Hvorfor ikke? De er muligvis dyrere end discountudbyderne, men deres service er i top, og jeg tvivler på, man oplever ret meget nedetid som kunde hod TDC.
En af leverandørerne af reelt bredbånd må være første prioritet, derefter hedder den TDC eller CyberCity.[/quote]
Jeg har TDC nu, min fars firma betaler så vi er nødt til at ha det.
Vi har ihvertfald 24 timers nede tid pr. måned.
Hvis vi skal skifte routeren og routeren ikke kan clone mac adressen fra den gamle har vi ikke net i op til 12 timer.
Forbindelsen er iflg. dem 1mbit men har aldrig kørt med over 800kbit.
Når nettet er nede for os og jeg ringer ind for at høre hva så, så får jeg altid bare at vide at der slet ikke er noget problem og det nok bare er hos os der er noget der er gået galt (En gang fandt vi så senere ud af at nogen havde kørt en eller anden boks over i vores nærområde, utroligt de ikke vidste det). Har endnu ikke snakket med en TDC supporter der faktisk vidste noget som helst om computere og netværk.
En gang vi havde en tekniker ude fra TDC og han skulle fixe vores net, begyndte han satme at stå og trykke på OSD knappen på skærmen!
Da jeg så pointerede over for ham at det ikke havde noget med noget at gøre sagde han bare "Jaja det er mig der er teknikeren her"
Men ja ok.. Det kan jo bare være at det så er et par enkelte isolerede tilfælde