Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 05:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Er du blevet taget for besiddelse af stoffer?
Afstemning sluttede 02 aug 2004 12:38
Ja 12%  12%  [ 7 ]
Nej 88%  88%  [ 52 ]
Afgivne stemmer : 59
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Nope er aldrig blevet taget med noget som helst, havde dog kriminalpolitiet på besøg engang jeg boede hjemme hos mine forældre, forbi de havde knaldet min pusher. Jeg havde 1g og noget mix i en bongskål , men fik lov at beholde begge dele da jeg lovede at det var alt hvad jeg havde....*fløjte*fløjte* :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dextrose skrev:
Af hensyn til kriminalpolitiets opklaringsarbejde, kan man sgu blive nødt til at sidde isolationsfængslet i forbindelse med varetægtsfængslingen...

...Ikke fordi jeg har intentioner om at opleve det! :roll:

Helt klart,og det forstår jeg også godt.Men det her var jo noget helt andet,sagen var opklaret?lol!

En anden ting er,det ER bevist nu,at isolationsfængsling er psykisk tortur af værste skuffe.Jeg kender flere der er blever "lettere mærklige" efter lang iso(2 mdr og op),og et par er faktisk blevet skingrende skøre.

Jeg syntes det er grove løjer at lukke en 17 årig ind i det helvedeshul,ovenikøbet i iso.Det tog over 2 mdr efter jeg kom ud,før jeg kunne sove normalt igen,og jeg havde stadigt tilbagevendende drømme om "nøglerne"(Kl 6 hver morgen på klokkeslet,lukker de alle dørene i Vestre op,og råber godmorgen).Det giver et helt specielt lyd scenario,og det forfulgte mig sq i lang tid.

Urgh,bare tanken,så kan jeg mærke den følelse igen.Yuk. :shock:

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Dextrose skrev:
Af hensyn til kriminalpolitiets opklaringsarbejde, kan man sgu blive nødt til at sidde isolationsfængslet i forbindelse med varetægtsfængslingen...

Ja, men problemet er at folk sidder meget længe herhjemme, og jeg vil egl. skide på om de får knaldet nogen for handel med ecstasy, hvis de har nedbrudt personens psyke i processen. Og hvad sker der med alle de dér små fisk, der blevet nuppet under de første aktioner på Christiania? De sidder da vist stadigvæk og kukkelurer! Retssikkerhed farvel! :x

-Psyko

Titel:
Medlem

Jeg er aldrig blevet snuppet. Udover i 10. klasse da mine forældre fandt en sæk pot :lol:

Titel:
Medlem

Indtil videre er 87% ikke blevet knaldet, det synes jeg er rimeligt godt gået, når man tænker på at næsten alle har været i besiddelse af ulovlige stoffer, nogen ovenikøbet i store mængder.
Jeg er heller aldrig selv blevet taget, men nu overholder jeg jo også altid loven til punkt og prikke.

Titel:
Dedikeret medlem

er aldrig blevet taget for stoffer, for en fandens masse andet men aldrig stoffer.

Men ok jeg går heller aldrig med noget på mig.

har dog oplevet at en uro gennemroede min pung uden at fatte at der var et rum til, med en smule blandede piller i.....
hold kæft jeg grinede da jeg senere blev frikendt i retten for vidergivelse af alkohol til mindreårig på beværtning som var det han sigtede mig for!!!!

det var satme skægt!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]