Cobz skrev:
Pudsigt, jeg var også oppe på Action House igår, og en af mine bekendte blev tilfældigvis også snuppet med lige præcis 7 knalder. Lidt bittert at han tog hjem bagefter da han var chauffør for halvdelen af vores flok, så resten måtte tage en bus.
Ellers en rigtig fed fest!

ikk for at virke gammel eller bagklog.
men det der er da fuldstendig langt ude..
havde i tænkt jer at køre med en gut der var påvirket at 8 "E" piller.
det er da fuldstendig for uforsvarligt.
jeg har tit mødt folk der siger jamen jeg kan saktens køre bil på coke eller speed og E men nej det er noget de thor kombineret med at de har været hældig..
har endda venner der har sakt at uhh ha de har kørt på 1.5 g mexi og de var så blæst...
man tripper sku ikk på så lidt.de har fået en forsmag på det.
og så har de et indtryk af at sådan er svampe,
så efter de har prøvet at "trippe" på svampe giver de mig alle sammen ret. man kan ikk køre bil,
forstil jer en gut på 1.5 g mexi der køre 100 kilometer i timen lidt efter spidser han 2g mere og efter en time med 130 bag rettet sparker trippet ind... DET GÅR GALT,
har netup den fra en af mine venner som først ikk ville høre på mig,
og efter han han prøvet en dodsis hvor han faktisk kom på trip så blev han overrumbet at trippet og siden har han ikk kørt mens han har været blæst.
før hen kørte han også når han havde taget E og det kunne han saktens styre,
jeg har selv været ved at dø et per gange pga en påvirket chuffør,som sagde allrede ingen turen at de ikk var blæst.
at køre bil og tage E er fandme russisk rulette, og endnu mere hvis man ikk er sikker på hvad der er i pillerne. og der er alsår også andres menneskers liv på spil når en eller anden pop smart brian køre afsted i golfen med uv og dance musik og en bil fuld af umodne mennesker afsted på amf
med sådan noget info så virker psy ikk særlig godt som "harm reducerne"
man må enten gøre op om den her side er en side med hygge snak om hvad man har oplevet og med fif til andre med t sammen hold og udvæksling af info angåne spefikke emner ovs.
eller en desideret nyhedsportal med harmreducering og politik og hele mulevitten og en desideret ledelse.
psy er sku vokset, ud af den gamle filisofi, og brudte vi vælge hvad der skal ske,
det er sku fint nok at spørge om straffen,fordi det er relavant info,
for det emne vi snakker om her på psy "narko" og dommen er jo som sakt et del af spillet. som vi siger i amiga millijøet (no rics!!!! no fun!!!"
men jeg syntes satme det er for udselt, hvis man er så pisse egoistisk at man sætter andres liv på spil, og stadig kun tænker på hvordan man selv slipper ud af suppedansen,pga en skide bøde eller 14 dage på ferie kolloni.