Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 21:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Fluffy McPooch skrev:
Tror dog næppe at mindblow.dk vil kalde LSD pure bliss.. :lol:

Næeh, men de udtaler sig omtrent lige så objektivt som du gjorde der :P

Titel:
svampe og 2C-I kan være lige så meget helvede som LSD. 2C-I varer 6-8 timer (og kommer i øvrigt i bølger, både på comeup og comedown), hvor LSD virker 10-12 timer. Jeg synes 2C-I mindede ret meget om svampe, men virkningen varede længere. Med svampe bliver man mere afslappet, hvor på 2C-I følte jeg mig ret rastløs og usamlet. Jeg kunne ikke rigtig finde ud af hvor jeg skulle hen og om det var godt eller skidt.

Jeg tror aldrig man skal glemme at man kan ryge ind i et badtrip på et brøkdel af et sekund. Det er ikke noget der udvikler sig langsomt, men noget der overrasker en. I bund og grund synes jeg et bad trip er en slags "state of mind", som mest af alt afhænger af brugerens erfaring med den sindstilstand. Som ny kan man hurtigt blive angst for hvad der sker når man oplever at ens verden ændrer sig...

Nåh men hvis du stadig kan få fat i svampe ville jeg anbefale dig at prøve det, frem for 2C-I, ihvertfald som en first timer :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Fluffy McPooch skrev:
Periwinkle skrev:
Fluffy McPooch skrev:
PS: Sorry for offtopic i dit emne Periwinkle... :wink:

Aucun problème.

Det er ellers meget nyttig info. Personlige erfaringer ser jeg ikke som offtopic i dette emne.

Ok, jamen finno da... :D
Så kan du få et råd til med på vejen, hvis det er muligt for dig at skaffe Lsd, så ville jeg IMO anbefale dét.
Ville mene en lav dosis(100-150 ug) lsd er til at styre.
Og er blandt mange anset for at være konge-psykedelia´et, og det med god grund... :twisted:
IMO Pure bliss... :P

-Fluffy

Nah, hvis noget er kongen så må det være DMT :)

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Jeg er enig med Fanny i, at 2cb kan være enormt spirituelt. Jeg troede heller ikke på det, indtil jeg en gang fik en ret stor oplevelse på det, med en del transenderende elementer i. Efter det har 2cb altid bragt mig langt. Så undervurder det ikke. Det kan sine ting ;D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Fluffy McPooch skrev:
Ville mene en lav dosis(100-150 ug) lsd er til at styre
:shock: :shock: :shock: 100 til 150 µg LSD-25 er nok en lidt for sindsyg anbefaling! Jeg kan knap nok tåle 40 µg.. Når man får et mærke af sin dealer og han siger at der er 150µg på, så er der IMO sjældent mere end 50µg.. Dråberne på 100µg skulle være langt stærkere end frimærkerne på 100µg.. Hvilken én er så på 100µg? Jeg tror på dråben..

/IC

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Jeg synes bestemt de mærker jeg har indtaget, som eftersigende er cirka 150-200 mics, er langt kraftigere end 1 dråbe, eftersigende på 100 mics.

Så tror ikke helt din teori holder, selvom det vist er meget normalt at mærkerne er en smule underdoserede.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Johndeer>> Jeg tror det er meget forskelligt, da der ikke er nogle statsgodkendte kvalitetsstempler på LSD-mærker :wink: .

Hilsen Fanny

Titel:
Flueknepper kongen

Et halvt til et helt LSD-mærke eller DXM :? Det er den måde jeg har brændt mig ind i psykedelikaen's træ.

Titel:
Dedikeret medlem

mit første psychedelika var et lsd mærke.. det var fandme fet.. tror det har ligget på omkring 80-120ug det var det fedeste jeg nogen sinde har prøvet så hvis du spørger mig skal du starte med syre :) !

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]