Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jun 2025 22:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Natten er hvid som coke

Ekstra Bladet fandt rester af kokain på 10 ud af 10 diskoteker og barer

Af Morten Terp og Peter Astrup - 8:59 - 28. jul. 2004

Hvor går du i byen? På diskotek, værtshus, bar, stripklub? Uanset dit svar, så kan du være sikker på en ting: 'Den hvide dame' - kokainen - vil aldrig være længere væk end det nærmeste toilet.

Ekstra Bladet tog i byen og testede 10 tilfældigt udvalgte diskoteker og værtshuse for spor af kokain på toiletbrættet. Resultatet var slående: Samtlige steder var der klare spor af kokain!

Sikker test
Vi testede med såkaldte 'drugwipes', som også dansk politi og toldvæsen bruger til test af kokainspor. Testen er sikker, og få minutter på toiletterne er nok til at konstatere, om der var sniffet kokain fra brættet.

Resultatet viser ikke, hvor længe kokainen har siddet der. Eller hvor store mængder, der er tale om. Blot at det er der!

Disko-start
Rundturen begyndte lørdag kort over midnat, hvor vi til at starte med fandt rester af kokain på fire af de mest populære diskoteker i det centrale København.

Derefter besøgte vi en række velbesøgte in-barer og gammeldaws værtshuse for at se, om resultatet ville være det samme. Det var det!

På to af værtshusene manglede det øverste toiletbræt endda, så der testede vi på selve toiletsædet, hvor vi også fandt rester af kokain!

Natten stod på hæld, da vi tog forbi Vesterbro, og til sidst sluttede vi, næsten hvor vi begyndte: Ved Rådhuspladsen, hvor vi for tiende gang ud af ti mulige forsøg fandt klare spor af kokain på toiletbrættet.

Denne gang ved fem-tiden på et af de populære værtshuse i starten af Strøget.

Klar konklusion
Konklusionen er hvid som sne: Kokainen finder vej overalt i nattelivet. Muligvis bag din ryg, bag aflåste døre og uden at vække opsigt, men den er der!

Og der er ingen grund til at tro, at realiteterne er anderledes, hvor du bor. Kokain er udbredt over hele landet og finder ifølge politiet vej til selv de mindste flækker.

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=257112

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Er jeg den eneste her som nu godt kunne finde et andet sted at sniffe end på et toilet bræt???

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ekstrabladet er igen faldet bagover af forbavselse over hvor mange mennesker der egentlig tager stoffer... For tiden kører de et tema om kokain, med den ene "rystende afsløring" efter den anden... check også følgende artikler:

Coke-kunder bedre end tomme stole

Kokainen tog mit liv

Mange muligheder for kontrol

Pærelet at købe kokain

Smugler coke i maven

Indvandrerbander styrer kokainhandelen

Kokain-misbruget eksploderet

Der kommer sikkert flere i de næste par dage... Hvis de da ikke er løbet tør for gentagelser efterhånden.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

tror ejg ikke... EB har det med at tage noget simpelt, useriøst og ikke alvorligt og gøre det til en kæmpe forbavsende afsløring... hader dem!
De havde engang et par goe Ledere hvor de nogle ok holdninger til kende om Christiania og hash... det gælder så åbenbart ikke andre euforiserende stoffer

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Sympatisk Narkogangster skrev:
Er jeg den eneste her som nu godt kunne finde et andet sted at sniffe end på et toilet bræt???
Hvor?

Du står på et diskotetk, du gider/kan ikke lige rende ud og ind hver halve til hele time, så kan ikke se andre steder at gøre det (har ikke selv gjort det, men vil man have en bane er man næsten nødt til det).

Kokainen er overalt og kommet for at blive - lækkert.

Titel:
Tidligere holdmedlem

hmm.....jeg er urolig for om politikerne mon tager det emne op.........

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Jeg kunne evt gøre det på min penge pung... det har jeg da gjort før! Det var godt nok amf men jeg tvivler på at coke er så anderledes at det ikke ka sniffes der fra...

Eller så skyd det da!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 8000 Botanical Dimensions
Hrålje skrev:
Jeg kunne evt gøre det på min penge pung... det har jeg da gjort før!

:D Er glad for, at du pointerede at det var PENGEpungen, du gjorde det på. Det kunne ellers være et bizart scenarie at se en fyr rykke en streg hen over bollerne nede på Craizy Daizy!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hrålje skrev:
Eller så skyd det da!

Hva faen, tror du vi er narkomaner? :mrgreen:

Desuden er det da endnu mere besværligt at skyde det, hvis man er i byen... Så hvad skulle fordelen være i det? Udover en federe virkning naturligvis...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]