Child_Inside skrev:
nostalgic! skrev:
jeg kan slæt ikke se hvorfor denne post skal flyttes nogen steder..
det var et emne jeg tog til diskosion.
Du starter et emne med samme overskrift som en artikel i ekstrabladet, som du linker til i den indledende tråd, uden iøvrigt selv at komme med et standpunkt eller diskussionsoplæg. Af den grund synes jeg det er helt rimeligt at flytte emnet herned.
Citat:
men hvis man filisofere længe nok så ville alle poste blive flyttet til politisk forrum
Arh, mon dog det ville gå så galt? Hvis ellers folk holder sig til emnet, kan jeg ikke se hvordan dette kunne ske.
Citat:
den post som eb lavde med et cannabis råd,
har ikk noget at gøre med dyrkning eller aldmen omgang med cannabis
men dirakte politisk og den er ikk blevet flyttet ENDNU...
Jeg kiggede lige på den, og må give dig ret i at den mere handler om politik end om cannabis. Så mon ikke smurf3000 flytter den, hvis man spørger ham pænt(og hvis han ellers er enig

)? (hint, hint!

)
ja okey jeg må give dig ret,
det var også en overdemisoneret filisofi den jeg kom med angåne at det hele ville ryge i politisk.
for vis man bare vender og drejer alt ting nok så bliver det sku politisk selv sund aldmen opførsel.
men den med eb cannabis råd det er jo nermmer en slags ongoing projekt det forgår på et politisk plan.
man behøver ikk at være klog på politik for at kritiser en mand så fredelig som en prest bliver straffet med hælvede på jorden mens en klam pedofil ka slippe.
iøvrigt så syntes jeg de pedofile har det for nemt i de danske fængsler og de skal aldrig have deres egne fængsler hvor de kan gå trykke roundt og give hihannen skuller klap samt give dem muligheden for at opbygge deres eget interne heraki så de i fred og ro kan gå og planlægge nye overgreb til når resten af deres dom bliver gjort betinget,
og de kan da ikk alle være svage fanger, jeg syntes man viser for meget hensyn tilsådan nogle skumbags,
straff skal udmåles efter hvor slæm forbrydelsen har været og ikk tilfordel for gernings mandens ve og vel samt egne lyster og synspunkter
og deres latterlige nedskræve pladderhumanistike biogratiske retighedder,
hvis der er tale om hård kriminælitet der krænker andre folk
og pålægger andre skade fysisk og psykisk, og det er det i høj grad i det ene af de 2 tilfælder her, der er slæt ingen trivl om hvem forbryderne er her (domstolene) og dem der har lavet lovne
set ud fra mit eget politiskse synspunkt.
og så kan i sku bare kalde det for endnu en nazi holdning,
men jeg har aldrig mødt så meget som en i irl der ikk har givet mig ret på det synspunkt.
jeg har saføldig mødte nogle langhåret homoseksuele der i forvejen hader alt hvad der er dansk og hvad der indebære regler og normer som har sakt ting som :øhhh det nytter sku da ikk at straffe folk,det bliver de ikke bedere mennesker af" mens de lige åbner en bajer mere med deres anaki tegn/medjale
og lige så tit har jeg set dem få tæsk
gu hælvede nytter det hvis de bliver skudt førdste gang så gøre de det ikk anden gang, jeg er sku lige glad jeg har sku ikk noget til overs forsådan nogle mennesker,
så jeg gider ihvertfald ikk betale deres ferie/fængsels ophold og så forsvar deres retihedder oven i,
jaja selv om alt det her saføldig forgår over i usa,