Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 05:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Skyd-Sven skrev:
men det gavner vel alle i enden

Alt efter ens tankegang kan den nemt blive gay :D

Lidt strengere moderering ville ikke være et problem, der er en masse skrammel imellem, og topics der måske kunne lukkes når spørgsmålet var besvaret eller uddiskuteret.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
axia skrev:
Lidt strengere moderering ville ikke være et problem, der er en masse skrammel imellem, og topics der måske kunne lukkes når spørgsmålet var besvaret eller uddiskuteret.

God idé! Og skulle man så have mere relevant at sige, kunne man jo henvende sig til mod'en for at få genåbnet emnet.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Pointen er netop at det ikke hjælper en skid med en mere intens moderering. Det bliver folk jo ikke mere seriøse af? Det er mere det, at det er nødvendigt at moderere for at få en bare nogenlunde debat op og køre. Det kan på ingen måde være hensigten at moderatorene skal holde folk i ave fordi de ikke selv er i stand til det. Hvis man kaster et hastigt blik på rigtig gode boards som fx Murple eller Spiritplants, vil man opdage at der, mærkeligt nok, er ganske lidt moderering. Det hænger sammen med at folk rent faktisk engagerer sig i sidens idegrundlag, i kulturen og i den saglige debat der skal til for at holde et seriøst boards niveau oppe.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Synes også her er blevet enormt kedeligt herinde!!! Før i tiden skrev jeg lidt, ikke meget, men prøvede så i det mindste at gøre lidt ud af det jeg skrev. Og vigtigst af alt, jeg undlod at skrive hvis jeg ikke havde noget konstruktivt at tilføje! (netop fordi det generer mig selv når andre gør det, for kan ikke rigtig bruge det til så pisse meget)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]