Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 05:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 87 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5
Forfatter besked
 Titel:
Site Admin

Avril Lavigne og Fat boy slim koncerterne var klart de to bedste :-)

Avril Lavigne fordi jeg blev overfaldet af to stjerne lækre 16 årige tøzzer der ville sidder på skuldrene af min store ven og mig. De fik de lov til, mens de sad ovenpå og nussede løs. Imens var der en venlig sjæl der pustede et par hits fentanyl op i næsen på mig 8) (tror ikke helt de små tøzzer fattede hvad der skete lige der). Men det var ikke helt dumt at være lam mens der sidder en monster lækker tøs og piller ved en *rrr*

Fat Boy Slim var bare fedt fordi det var SÅ gude fed musik og alle de rigtige drugs virkede på det tidspunkt og selskabet kunne ikke blive bedre ;-)

All in all; what a fucking cool festival!

Titel:
Administrerende Direktør
Brugeravatar

Kom hjem kl. halv ni i morges efter at have hærget hele søndag nat :D

Og ja det var en glimrende festival med en masse fede koncerter, en masse lækker dope og en masse dejlige mennesker!

Titel:
Dedikeret medlem

nogen der hørte svenske soilwork i odeon efter fatboy? det var sq godt...

iøvrigt synes jeg fatboy koncerten var super, men det var især pga hele showet og oranges transformering til et giga diskotek. fuldmåenen skinnede, lyset var suverænt og folk var vildt glade....

karl bartos fra kraftwerk leverede også et ok show, desværre lidt kort og slet ikke på højde med koncerterne i kb halen..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Et helt board fyldt med gays, og så er der ingen der nævner Scissor Sisters?! De leverede nok den fedeste koncert på festivalen, super dejlig at gå hjem på og fedt at se at et band gider gå så meget op i deres koncerter. Den og så Tiger Tunes er klart blandt mine favoritter, bortset fra at min kæreste hoppede op i hagen på mig så jeg bed min tunge halvt af under Tiger Tunes :\
Schotty > Sigøjnerne skal DØ! De er da nok pisseirriterende, først nasser de flasker og står og venter mens man drikker sin øl færdig, og så går de ned og nakker ens ting om aftenen. Vi oplevede endda en der tiggede, jeg ville så gerne have givet hende en lammer. Hvis hun har 1200 til billetten så skal hun fandme ikke tigge mine penge :evil:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Absolut den hårdeste, lameste og dyreste roskilde jeg nogen siden har oplevet. Var konstant lam og hørte kun Fatboy Slim og Baseman Jaxx (fuck) ellers væltede jeg bare rundt hele tiden og var lam og lam. Kom forresten hjem mandag nat efter at ha delt en flaske vodka (med en svensker) på et candyflip og en del amf og blevet smidt af i toget flere gange, og har sovet lige siden og fatter ikke en skid lige nu, men vender tilbage når hovedet virker igen

Titel:
Medlem

Fenriz skrev:
Schotty > Sigøjnerne skal DØ! De er da nok pisseirriterende

At slå dem ihjel er lidt for primitivt. Tortur, det er noget der holder :twisted:

/Ironi et eller andet sted i denne post, gæt selv hvor :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Igloolik island
Mega fed Roskilde! så kun metal koncerter, men det os fed nok til en afvæksling! selvom det er sjov, er det sku godt den kun vare en uge! mit hoved er først begyndt at komme til sig selv nu, jeg har heller ik været særlig sød ved mig selv og mit dankort... men fed roskilde! det ska de ha....!
jeg hørte politiet gik hårdere ind imod sfoffer i år, nogen der har oplevet noget? der var en i vores nabolejer der fik klippet et armbånd for at ryge en joint, dem har der vist været nogle stykker af, men ellers?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 87 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]