aliaarhus skrev:
Nelson Muntz skrev:
Corvid skrev:
Er det ikke muligt at klage over grundlaget (det lader ikke til der er noget)???
Mangler der ikke det hver eneste gang de forbyder et stof?
Jeg har fx. aldrig hørt om folk der er blevet skadet af 2C-B, 2C-I eller Salvia Divinorum. Ej, heller har jeg hørt om voldelig adfærd af disse stoffer.
Siger du at regeringen lyver??? Fy! Skam sig! Regeringen skal aldrig nogensinde siges imod!
Regeringen kan læse i aviser at stoffet giver psykoser og gør en voldelig. Så er det jo sandt... og så kan Henrik Rindom altid komme ind i billedet og fortælle lidt om stoffet. Som f.eks. når han siger at man bliver afhængig af LSD. Og når han har så store autoriteter bag sig (regeringen, sundhedsstyrelsen og medicinalindustrien), så vil Familien Danmark tro på ham. Hvordan kan en erfaren person (som forresten har prøvet stoffet 100+ gange) ha mere ret end sundhedsstyrelsen og en psykiater? Det kan da ikke lade sig gøre. Det er fandme til at brække sig over!
Hvad var det Hitler sagde? "Hvis man gentager en løgn nok gange, så tror folk på det." - det her minder meget om det. Folk er så hjernevaskede af staten, at det er til at tude over.
Såså Ali. Jeg mener at du tager fejl omkring nogle ting. Forklar mig lige hvordan Henrik Rindom har medicinalindustrien bag sig, han er læge, og arbejder naturligvis derfor med deres produkter, men det er da langtfra ensbetydende med at de støtter ham?
Desuden kan doktor Rindom sagtens være mere pålidelig end en hyppig bruger af et bestemt stof. Ved du hvor mange år det tager at blive læge? Jeg vil vove at påstå at den gennemsnitlige stofbruger næppe ved hvad et neuron er. Derfor vil han kunne udtale sig betydeligt bedre om et stofs virkning, og skadesvirkninger.* Eller du mener måske at man decideret kan mærke hvilken skade man tager af et bestemt stof? Okay, Rindom tager fejl nogle gange, men jeg tror næppe at det er fordi han er dum, men snarere at han ser sagen fra en bestemt side, og handler derefter. Lidt ala Michael Moore's stil.
Desuden mener jeg ikke at det var Hitler der sagde det, det var Joseph Goebbels (
The most brilliant propagandist technique will yield no success unless one fundamental principle is borne in mind constantly...it must confine itself to a few points and repeat them over and over).
* Dermed ikke sagt at der ikke er nogen stofbrugere som vil være Rindom overlegen på viden omkring stoffernes påvirkning af krop og sind, jeg siger bare at jeg ville ikke stole på information fra en person, bare fordi han har taget et stof mange gange. Hvor mange hashrygere, eller øldrikkere ved egentligt hvordan at deres drug of choice påvirker en?