Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 21:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Zonker?
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 7100 Vejle
Well.. Er forholdsvis ny her på sitet, så vil lige høre; Hvem er Zonker?

Kan se der på forsiden står "Tak til alle dem der har tændt et lys for Zonker", så ville lige høre hvad dødårsagen var?!

R.I.P

Mvh. Kasper

Titel:
Medlem

Det er vist lidt uklart hvad han døde af, men tag en søgning på "zonker" på forummet, så dukker der vist nogle tråde op.
Sørgerlig historie ihvertfald.

RIP

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Søgemaskinen fungerer desværre ikke optimalt for tiden, så det tror jeg ikke han får så meget ud af.

Zonker var et æret medlem herinde som desværre gik bort for nogle år siden, det er vist lidt usikkert hvad han præcist døde af, men så vidt jeg er orienteret havde han taget en dosis af et eller andet opiat (som vist var hans drug of choice, ret mig hvis jeg tager fejl), derefter havde han fået overbalance, faldt og slog hovedet så kraftigt at han ikke selv var i stand til at tilkalde hjælp.
En meget sørgelig sag, dem der kendte ham savner ham sikkert stadig!

Mvh Jonas!

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
FarmerFyr > Ja, en meget trist sag. Håber ikke, at det bliver opfattet forkert, men Zonker var vist ikke blot på opioder den aften, og det bør nok for sandfærdighedens skyld tilføjes, at han var ret glad for kombinationer af downers. Jeg siger ikke dette for at nedgøre ham på nogen måde, men hans alt for tidlige død kan forhåbentligvis få nogle til at tænke sig om. Også selvom dødsårsagen ikke var en decideret OD.

Mvh. Psyko

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Copenhouse
En lille note:
Det der med at han måske faldt og slog hovedet giver jeg ikke meget for. Han blev fundet liggende i sin sofa / sovesofa. Hans forældre har fortalt at lægen vurderede at han var død af en hjerneblødning.

Aftenen før han døde var han dels så lam på opiater eller hash eller benzoer at han dårligt kunne stå oprejst. Han var så gnaven som jeg aldrig tidligere havde oplevet ham. Han kunne ikke mærke sin fod, hvilket han var meget fortørnet over.

Han havde brækket sin fod 14 dage forinden, været sygemeldt, fået kodeiner, bedt om noget stærkere, taget for meget smertestillende under de 14 dages sengeleje. Han var i forvejen decideret deprimeret, hvilket nok er grunden til at han lammede sig så hårdt.

Men at han ikke kunne mærke sin fod lyder som noget henad en hjerneblødning...

Han var et fantastisk menneske. Historien viser at alle, uanset Zonker's dødsårsag, skal passe lidt på at brug ikke bliver til misbrug, eller selvmedicinering.

(jeg var hans nabo)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 7100 Vejle
Okay.. Tusinde tak for svarene, så blev jeg lige dét klogere!

May he rest in peace!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]