Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 17:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Jeg har for 3 uger siden bestilt nogle sager hos Herbalin.com

De er endnu ikke kommet og jeg har sendt omkring 7 mails til dem. Ingen af mine mails er blevet besvaret.

Derfor vil jeg fraråde alle at købe noget fra Herbalin.com - da der er chance for at i ikke får noget for jeres penge.

PS: Håber ikke at jeg med denne post overtræder nogle af sidens regler, men hvis der er en mod. der mener jeg gør, så bare slet den :wink:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
den webshop har Aliaarhus da allerede advaret om?

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Jeg mistede gode 500 kr pga dem. Kunne ha fået 10 gode blowjobs for pengene.

aliaarhus skrev:
Jeg synes at det ville være en god idé at samle en liste over shops på nettet, hvor man ikke skal handle pga. dårlig service, dårlige produkter, etc., etc., så vi undgår at folk taber endnu flere penge på ingenting.

Hvis det her topic ikke er i orden, kan en mod bare slette det :)

Jeg har én hjemmeside:

http://www.herbalin.com/
Jeg vil på det kraftigste fraråde folk at købe noget fra det shop.
Jeg bestilte et growkit engang, som var inficeret. Jeg tænkte at det sikkert var en fejl, så jeg skrev til dem en 5-6 gange. Jeg fik ikke ét eneste svar fra dem. Jeg måtte snakke med forbrugerstyrelsen i DK og i england om det, men det hjalp ikke.

Jeg har også et par venner der købte et growkit fra samme sted, som OGSÅ var inficerede. Deres support stod heller ikke til rådighed hvad angik dem.

En anden ting er, at jeg også har bestilt 1g Salvia 5x ekstrakt. Jeg røg hele lortet, men intet skete. Det eneste jeg fik var en voldsom hovedpine og en trang til at sove.

Grundene til ikke at handle der. Hvis har shops I også vil advare imod, så kom med dem :)

Titel:
Medlem

DR-D skrev:

Ok, fair nok. Havde ikke lige set at aliaarhus også havde advaret..

Det mærkelige er at jeg før har bestilt fra dem hvor der ikke var nogen problemer med det... men nu bestiller jeg i hvert fald ikke derfra mere!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
troelsmakholm skrev:
Det mærkelige er at jeg før har bestilt fra dem hvor der ikke var nogen problemer med det... men nu bestiller jeg i hvert fald ikke derfra mere!

Har du tjekket din pakkes status på deres hjemmeside? Sidst jeg bestilte derfra gik også lang tid inden det blev sendt fordi de manglede nogen af varerne hvis jeg husker rigtigt. Men fik pakken med det bestilte.

Hvis du logger ind på deres side med det kundenummer eller hvad du har brude du se en liste over hvad du har bestilt gennem tiden og deres status.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
troelsmakholm skrev:
DR-D skrev:

Ok, fair nok. Havde ikke lige set at aliaarhus også havde advaret..

Det virkede også som en perfekt service i starten første gang jeg bestilte noget derfra. Men næste gang fuckede det op for mig, og så for nogle af mine venner, og nu for dig.

De yder ikke service, de nægter at returnere dine penge eller tage imod skadede produkter.

Hold jer væk fra denne webshop. Meget enkelt.

@Woody: Fjern gerne linket fra link-sektionen :)

Titel:
Dedikeret medlem

At opdatere link sektionen for diverse webshops burde også være en god ting, for folk der har tiden. Evt. hvis nogen har erfaret andre gode shops.

Men størstedelen af de shops der ligger i link-sectionen godtager ikke nyere visa/dankorts! :?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
sorn skrev:

At opdatere link sektionen for diverse webshops burde også være en god ting, for folk der har tiden. Evt. hvis nogen har erfaret andre gode shops.

Tjah eller også lade links-sektionen uddø stille og roligt... Jeg synes stadig det er ret dobbeltmoralsk at man moderer hårdt og kontant i forummet ang. links til forhandlere, men stadig har links på siden til selvsamme forhandlere.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]