Heeey! Har snakket med en "baba"-dicipel engang,altså en person,der mediterede og troede på en eller anden læremester.Hun havde taget mange stoffer før i tiden og havde haft det fedt med det,men var på tidspunkt nået dertil hvor hun ikke fik den rigtige trippede effekt som sendte hende på næste plateau.Herefter fortalte hun at man kun kunne nå til et hvis punkt med stoffer,men hvis man virkelig ville nå "shanti"(et plan hvor man opnår indsigt i verden) var den eneste måde at meditere. dvs at stofferne kan være en genvej til indsigt,men ikke kan tage dig hele vejen. Om det passer skal jeg ikke kunne sige,men kan godt tage mig selv i at trippe kortvarigt over f.eks goamuik eller andre ting jeg møder på min vej.Jeg tror dog også det skyldes det faktum at jeg har taget mange stoffer og kender effekten af deres trip.Så der må være noget om snakken,men desværre har jeg svært ved at komme helt op og ringe unden "hjælpemidler",det kræver sgu' nok for megen koncentration.Dette er også en af de farligste ting ved stoffer, tror jeg,at man ikke kan komme i gear uden,fordi man ved hvor fedt det kunne være lige at æde/ryge/fortære et eller andet til at flyve på!! FED & FRED
|