Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 17:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Jeg læste lige en artikel i avisen om at det var blevet en trend at få spredt sin aske eller blive begravet på andre måder end den gammeldags. Det fik mig selv til at tænke over hvad der skal ske når jeg engang dør. Hvad for en metode ville i vælge hvis i skulle vælge en af disse to måder at være død på:

1.Når jeg dør må hospitalerne ikke tage nogle af mine organer. Jeg skal begraves på en kirkegård, med præst og det hele.

2.Når jeg dør skal hospitalerne bare tage alle de organer de kan bruge til noget. Mit hoved skal skæres af, og laves om til et skrumpehoved, desuden skal mit kranie koges godt og grundigt så det får en flot farve. Så skal alle mine fingre,tæer og hår skæres af, også mine kønsdele og hjerne. Resten af mig skal sendes til en slagter, der så skal lave spegepølse af mig, derefter tager man og koger alle mine knogler så de bliver rene og får en flot farve, resten skal bare smides ud. Det er vigtigt at alle mine kropsdele bliver konserveret ordentligt så de ikke rådner(på nær det sidste der alligevel skal smides ud).Så skal alle mine mange kropsdele og de produkter der er kommet ud af dem sælges på auktion til højestbydende. Pengene skal gå til at hjælpe alle de mange fattige sultne mennesker der virkelig har brug for hjælp, da jeg er sikker på man kan få gode penge for ægte menneske kropsdele og knogler.

Hvad syntes i? Hvad tror i Gud syntes?
Seriøst jeg skal lige undersøge hvor det er man registrerer det henne, for så skal det nemlig være metode nr.2 når jeg dør.

Venlig hilsen
Fråder

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nykøbing Mors
Klart nr 2 hvis andre mennesker kan få glæde af mig så skal de være mere end velkomne til at bruge det til det

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Crappost, men jeg gider ikke være Il Commandante idag...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Jeg vil nedfryses i en montre og sendes til Pluto, der vil jeg placeres på den magnetiske nordpol, og på montren skal der stå "wellcome to my world"! :shock:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Tjaa, ingen af dine svarmuligheder. Men jeg er organdonor (pånær hud og hornhinder) og jeg mener det er en fucking skodindstilling, hvis folk ikke kan undvære deres organer når de er døde. Der skal hvertfald en rigtig god grund til!

Derudover har jeg lige læst, at man måske kan blive begravet i en skov fremover, det er HELT sikkert noget jeg er frisk på! Tror det var MetroExpress igår...

Titel:
Dedikeret medlem

er også ind på organdoneri, HVIS men vel og mærket kunne bestemme hvem der måtte få ens organer (f.eks. gider jeg ikke donere mine lunger til en ryger, eller lever til alkoholiker)!

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
noname skrev:
Men jeg er organdonor (pånær hud og hornhinder)

Der er nok en der har set "The Eye?" ;)

-Psyko

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Halifaxxx-> Argumenter for din holdning, det er barnligt at svine til med mindre man giver en grund.

Noname-> Hvad er så din rigtigt gode grund til at du ikke vil donere hornhinder og hud?
hmmm nu har jeg heller ikke set the eye...

Sorn->Jeg mener i forvejen at det er næsten umuligt for rygere at få lunger og alkoholikere levere, medmindre de stopper helt.

mit blod skal også tappes og sælges. Det kan godt virke underligt, men jeg er sikker på sjælen forlader kroppen når man dør. Der er helt sikkert en masse overtroiske mennesker der vil købe nogle at tingene til deres ritualer, eller hvad de har gang i. Der er sikkert også en del mennesker der syntes det er fedt at have ægte menneske dele stående der hjemme på reolen.

venlig hilsen
Fråder

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Emnet omkring stillingtagen til ens død osv. er forsåvidt udmærket. Det er bare din sproglige formulering der trækker emnet ned på et niveau jeg ikke synes det fortjener.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Halifaxxx-> det vel rigtigt nok men jeg er stadig lidt lam i kraniet oven på et dexo trip igår...

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg tror nu mere Halifaxxx hentyder til den håbløse ironiske tone som et platonisk forsøg på at være morsom, men det er vist ikke lige det rette emne at få til at lyde sjovt så det kommer egentlig til at virke lidt... lamt?

For at sige noget til topic, så kan jeg ikke se hvorfor man ikke skulle hjælpe andre lidende mennesker ved at lade sine organer bortdonerer når man er død. Jeg kan ikke se hvorfor andre mennesker ikke kan få gavn af noget man ikke længere selv kan.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Netop...
Nå, men tilbage til topic:

Jeg har en pagt med Web om at den sidste af os der går ud skal sørge for at kremere den anden. Derefter skal han starte et rigtig lækkert skunkgrov op og bruge asken som den eneste gødning. Når buds'ne er høstede skal de have lov at tørre helt langsomt, så de får den helt perfekte smag. Som en sidste handling skal han holde en rituel gravryger hvor alle vennerne inviteres og al skunken ryges.

Syre gør de underligste ting ved en mand... :)

/karma!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
Jeg kan ikke specielt lide at tænke på at jeg skal hakkes i "stumper og stykker", Men ja selvfølgelig vil jeg lade dem rippe hvad de nu har brug for.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
I en alder af 21 er det ikke lige det jeg har tænkt aller mest over, men umiddelbart ville jeg lade mine organer blive doneret til personer der kan bruge disse og så blive kremeret. Med hensyn til at blive begravet så kan jeg ikke helt tage stilling til hvorvidt jeg vil begraves på almindelig vis eller måske noget lidt far our ala Hali. :)

Eftersom jeg ikke rigtig har nogen tro på noget guddommeligt eller spirituelt, så vil jeg næsten lade det være op til min familie eller pårørende.

Titel:
Relativistisk båthorn

jeg vælger #1

Jeg har ingen rationel begrundelse for valget, jeg ka' bare bedst li' den tanke :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Som jeg har det nu, skal min krop sgu doneres til lægevidenskaben... er faktisk lidt ? omkring kloning, syntes sgu det er ok, mulighederne burde udnøttes - næsten på det groveste!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

ja klon en masse hoes der både er villige våde og overdrevet lækre!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]