Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 jul 2025 11:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Sverige
I den seneste tid tænkte jeg lidt på, hvordan et "coming out" overfor familien ville være, mest fordi jeg allerede bliver mistænkt for at tage stoffer af nogle. Det er nu delvis min skyld, for jeg har aldrig decideret henvist på min interesse, men heller ikke løjet om den hvis jeg blev spurgt. Hvis jeg måske fortalte at jeg røg en joint i nu og næe - tror I det ville forbedre forholdet til min mor (jeg bor hjemme) eller ville jeg blive mistænkt endnu mere for også at tage andre stoffer?

Hilsen, Xanadu

Dedikeret medlem

ghvis din mor ikke har noget imod hash ol. så fortæl hende det,.,, men hvis er det mindste imod det så lad være... det er et rent helvede at have en familie som tror de kan stoppe en!!!

så lad være og fortæl for helvede ikke noget om planter og stoffer...

du vil fortryde det..

selvom det er rart nok at de ved hvad man laver og ikke skal gå rundt og snige..

..desuden bliver de enormt skuffede over en .. og kan finde på alt muligt underligt..

men hvis du vil sige noget. så sig at du har prøvet at ryge hash men det er ikke lige dig.. eller sådan noget!

men hvis du alligevel snart flytter hjemmfra så lad dog være!!!

og hvis du fortæller det så finde på en god forklaring som har en pointe det er noget være lort hvis man ikke for forklaret det ordentligt..

så mit råd: don't say a word!!!

------------------
Mvh Smurf3¤o0
-RYG BANG-

Junior medlem

Geografisk sted: Århus
mit råd er cirkus det samme som smurf's men jeg synes kun du skal fortælle hende at du ryger en J i ny og næ,, jeg fortalte min mutter og fatter det ,, de tog det sq meget pænt,,, de sagde at jeg kun skulle ryge i weekenden,,,,, så var det i orden,,, men det sker jo nok lidt oftere,,*GG*

jeg har det fint med familien,, vi snakker ik rigtig om det men øhh,, jaaahhh jeg har hvertfald ik nogen problemer med det,, men det er nok forskelligt fra forældre til forældre,,,, nå men hygge

------------------
!!!FLOSSY!!!

Medlem

Geografisk sted: det rager ?
personligt venter jeg med at fortælle det til mine gamle... lad os kalde det "lykkelig uviddenhed" , og sådan er det nok bedst i mit tilfælde, forløbig

------------------
...they say it's liqwid...

[This message has been edited by caqtus (edited 08-10-2000).]

[This message has been edited by caqtus (edited 08-10-2000).]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Jeg har fprtalt mine det men de gjorde også selv i deres unge dage og jeg ryger det så hellere ikke (har astma) men de tog det sku meget pænt og de siger hellere ikke noget til den plante jeg har i baghaven !!! men det kan godt være at svampe måske ikke er helt så velset...Jeg syntes også man skal være ærlig som udgangspunkt men:
Hvis man nu har nogle forældre der spørger "har du nogle planer om at prøve det" kan man jo måske godt sige nej hvis man ikke vil havde de ved det og man reelt ikke har nogle planer ! Man kan også sige at man ikke gider at snakke om det ! men hvis man vil være ærlig vil jeg klart råde folk til at tage den mest tolerante forældre og så får han/hun til at sige det til den anden...det var bare mit råd.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Min familie har hørt om de fleste ting jeg har eksperimenteret med, dog har jeg ikke fortalt om syren, da det har så dårligt et ry.
De synes at det er meget interessant og ganske naturligt at jeg eksperimenterer med den slags, og har tilsyneladende fuld tiltro til min dømmekraft. Men det er sikkert ikke alle som har så forstående forældre...
Jeg har nok heller ikke altid været helt ærlig med omfanget af mine eksperimenter, men det har jeg det såmænd ikke så dårligt med.
Mit råd: Hvis du tror at dine gamle ville tage det dårligt, så lad være med at fortæl noget. Men det er nu rart ikke at være nødt til at lyve.

------------------
The pleasures of Heaven or Hell... I didn't care which...

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
Jeg begyndte bare at hænge en masse plakater op af hamp. og fik så et par planter i vindueskarmem (som senere bredte sig til altanen). Min mor har vidst ikke så meget imod det. Men min far derimod er vidst lidt mobset. (ka sku stadigt huske dengang jeg tændte en smøg nede i stuen og så ud til at det var da ganske normalt for mig). Fuck hvor blev han dog mobset.
Men jeg har da heldigvis en del i familien som selv (har) eksperimenteret med så godt som alt.

Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Det er da helt klart at jeg har det enormt dårligt med at tage svampe uden at mine forældre ved det, men de ville nok ikke kunne forstå det.
Hash derimod, var jeg meget åben med at fortælle mine forældre om.
Jeg fortalte at jeg godt kunne tænke mig at prøve at ryge hash, de ved da også at jeg gør det engangimellem.
Og de smiler da også lidt skævt til mig, når jeg siger at jeg tager med et par gutter til Kbh.
De ved sku udemærket godt at det er for at købe tjald.
Men svampe kan jeg ikke fortælle dem noget om, de ville tænde helt af hvis de vidste det.

Vh SwarmpJ

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Min mor har selv ( ifølge min far og egen overbevisning ) eksperimenteret med stoffer som hash og LSD men jeg tvivler lidt på LSD. Hun er meget imod stoffer, ikke fordi at hun tror at de er onde men alle de mænd hun har kendt i sit liv har været nogle svin ( til en stor del pga. alkohol ) og jeg tror også at hun ville være meget imod at jeg har prøvet noget. Så jeg har valgt ikke at fortælle hende det. Men det er jo vel kun et spørgsmål om tid før hun opdager det og jeg har i meget lang tid gået og tænkt over hvad jeg vil sige og hvordan, jeg er nu sikker på at jeg kan argumentere godt nok over for hende så hun vil acceptere det og måske enda selv prøve svampe. Men mit råd er : gør som du tror er bedst , men vær altid parat til at de gamel opdager det uanset hvad du gør for at forhindre det.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]