Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 17:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
In our memories

Faldt lige over den her.. Find selv linket!!:

NU I DANMARK
I pressen hører vi ofte om de såkaldte "drugrapes" hvor nogen har smidt en stoffer i pigens drink. Herefter bliver hun voldtaget.

Det bedste værn mod den slags ondskab er aldrig at modtage en drink fra nogen, aldrig forlade sin drink eller også at kassere den drink man ikke har haft opsyn med hele tiden.

Men der findes nu også en anden måde at sikre sig på.

Vi har hjemtaget et parti af en meget enkel test der kan bruges til at se om nogen har kommet stoffer i glasset. Testen består af et lille stykke pap med to cirkler på. Dryp lidt af din drink på hver af de to cirkler. Hvis en af cirklerne ændrer farve til en mørkere blå er der en stor sansynlighed for at din drink er blevet dopet, og du bør kassere den.

Testen virker på en lang række spiritus, øl, sodavand, the, kaffe og vand (liste over testede drikke medfølger).

Der er 20 tests i en lille handy pakke (på størrelse med et kreditkort) der både kan være i tasken eller i lommen.

Forsendelsen er GRATIS i hele Danmark (hvis du kun køber dette produkt).

Billede Billede

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Utopia
Hvilke stoffer tester den efter?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Den tester kun for GHB og Ketamin så vidt jeg har kunnet læse mig til ved at google 5 sek.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: My Place
Er det bare mig, eller er problemet med, at folk putter stoffer i drinks (hvilket jeg iøvrigt sys er MEGET lavt!) vildt overdrevet???

nogen der har oplevet det?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
dEEP skrev:
Faldt lige over den her.. Find selv linket!!:

NU I DANMARK
I pressen hører vi ofte om de såkaldte "drugrapes" hvor nogen har smidt en stoffer i pigens drink. Herefter bliver hun voldtaget.

Det bedste værn mod den slags ondskab er aldrig at modtage en drink fra nogen, aldrig forlade sin drink eller også at kassere den drink man ikke har haft opsyn med hele tiden.

Billede Billede

jeg har tit forlat min drink i håb om at nogen ville spike den så jeg kunne få mig en gratis rus...

det er ikk sket endnu ...

jeg syntes hvis folk gøre det ved tøsser så er de kræftstegme udsle..
så heller betal en luder end at begynde på sådan noget...

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
loader skrev:
[

jeg syntes hvis folk gøre det ved tøsser så er de kræftstegme udsle..
så heller betal en luder end at begynde på sådan noget...

Ja :evil: ...
Det er sådan nogle tabere der er med til at give stoffer et dårligt rygte :!:

Titel:
Administrerende Direktør
Brugeravatar

munit skrev:
Er det bare mig, eller er problemet med, at folk putter stoffer i drinks (hvilket jeg iøvrigt sys er MEGET lavt!) vildt overdrevet???

nogen der har oplevet det?

Prøv at læse TJiLLes post i Medaljens Bagside.

Titel:
Dedikeret medlem

nej det sker ikke ofte.. var en overgang det var i nyhederne at et par kvinder var blevet doppet og voldtaget mere eller mindre, men spørgsmålet er hvor mange der bliver doppet mere eller mindre uden selv at mærke det eller med voldtægt som følge.

Og prisen på sådan en indekator er hvist sjældent billigere end en ny drink :wink:

Folk kan bare lære at drikke ud, inden de forlader deres drink

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
hva med at de lavede en detektor der kunne spore robbors/rohybnol (eller hvordan det nu staves).
De er sku også pænt brugte til voldtægt osv..

/Cope

Titel:
Insane psychedelia user!

Infected Cope skrev:
hva med at de lavede en detektor der kunne spore robbors/rohybnol (eller hvordan det nu staves).

/Cope

Hvis jeg husker korrekt, så tilsætter producenten et farvestof til rohypnoler, hvilket gør at de misfarver drinks.

Titel:
Medlem

Sakset fra lmk for rohypnol:
Tilsat farve: Indigotin I E 132, Jernoxid-gul E 172 og Titandioxid E 171.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tæt på Kongebyen
Når jeg nu sidder og læser på et topic som dette, forstår jeg simpelthen ikke hvorfor man skal passe på med stoffer i sin drink?
Jeg mener bare hvis folk altid puttede noget i min slap jeg for at betale i dyre domme for det....

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
@ kiliman

Nu er det jo ikke alle der er positivt indstillet over for stoffer, og min mening er da også at folk selv skal have lov at vælge.

Selv om jeg personligt ville være glad for de sparede penge.......

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nelson Muntz skrev:
Infected Cope skrev:

/Cope

Hvis jeg husker korrekt, så tilsætter producenten et farvestof til rohypnoler, hvilket gør at de misfarver drinks.

hehe... hva så hvis det kommes i en flaske øl for eksempel? Ja der vil jo altid være en risiko. Men hvis man skal tænke MEGET generaliserende, så er det jo oftest drengene der drikker øl af flasker og pigerne som drikker øl, eller drinks af glas. Derved størere risiko for at "the drugs" kommes i flaskerne altså er det drengene det skulle gå ud over i de fleste tilfælde. Men statistikkerne siger noget andet. Er det så bare fordi pigerne sydpå ikke lægger mærke til de misfarvede glas?? Synes tit jeg hører om en dansk pige som er blevet voldtaget pga. at en stodder har puttet Rohypnoler i hendes drink.
Er jeg helt gal i min teori eller?

/Cope

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nelson Muntz skrev:
Infected Cope skrev:

/Cope

Så vidt jeg ved er det kun de der grønne(jeg har glemt navnet).Alm.Rohypnol og Flunitrazepam har ikke farve tilsat,ikke sidst jeg checkede ihvertfald,men det ville da være fedt hvis de havde fået orden i det.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Infected Cope skrev:
Nelson Muntz skrev:
Infected Cope skrev:

/Cope

hehe... hva så hvis det kommes i en flaske øl for eksempel? Ja der vil jo altid være en risiko. Men hvis man skal tænke MEGET generaliserende, så er det jo oftest drengene der drikker øl af flasker og pigerne som drikker øl, eller drinks af glas. Derved størere risiko for at "the drugs" kommes i flaskerne altså er det drengene det skulle gå ud over i de fleste tilfælde. Men statistikkerne siger noget andet. Er det så bare fordi pigerne sydpå ikke lægger mærke til de misfarvede glas?? Synes tit jeg hører om en dansk pige som er blevet voldtaget pga. at en stodder har puttet Rohypnoler i hendes drink.
Er jeg helt gal i min teori eller?

/Cope

Måske fordi dem som tror de kan få sig noget på den dumme ikke er interesseret i andre drenge. Jeg ville da være skuffet, hvis jeg kom hjem med en dreng og ikke en pige :wink:

Som du selv siger, så får piger mest drinks eller whatever, og de er som regel i andre farver en gennemsigtig. Og hvis pigen har fået et glas eller 2 for meget, så er det måske svært for hende at huske om den var bæå, råd gul eller neonbrun.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

hehe neonbrun :lol:

Men du har nok ret...

/Cope

Titel:
Medlem

Citat:
Men hvis man skal tænke MEGET generaliserende, så er det jo oftest drengene der drikker øl af flasker og pigerne som drikker øl, eller drinks af glas.

Du er tydeligvis ikke fra Fredericiazzle! Stodder-ho's represent, y'awl! Chickity-check yoself, befo' you wreck yoself osv.

Men helt ærligt: GHB og ketamin? Har s'gu godt nok aldrig hørt om nogen, der fik stoppet ketamin i deres drink. Som daterape-drug giver det jo ordet "k-hole" en helt ny betydning. (Dåselatter)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]