Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 11:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: EMMA
Administrerende Direktør
Brugeravatar

Hvem var til EMMA i fredags og se Goa Gil? Og hvem synes det var sindsyg fedt? :D

Selv var jeg afsted med NoName, Halifax + dame, Hamp og BorgTu... og dernede fik jeg hilst på TJiLLe og nåede vist at få korte glimt af Jespar og Truckeren.

Men hvem var ellers present?

Senest rettet af Andrusha 29 nov 2004 16:37, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Her og der
Mig, mig! :)

Glimrende fest, men må nu indrømme jeg syntes det var bedre sidste år.

Som ventet var der konstant fuld knald på, men efter de første 3 timers tid var jeg mere eller mindre mættet. Der var simpelthen for lidt variation.

Men glimrende fest :)

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Det var jo en herlig fest! Lige hvad jeg havde brug for, den sluttede bare alt for tidligt.

Og hey, jeg var sgu med i tv-indslaget fra TV2! Det er mig, der krammer The Godfather lige til sidst! :D

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Heh og det kan ses her:

http://konsol.tv2.dk/konsol2/flad/kanal ... 631025.asx

Ser ud til at have været en fed fest

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Andreas:
Så var det DIG der var den langhårede hippie som jeg ikke kunne overskue hvem var. Der kan man bare se (det var mig i blå omvendt-ko-t-shirt).

Ellers en udmærket fest, hvor der dog blev spillet ALT ALT ALT for højt. Volumen var jo sat som var det en udendørsevent, og det blæser altså én væk. Gratis ørepropper fra EMMA fik dog styr på dette senere.

Og så har jeg hørt at Gil indimellem fyrer nogle atten timers sets af, bl.a. skulle han have været til Full Moon. Det tror jeg godt nok ikke at jeg ville kunne holde ud. Seks timer var rigeligt :-)

Meeen, trods alt superhyggeligt at få danset lidt nede foran hans pult, hvor man så samtidigt kunne studere ham, og dufte til hans røgelse. :wink:

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Jeg var der også, og fik da vist også hilst på min del af de fremmødte herinde fra. Noname, du må undskylde jeg smuttede, ville egentlig gerne lige have chit chattet lidt, men der stod et par og ventede på mig udenfor.

Ved ikke om jeg havde forventet for meget, eller måske bare noget nær sidste år, jeg syntes i alt fald festen var klart bedre sidste år. Der var lidt for mange mennesker, og musikken var lidt for ensformig.. Sys det kørte lidt for meget i samme spor hele natten, selvom det var mørkt, dybt og ondt.
Jeg syntes godt de kunne have lavet lidt mere plads på gulvet, mener nu der var betydelig mere plads sidste år, eller også var der bare færre mennesker. Der skal ikke hærske nogen tvivl om at ham VJ'en kunne sit kram, men en laser alá sidste år ville lige have gjort det sidste.

Men det er begrænset hvor meget man kan forlange til en så lav pris af 50 kr. :P

Håber folk hyggede sig..

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
Genial fest. Musikalsk var det dog federe sidste år, men det fremmødte publikum var i en betydeligt mere harmonisk stemning end alle de blæste cola aber som mødte op sidst.

Faktisk syntes jeg lydstyrken var ganske passende. meeeen... jeg har stadig en svag ringen før ørerne.. så måske det var ret så højt aligevel.
Mon det skyldtes mit helt ekstreme indtag af 10 kr's fadøl?

Festen var bare aaaaalt for kort. Man var jo kun lige ved at finde sig til rette da de tændte lyset.

Titel:
Administrerende Direktør
Brugeravatar

Jeg synes egentlig at lydniveauet var meget passende. Selvom det var svært at føre samtale med TJiLLe ;) - Ellers var det måske pga. førnævnte fadøl... eller måske fordi der var én af os der var meget meget syrelam?

Anygays var festen fantastisk og bortset fra at den rigtignok sluttede alt for tidligt og at Gil måske ikke var helt skarp på mixeren den første times tid var der IMO intet at putte fingeren på.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus V.
Jeg var der da også. Det var ikke en specielt god omgang musik, hvis du spørger mig, men jeg hyggede mig gevaldigt og fik hilst på nogle mennesker fra psy, jeg ikke havde mødt før.

Titel:
Admin
Brugeravatar

Jeg var der også og fik hilst på en masse fra psy.dk jeg ikke kendte, så det var jo meget hyggeligt :)

Ellers syntes jeg festen var fed og Goa Gil var for grinern med hans røgelse osv. :P Dog syntes jeg at syren forsvandt ALT for hurtigt, nåede ikke engang at få fat i noget :?

Mvh. Iodjini.

-Jimmy Carter

Titel:
Medlem

Geografisk sted: københavn
Yarh, for mange hippier der ville have syre den aften :P I was there

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Var der også. En rigtig fed fest, god stemning, lækkert video show fra Liquid Crystal Vision, næsten ingen nederen typer , ok lyd. Synes bare musiken de første 3 timer var alll for kedelig, larmene (på en dårlige måde) og usammen hængende. Det var også rimelig proppet og varmt. Jeg havde nærmest nederende på, men var også rimelig træt efter al for meget overarbejde og en besværlig togtur.

Men ca. kl 02.30 blev det rigtig fedt. Musiken faldt pludselig langt ned i dynamik og man kunne endelig puste ud. Derefter var det super fedt. Der var heller ikke så mange menesker resten af aftenen, og musiken var al for genial på nogen tidspunkter

Der var en del minusser ved festen, bla. ingen garderobe men afslutningen og billetprisen reddet det hele :D Ellers havde det været en fiasko

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
Andreas/Saiko-Pod skrev:
Jeg synes egentlig at lydniveauet var meget passende. Selvom det var svært at føre samtale med TJiLLe ;) - Ellers var det måske pga. førnævnte fadøl... eller måske fordi der var én af os der var meget meget syrelam?

hehe... en af os som var meget meget syrelam :P vel forhåbentligt os begge :P jeg ved ihvertfald at jeg blev overraskende lam af alt det liquid jeg havde indtaget.

sådan en flaske med en lille bundsjat, kastet i et glas vand og delt blandt en 3 personer. samt videredoseret med et par stykker pap (skyllet ned med store mængder guldbajere, vodka og fadøl)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
jeg ankom først ved en 2 tiden, men af hvad jeg nåede at høre må jeg sige at jeg var overrasket over hvor godt musikken var :D

havde slet ik forventet det ville være så godt..
ingen garderobe til tøj???? hvad sker der???

synes emma sidste år var bedre stillet op med deco's lys osv, men som tjille sagde så var publikum da klar bedre i år :wink:

Titel:
Administrerende Direktør
Brugeravatar

@TJiLLe

Nej jeg rendte rundt i en god gammeldaws MDMA blæser ;) Men det lyder jo til at du har haft en ægte stodderlammert... præcis som vi kan lide dem!

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Brabrand
hmm var også der inde!! fed nok fest men syntes det var beddere sidste år med det lys og den måde de havde sat det hele op. syntes der var for lidt gulv plads og alt for mange menseker der ikke hørte til festen.. syntes når man stod og kikket ned på folk var der ikke så mange der danset. syntes der var en dårlig stemning.. folk skubbed og så sur ud..

men det kan også være det bare var mig der fik lidt pres af at der var for lidt gulv plads og ingen gardarobe. og at det var svært at komme til og købe pils. man ellers griner nok at se ham gil..

men syntes også musikken var lidt høj. så det var godt med et par øre propper..

Sune

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Nogen af os forsøgte da at trampe gulvet i stykker inde i ridehuset :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]