Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 21:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Sidste år tog jeg en blanding af bus og tog, det gik fint nok og var ret billigt.
I år bliver det forhåbentligt bil, ellers blaffer jeg nok derned...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
noname skrev:

Så mener man det sgu for alvor :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
ke skrev:
noname skrev:

Så mener man det sgu for alvor :)

Det er ret hurtigt at ta' den tur på stop. Hvis man virkelig vil, så kan det klares hurtigere, end hvis man selv skulle køre.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Ja, jeg mener det sgu for alvor ;)

Og hvordan i alverden skulle det gå hurtigere at blaffe end at køre selv? Enten skal man selv køre meget langsomt, eller også skal dem man får et lift af køre meget hurtigt.
Jeg har ikke vildt travlt med at komme derned, bare jeg er der til starten af festivallen.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
Man har ikke nødvendigvis brug for pauser, når man stopper den. Jeg har nået til Paris på under ti timer nogle gange. Men der gik nu også lidt sport i det.

Titel:
Junior medlem

Ok - vi overvejer faktisk et par dage til full moon ... er der nogen der kender priser til og fra berlin, samt priser til og fra hamburg. Både tog og bus.

Hvor lang tid tager rejsen til og fra de førnævnte destinationer?
- vi overvejer at droppe de første dage på festivalen og rejse ldit ud i tyskland. Men pga. VM i fodbold er hostels m.m. booked eller sindsygt dyre og derfor vil vi bruge Full Moon som campingplads :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
unklekarma skrev:
Ok - vi overvejer faktisk et par dage til full moon ... er der nogen der kender priser til og fra berlin, samt priser til og fra hamburg. Både tog og bus

ja, du kan eventuelt selv søge? Vi aner jo ikke engang hvor du bor...
http://www.dsb.dk
[/quote]

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 1.347
Lålålålå.....

Nå, så skal man jo vist til fullmoon igen, i år :P

ke, hvis du ikk havde været forbandet lam og miste dit kørekort, kunne vi jo have kørt derned :D

Og til alle andre som skal afsted, bare kig efter en lam polak i jakkesæt og en flaske champagne, som ingen vil dele deres chillum med :D

Junior medlem

Booyakasha!

Mig og nogle venner planlægger at tage turen derned til sommer, men ingen af os har nogen erfaring med Fullmoon festival, og heller ingen rigtig erfaring med festivaller..

Så vi har nogle spekulationer vedrørende pakeringsforhold, teltpladser, toiletforhold og mad (skal man selv lave det eller er der mulighed for at købe noget forholdsvis godt og sundt mad)..???

Og nu håber jeg ikke det er forbudt at spørge om, men hvordan ligger priserne på knark dernede i forhold til herhjemme? (ku være godt at vide hvor mange penge det er nødvendig at spare sammen til turen :) )

Men hvis der ellers er nogen som har nogle gode råd og hints til hvad der kan være godt at tage med, eller hvad hvad man evt burde forberede sig på, vil jeg være meget taknemmelig.

Kunne være fed hvis nogen gad skrive deres checkliste over de vigtigste ting som er et must på turen :D

På forhånd tak!
Mvh Mahadva

Titel:
Junior medlem

FULLMOON-FESTIVAL 7-12 JULY 2006 GERMANY

Tomorrow is Fullmoon, so its the best day to provide you the latest news about the Fullmoon-Festival happening from 7-12 July in Germany. The 5th anniversary gathering is coming closer and closer and only two Fullmoons left to come and we are just in the middle of one of europes most amazing psy trance gatherings full of international party people. Until now we emailed tickets to more than 30 nations.

Now we are happy to announce the first pictures of our new location which is an old mystical area. A nice blend between forgotten army buildings and nature. There are huge grasslands surrounded by deep forests and hills with endless views to horizon. The highlight is a lake only 200 meters from the dancefloors. Check the location pictures at http://www.fullmoon-festival.com and start dreaming.
The FMF will open the gates at thursday 6. July at 10 in the morning, so you have 1,5 days to flow in, find a nice place and settle up your camping and home base. The Mainfloor will start as always at midnight from 7.to 8. July but 1 hour before, we will have a nice opening ceremony, which will be created by Star Sounds Orchestra. Join the floor if you hear the traditional FMF mantra. The Mainfloor will also stop at midnight - from 11. to 12. July, then we will have a nice after hour again, in the Chill/Ambient-Tent, which will run till 13. July morning.
There are news in the line up too, cause Mr.Peculiar ! from Australia joined these minutes and will replace Electro Sun. Also we updated the history and downloads section where you can find infos about the past festivals same as virtual flyers and banners. Feel free to use them for friendly linking. The website will be constantly updated now. This year we will provide a nice free! FMF magazine at the entrance for everyone with lots of informations and timetables of the 3 floors.

Everyone who feels that his area or country could need some flyers for FMF 2006 promotion, or if you know a shop who could need some, than please get in contact with us and send your full adress and an amount of flyers you need directly to shops@fullmoon-festival.com

Presale tickets for 50,- Euros are only available till 30. June at http://www.fullmoon-festival.com
Presale will be provided in 6 different languages . At the gates it will be 60,- Euros, so you can still save money by purchasing presale tickets.

Psychedelic Fullmoon Greets from the FMF-Crew

Fullmoon-Festival Germany 7-12 July 2006
full on art, full on music, full on culture

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]