Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jun 2025 00:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Utopia
En privat arrangeret technofest på Vegger Kro ved Nibe blev i aftes udsat for en politi-razzia.

11 mand fra flere politikredse deltog i aktionen. Otte blev anholdt og sigtet for overtrædelse af loven om euforiserende stoffer, skriver NORDJYSKE Stiftstidende.

To af de sigtede havde forsøgt at sælge ecstasypiller. I alt beslaglagde politiet 210 piller. Ud over ecstasypillerne beslaglade politiet 12 gram amfetamin, to gram kokain og fire gram hash.

http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=726806

Nogen der var deroppe? Haldolium, Native Radio og Navajo spillede...[/url]

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Der var politi til stede deroppe.. Da vi kom derop så vi nogle civil betjente der gennemsøgte en bil på parkeringspladsen, så vi parkerede lidt derfra.. Gad ikke til at skulle undersøges og visiteres. Jeg var kun udenfor én gang i løbet af hele natten, hvor jeg ikke bemærkede noget.. Men én af mine kammerater var blevet visiteret 3 gange udenfor. Bortset fra det så eller hørte jeg ikke om andet.

Eneste jeg så indenfor var to civilbetjente der stod og gloede ved siden af dansegulvet i et kort stykke tid.. Fleecetrøjer og Eccosko falder ikke så godt ind deroppe! :P

Jeg ved ikke om jeg har rendt rundt i min egen lille verden deroppe, men jeg lagde nu ikke mærke til den såkaldte "razzia" .. Og nej, jeg var ikke brændt af! :]

Det lignede mest af alt lidt skærpet opmærksomhed og visitation af mistænkelige typer udenfor.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Edit 14 maj. Axia du har ret.. igen!!

-DEER

Senest rettet af Karma 14 maj 2004 11:55, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Nu ved jeg du ikke selv var der deer.. og der var ikke noget decideret razzia inden døre.. Og den såkaldte halve time ekstra, var en ny DJ der gik på og spillede et sidste nummer, som tilfældigvis var noget hurtigere..

Det sidste Y-Not spillede rykkede dog endnu mere, Sun Control Species - Proxima 5598 :D:D:D

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det ville sgu være syndt, at kalde Vegger Kro for "privat" arrangeret fest.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]