Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 10:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Admin
Brugeravatar

En ven og jeg har tænkt os at trippe lidt her i weekenden. Det er jo ret sjovt at lave alt muligt underligt når man tripper. Selv har jeg gode erfaringer med at lege med modelervoks, knæklys og at skrive underlige historier :lol:

Men hvad er jeres forslag/erfaringer mht. sjove ting at lave når man tripper/ er blæst?

Mvh. Iodjini.

-Jimmy Carter

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
mener at dette emne har været oppe før, men jeg kan bedst lide at lukke øjnene og "drop out"...
Men hvis det bliver for ubehageligt kan jeg finde på at tegne eller gå ude i naturen og finde på nogle underlige ting.
Men hvis det skulle være sådant noget som ayahuasca eller syntetisk DMT vil jeg også gerne eksperimenter med at synge :D Det kan blive lidt ligesom at lege med modellervoks, bare i form af visuelle 3d farver.
Det er yderst interessant, men jeg gør det kun alene. Folk skulle nødig på bad-trip af min dårlige stemme :oops:

/Cope

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Når man tripper skal det sjove og underholdende sgu nok komme af sig selv, det skal du ikke være i tvivl om.

Det eneste jeg plejer at gøre for mine trips, er at sætte lidt slik for øjet op. Lavalamper, dæmpet lys, mørke, mønstre, plakater, whatever. Og godt musik og nogle gode venner - Det du kan li og er tryg ved kan gøre dit trip til noget helt unikt. Det er kun fantasien der sætter grænser.

Titel:
Medlem

Prøv at lave jeres egne tegneserier med fx. Basserne ved at klippe forskellige billeder sammen. Det er yderst hyl. Har dog kun prøvet på hash og/eller centralstimulerende stoffer.

Titel:
Insane psychedelia user!

At se Casper & Mandrilaftalen!

Titel:
Medlem

aliaarhus skrev:
Når man tripper skal det sjove og underholdende sgu nok komme af sig selv, det skal du ikke være i tvivl om.

Det eneste jeg plejer at gøre for mine trips, er at sætte lidt slik for øjet op. Lavalamper, dæmpet lys, mørke, mønstre, plakater, whatever. Og godt musik og nogle gode venner - Det du kan li og er tryg ved kan gøre dit trip til noget helt unikt. Det er kun fantasien der sætter grænser.

Lavalamper kan jeg kun tilslutte mig! Jeg havde 2 lavalamper som eneste lyskilde i rummet sidste gang jeg trippede på svampe, og det var en stor success!

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Aabenraa
At spille matador er ret grineren når man er skæv :wink:

Titel:
Admin
Brugeravatar

Citat:
At spille matador er ret grineren når man er skæv

Jeg synes tit det kommer til at knibe lidt med den logiske sans, når man er på psykedelika. Men jeg vil da forsøge :)

Mvh. Iodjini.

-Jimmy Carter

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Modellervoks lyder som en god griner! :D

Jeg har efterhånden så mange trips bag mig, at jeg har svært ved at huske hvad der er det mest underholdende at lave under påvirkelsen...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Nelson Muntz skrev:

Word!!! Det er alt for nisse! Men Dinglebærene er altså også monster grineren!

/Cope

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Tegn, mal, vær kreative, spil musik også selvom i ikke kan, få fat i et par pinde til percussion, og en kazoo til en 20'er hos den lokale instrumentpusher, skriv digte, hør musik, dans, spil bold, leg ninja i haven uden for, eller mediter til trippet og naturens lyde................

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Gak ud...

Gør noget I ikke har prøvet før, lyt til en musikstil, der ikke normalt bliver sat på. Jeg ved ikke hvilken musikstil du har, men af lækre og meget forskellige musikere/bands kan jeg bla nævne Tom Waits (fed stemme, syrede tekster og rimelig sørøverinspireret til tider), Eels (blød rock med en skøn stemme), Nick Cave (specielt Murder Ballads kan anbefales, han fortæller nogle rigtigt fede historier der helt sikkert kan give nogle sprøde ideer og visuals, er ikke godt hvis man ikke kan lide små-dystre tekster), The Residents (MEGET mærkeligt musik, det kan absolut ikke sammenlignes med noget andet. Meget stemningsfyldt), klassisk musik (alt muligt forskelligt, der kan lånes en del fede albums på biblioteket og den type musik er helt sikkert egnet til trips), Gasolin (Dansk musik når det er bedst, skønne tekster og Kim Larsen har sgu en fed stemme). Desuden har jeg de sidste par trips hørt en del metal, helt sikkert en spændende genre hvis man ikke er vant til det. Musikken er som regel meget fyldt og til tider aggressiv (!!!), helt sikkert et forsøg værd!

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

At male sin tanker. Tænk på en handling mens du tripper og forsøg at tegne eller male den.

Læse skabelsen af jorden men læs "Fred Hoyle og Gud" versionen

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Lave colager

Find familie albumet frem og klip farfars hoved ud og klistre det på en hest istedet for. Det er simplehen utroligt morsomt, men I kunne selvfølgelig også bare bruge Se&hør eller andet. Så har I også noget grineren at kigge på dagen efter.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland
Nelson Muntz skrev:

Det holder jeg også på!! Engang jeg havde spise svampe, kravlede Casper Christensen ud af skærmen, og satte sig i sofaen ved siden af mig :shock:

No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the source of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.

P. J. O'Rourke

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
jeg må nu med ganske stor overbevisning sige at ens egen fantasi er langt mere end fyldestgørende - de ting din selvopfattelse, dit jeg - er i stand til at producere, er i min verden det fedeste. At tænke tilbage på et trip hvor jeg bare slog mig løs(mentalt), og gjode mig diverse tanker - er de trips der for mig har været sjovest og mest lærerige efterfølgende.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]