Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 10:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Sad og skrev med en kammerat på MSN igår, da nogen pludselig begyndte at skrive for mig! Pludselig stod der bare en sætning i samtalen som jeg IKKE havde skrevet... I starten troede jeg bare at det var mig der stenede, men så begyndte personen at svare for mig på spørgsmål, det var ret skummelt. Ham jeg skrev med troede selvfølgelig også jeg var stiv eller sådan noget, for det var helt fucked at læse en person der modsiger sig selv i en samtale.

Nogen der ved hvad der kan være sket?
Og hvad kan jeg gøre ved det?

Titel:
In our memories

Hey Fenriz,.. jeg har hørt om samme probz,.. det eneste hint jeg har, er det her http://www.secway.fr/products/simplite_msn/download.php bruger det ikke selv for tiden, men måske det kan hjælpe lidt på sikkerheden.

dEEP

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Ikke mere crack til dig, Fenriz :D

Lyder fandme skummelt. Men jeg mener også at MSN har noget indbygget, således at den bruger man taler med kan rode rundt på din computer, skrive, lave indstillinger om, flytte og slette filer osv., mens du selv sidder og ser på.

Men det kræver at en af jer sender en invitation, som skal accepteres af den anden.

Jeg har dog ingen erfaringer med dette, og har kun hørt om det igennem omtale. Har aldrig selv set det.

Hvilken version bruger du? Er det BETA?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Bruger 6.2, som vist ikke er en beta... Havde ikke lavet nogen invitation, og det var kun den ene samtale hvor det skete i der var åben. Ham jeg snakkede med var sikker på at jeg var stiv, så jeg tvivler på at det er ham der gjorde det... Han aner heller ikke noget om computere.

Men er i gang med at lave et virusscan lige nu her, og den har fundet nogen trojans som måske kan være årsagen... Det er bare skummelt at personen der gjorde det højst sandsynligt kender mig.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

det samme er sket for mig hvor der i en samtale lige pludselig var en der hed figo der skrev og tilmed på fransk. Dog kun en sætning.

Men jeg har ingen anelse om hvorfor... tror bare det er en lille fejl på MSN servere hvor alle beskederne aliwl kommer igennem og enkelte ikke bliver sendt rigtigt ud

Titel:
Relativistisk båthorn

Jeg bruger ikke msn så jeg har ikke noget bud i din sag, men selve det der med hackere (hvor de end kommer fra) der udgi'r sig for at være 'dig', tror jeg er noget der kommer til at blive mere af.

Et andet forum jeg kommer på fik feks hacket sin admin-profil, og en række andre profiler og også koden til selve hoved-websitet i sommer's (de lammede sitet's download i flere uger) Den/de hackere ku' dermed lave 'identity-theft' og udgi' sig for at være hvem-som-helst der sagde hvad-som-helst.
Og man opdager det måske ikke sådan lige.

Ta' nu hvis feks dankdawg's eller min profil blev hacket her på psy, så ku' vi måske opleve en periode hvor 'vi' pludselig postede ting der ikke passede med hvad vi normalt mente, og de færreste læsere ville sikkert tænke andet end at vi bare var blevet Useriøse eller havde fået for meget narko. Og dankdawg og jeg-selv ville sikkert ikke opdage det med det samme heller (en enkelt post inde midt i en tråd vi ikke selv har læst, ku' jo sagtens komme fra 'os' uden vi selv opdagede det)

Det tror jeg er et problem der ka' blive både irriterende og måske endda også mere eller mindre alvorligt (folk ku' jo blive Uvenner uden at de egentlig ved hvorfor, hvis andre postede ting i deres navn)

Den hotmail jeg har er der feks andre der læser med på, men man ka' jo ikke rigtigt stille noget op. Jeg bruger den dog kun til Useriøse ting så det gør ikke så meget, men teoretisk ku' de sende mails fra 'mig' til alle mulige. Eller svare på mails jeg har fået. Eller slette mails så jeg ikke får dem læst. Det kræver bare man hacker kode-ordet, eller opsnapper det, og såvidt jeg ved ta'r det ikke ret lang tid at komme ind for dem der vil.
Og det gælder jo i teorien alle de kodeord's-beskyttede sites og profiler man måtte ha'.

'Identity-theft' tror jeg er et ord man nok bør lære at kende, desværre.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nu har jeg scannet for virus, fjernet dem der var, installeret Zone Labs firewall og AVG antivirus, samt geninstalleret MSN. Jeg vil se om problemerne fortsætter, har en bestemt person mistænkt for det og der er øretæver i luften hvis jeg finder ud af det er ham...
Indtil da må jeg desværre bede jer om at passe på hvis i skriver med mig, både hvad i selv skriver og hvad jeg skriver.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Arh, nu har DR-D sat mig ind i hvordan det hænger sammen... Det VAR bare ham jeg snakkede med der tog pis på mig med sådan et program, så nu kan jeg sove trygt igen.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Hvordan hænger det så sammen?
Kunne jeg da godt forestille mig man kunne få lidt sjov ud af.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Det kan man også hehe :D

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
DR-D skrev:
Det kan man også hehe :D

Hold nu kæft og sig hvordan man gør!!!!!!!!!! Du får 30kg blandet narko af Jensus som tak.

Senest rettet af syreperlen 28 nov 2004 21:52, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!

aliaarhus skrev:
DR-D skrev:
Du får 30kg blandet narko som tak.

Hah, du har ikke engang råd til 100 g. blandet slik :P :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]