Jeg er selv lige startet en kombo-kur med Ginko og Ginseng i forgårs. Jeg har svært ved at motivere mig til mit speciale, og jeg tænkte måske det kunne sætte lidt fut i mig.
Derfor har jeg utfse't og googlet og researched lidt om emnet. Flere steder anbefales komboen Ginko-Ginseng ligefrem. Men hvis nogen i øvrigt mener at det er en skadelig kombo, vil jeg gerne høre om det.
Et par steder (jeg kan altså ikke huske hvor, og derfor ingen links) frarådes det til gengæld at drikke kaffe, hvis man får Ginseng. Men der er ingen der forklarer hvorfor!?
Er det måske i virkeligheden komboen af Ginseng og kaffe som giver bivirkninger i form af kvalme og restløshed, som i skriver om. Og altså ikke ginseng i sig selv, eller ginseng-ginko komboen
Det er også bare en ide. Men det ærgrer mig hvis det er, for jeg drikker ellers meget kaffe. Jeg vil såmen gerne have tesen afkræftet, hvis der er nogen der kan.
Nå, men det kunne da også være meget sundt at skære ned på den daglige liter kaffe. Så vil det også booste noget mere, når man så endelig tager det alligevel