Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 13:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Er der nogen af jer, der ved hvorfor overgrow er nede og har været det siden mandags? Og hvornår siden vil være oppe igen?

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Titel:
Dedikeret medlem

http://planetganja.com/highsociety/show ... php?t=7971

Kode:
All it took was one e-mail to domainpeople.com

They shit their pants and dropped RC like a brick.

I did love the account - it was Silvine over at CW from 2001. It only had 78 posts but it got banned because I stated I was a reformed addict and a mod stated that went against the spirit of the forum. So I basically got the servers to shut down both sites from a loop hole in the public contract of domainpeople.com

I'm really happy because I do not grow any more nor do I take drugs and I think about if my children one day find sites like OG and CW and get busted for growing. The propaganda for the pro pot movement could have a negative effect on any developing mind. I really think that such sites are a bad influence promoting criminal intent.

Btw...my message to RC if he is listening is good luck finding a server that won't shut you down for promoting criminal activities that also has enough bandwidth!

Long live PG

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
lis skrev:
http://planetganja.com/highsociety/showthread.php?t=7971

Kode:
All it took was one e-mail to domainpeople.com

They shit their pants and dropped RC like a brick.

I did love the account - it was Silvine over at CW from 2001. It only had 78 posts but it got banned because I stated I was a reformed addict and a mod stated that went against the spirit of the forum. So I basically got the servers to shut down both sites from a loop hole in the public contract of domainpeople.com

I'm really happy because I do not grow any more nor do I take drugs and I think about if my children one day find sites like OG and CW and get busted for growing. The propaganda for the pro pot movement could have a negative effect on any developing mind. I really think that such sites are a bad influence promoting criminal intent.

Btw...my message to RC if he is listening is good luck finding a server that won't shut you down for promoting criminal activities that also has enough bandwidth!

Long live PG

Nej hvor fucked! Og her gik jeg ellers og planlægger mit grow, og så er side # 1 lukket. Promoting criminal intent my ass :evil:

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Prøv at læs længere ned. Det er vist serveren som er et problem, som den har været her inden for de sidste par måneder.

Citat:
Silvine's always been a bit melodramatic. When you were tanked at overgrow back in '02, you threatened ~s~ with lawsuits over defamation of character and slander. You were going to bring overgrow down back then if I remember correctly.

Still at it I see While you’re out there reporting, try http://www.netauthority.org, it’s the hip place to be!

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Hvis Silvine taler sandt er han da den største nar i hele verden...
Fuck...

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Stadig nede. Hvis nogen hører eller ser noget, må i gerne give besked. Har et projekt, der er gået helt istå, fordi jeg ikke har adgang til forummet.

Alternativt, er der nogen af jer, der ved om jeg kan læse hele tråde igennem googles cache?

Titel:
Insane psychedelia user!

Se Cannabis Generelt :wink: Der er en yderst relevant sticky om situationen om overgrow med flere.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Tak. Og suk.

Hvorfor bruger de så meget krudt på at forhindre folk i at være glade? Tror de får for lidt sex.

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Forstår ikke den slags mennesker... de burde tage og tænke mere pås ig selv, og så være ligeglade med hvad andre laver...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]