Hrmpf.
Efter at jeg blev overfaldet af et amf hovede under en bytur og fik banket min ene fortand ud har jeg også haft nogle tilbagevendende mareridt de seneste år.
Det går kort sagt ud på at mine tænder langsomt begynder at sidde løst, også kan jeg smage blod og råd i min mund + betændelsen der langsomt flyder fra tandkødet som tyk bearnaise sovs.
Det bliver værre og værre, løsere og løsere sidder de - smagen bliver uudholdelig og jeg kan mærke den ene tand efter den and løsne sig for at falde frit ned på mine tunge hvor jeg så må tage den med min hånd.
Smagen er ulidelig, råd og blod + gamle kalk og madrester - og smerten er også ret slem, det går ondt lige når de løsner sig...
Ubehageligt.
- langt de fleste af mine mareridt dem får jeg styr på imens jeg drømmer, dvs jeg tager kontrollen over drømmen og tilintegører det jeg nu bliver konfronteret med.... men denne drøm er til del også virkelighed, og af en grund kan jeg ikke så tit stoppe den.
Underligt at man kan mærke smerte i sine drømme...
Det er sket 1 gang at jeg er vågnet hvor jeg skreg, ARGGGHGH - et års tid siden, ved sgu ikke helt lige hvad jeg drømte der (og vil egentlig heller ikke vide det).
@hasse
Der sker underlige ting i drømme verdenen når man holder op med at ryge hash, specielt når man har røget ofte..
Jeg har også haft lignende drømme, meget ubehagelige da jeg var yngre - Det var en følelse af dødens tilstedeværelse og indseelsen af at livet ikke var permanent.
Det blev visualiseret i kraft af at jeg alene havde fået en viden omkring noget gigantisk var på vej for at udradere hele menneskeheden... Vi var uden chancer, og jeg ville bare finde nogen at dele skrækken med... Alting skulle ikke være op til mig (magtesløshed).
Forholdet imellem den ødeliggende kraft og os var som en genstand på størrelse med et helt univers ville pløje igennem vores solsystem og pulverisere os og alt hvad vi var.
Det blev visualiseret på flere måde, bl.a. i form af at vi var på en færge, også var der en meget større færge der var ved at sejle ind i os - men, i det hele taget var den måde at forholde sig til problematikken på udelukkende betinget af at jeg forsøgte på at forklare min realitet til min mor.
Sagen var nemlig den, at jeg gik i søvne og drømte samtidig - Dvs, jeg rendte rundt i en vågen drømme tilstand hvor jeg fik blandet virkelighed og drøm sammen, og jeg kunne så snakke med min mor som jeg i min drøm havde vågnet.
Det var selvfølgelig meget underligt - specielt dagen efter da jeg måtte spørge hende om jeg var gået i søvne osv.
Men vi overlevede

MVH
Bart