dem vi har set det sidste stykke tid.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 02 dec 2003 10:43 
Offline
Psychedelia Gay Overlord

Tilmeldt: 13 maj 2001 01:01
Indlæg: 3406
Geografisk sted: Biløen
Ashoka skrev:
Undskyld jeg lyder kynisk, men du har givet journalisterne nøjagtigt det materiale de var ude efter. De var ude efter en lyssky misbruger, der er flov over sit misbrug og hvis udtalelser de kan manipulere/editere til ukendelighed, og det fik de!

Dette fører hermed til at DXM (ja, det er DeXtroMorphan), som er et harmløst hostemiddel i anbefalede doser, nu bliver gjort receptpligtigt. Ikke fordi jeg er personligt interesseret i DXM, men der er garanteret mange mennesker der nu for fremtiden bliver nød til at gå til lægen hvis de har lidt ondt i halsen.

Det hele er ret tåbeligt, men politikerne dikteres af mediernes fordomme og misinformationer - vi har jo set det hele før.

Hvad bliver det næste at de ulovliggør panodiler fordi frusterede unge bruger dem til selvmord? Det var måske mere aktuelt..

Sortsynede hilsener,
Ashoka


Enig med Ashoka. Hvad skal det føre med sig af noget godt? Du lader dig bare bruge som et værktøj af journalisterne, og til ingen verdens nytte. Med mindre du selvfølgelig går efter at få DXM forbudt?

Kontant er det værste lorte-program. Det er VIRKELIG amatør-agtig journalistik, så jeg er sikker på at det ikke kan være en god ting at du medvirker i det program.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 02 dec 2003 12:45 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 sep 2002 01:01
Indlæg: 341
Geografisk sted: spatielt promiskuøs
nå det var derfor han ikke ville skrive under sit normale nick.
Her kunne have stået noget grimt om MuseJens´ post, men det gør der ikke. I stedet vil jeg bare opfordre en mod til at slette lortet for det er sgu ikke andet end et lamt personangreb!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 02 dec 2003 13:16 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 dec 2003 22:47
Indlæg: 4
Jeg medvirker bla. fordi jeg ikke mener at dxm skal kunne købes af alle og enhver, de fleste unge kan ikke kontrollere et misbrug, og det at helt unge kan få et temmeligt stærkt psychedelisk stof lovligt og billigt syntes jeg er noget pis. Vi andre kan jo bare bestille det hjem fra nettet.
Og grunden til at jeg bruger et andet nick tror jeg er blevet besvaret.
Det her er min holdning, og selvfølgelig vil jeg da gerne forsvare den, men jeg vidste at nogle folk blev sure, og jeg gider altså ikke at blive svinet til i fremtiden på grund af dette her


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 02 dec 2003 13:20 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
Hallo mand. Læser du ikke nogen af de fucking pointer som er skrevet i de andre topics, eller i dette for den sags skyld.

Vi har et board med hundredvis af mennesker, mange af dem indtager ILLEGALE stoffer, tror du så selv at det ændrer noget at DXM kommer på recept ? Du har bare gjort det at du har givet flere mennesker kendskab til stoffet, som så blot går ned til deres læge (hvis stoffet bliver receptpligtigt) og siger at de har tør hoste.

Du har fandme god grund til at blive svinet til i fremtiden med en så hjernedød handling. Thanks for nothin'. Du er en sand helt, tak fordi du redder den danske ungdom i at falde i Dexofan-fordærv :roll: Btw. kan moderatorere i de enkelte forums se din IP....så det ændrer ikke noget at du sidder bag et andet nick.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 02 dec 2003 14:03 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 10 jul 2002 01:01
Indlæg: 1850
Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Jeg kan ærlig talt heller ikke se hvordan der skal komme noget godt ud af det...

Kunne du ikke i det mindste have rådført dig med nogen der (undskyld mig) har lidt mere styr på tingene end dig, fx. nogen her fra boardet som har mere erfaring med mediekontrol end dig???

DU GIVER DEM HVAD DE VIL HAVE!

Umiddelbart kan jeg komme i tanke om en masse ting jeg godt kunne tænke mig at skrive men det ville vist ikke være passende ifølge regel#5, så jeg undlader bare :roll:

VH Jonas!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 02 dec 2003 15:05 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 maj 2002 01:01
Indlæg: 640
Geografisk sted: Sydjylland
Midlertidig skrev:
Jeg medvirker bla. fordi jeg ikke mener at dxm skal kunne købes af alle og enhver, de fleste unge kan ikke kontrollere et misbrug, og det at helt unge kan få et temmeligt stærkt psychedelisk stof lovligt og billigt syntes jeg er noget pis. Vi andre kan jo bare bestille det hjem fra nettet.
Og grunden til at jeg bruger et andet nick tror jeg er blevet besvaret.
Det her er min holdning, og selvfølgelig vil jeg da gerne forsvare den, men jeg vidste at nogle folk blev sure, og jeg gider altså ikke at blive svinet til i fremtiden på grund af dette her


Hvis det er din, så stå frem som den du er med den.

Desuden var det ikke smart gjort, mester, for det er præcist det samme som bl.a. Salvia Divinorum og 2CI - alle hører om det nu. Du ved jo, medierne ikke holder en meter mht. det (mht. så meget andet også).


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 02 dec 2003 16:59 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 29 maj 2001 01:01
Indlæg: 1867
Jeg kan godt se din pointe i at alle danske unge kan købe en pakke Dexofan på apoteket og at der sikkert at nogle unge der kommer til skade med stoffet. Og at vi bare kan købe det hjem over nettet.

Men at du går igennem Kontant for at få din mening igennem forstår jeg ikke.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 02 dec 2003 17:57 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 05 aug 2001 01:01
Indlæg: 3279
Geografisk sted: Provinsen
Midlertidig > Og du kan roligt regne med at vi smadrer dig, når først vi finder ud af hvem du er :D

Ej, tag det nu roligt gutter, han har jo gjort hvad han mener er rigtigt også selvom de fleste af os (inklusive jeg selv) mener at han tager fejl. Jeg forstår godtnok slet ikke hvad han vil bruge kontant til, da det er et rigtig dårligt program (hvordan ved dankdawg forøvrigt det, når han aldrig glor tv??).

Anyways, unge mennesker ville nok ikke prøve at æde alle mulige underlige piller, hvis ikke det var fordi medierne udbredte kendskabet til dem. Så det er muligt at konsekvensen bli'r den modsatte af hvad du ønsker, Midlertidig.

-Psyko


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 02 dec 2003 18:57 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 sep 2002 01:01
Indlæg: 1299
Geografisk sted: Sjælland
Midlertidig skrev:
Jeg medvirker bla. fordi jeg ikke mener at dxm skal kunne købes af alle og enhver, de fleste unge kan ikke kontrollere et misbrug, og det at helt unge kan få et temmeligt stærkt psychedelisk stof lovligt og billigt syntes jeg er noget pis. Vi andre kan jo bare bestille det hjem fra nettet.


Er DXM et psychedelisk stof? ... Nu jeg tænker over det så er det vel da dessociativer vel er psychedeliske - har bare aldrig tænkt DXM som psychedelisk...

Nå, men en anden ting er at vi andre kan da ikke bare lige bestille det hjem fra nettet. Der vil uden tvivl være en del folk der ikke lige kender internetsider man kan bestille det fra...

Nå, men du har gjort det i bedste overbevisning så... Men hvorfor oprettede du ikke denne profil (Midlertidig) inden interviewet så vi kunne have diskuteret din holdning med dig?[/b]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 dec 2003 19:14 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 mar 2001 02:01
Indlæg: 1451
Jeg syntes heller ikke det er smart at deltage,men det er jo din sag.
Men husk,at prøve at få indflettet,at LIGEMEGET hvad man vil tage af drugs,skal man altid undersøge hvad det er man stopper i hovedet.Det er sq ikke kun DXM dette gælder for.
Gentag det gerne et par gange. :)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 02 dec 2003 19:18 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
Gonzo, det er desværre for sent, interviewet har fundet sted. Trist at Hr. Midlertidig ikke sagde det noget før, så kunne der måske være blevet lagt mere vægt på den side af det.

Midlertidig : Du har naturligvis aftalt med journalister at du skal godkende det endelige resultat inden det sendes, ikke sandt?

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 67 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team