Hei! Hvorfor prøve alle typer hallusinogener? Er det noen som virkelig tror at ved å innta flere forskjellige hallusinogener,så lærer du mere? Er det noen der ute som VIL lære alt svamper har å tilby av innsikter?. Ved å bruke kun svamper så kan du lære MEGET. Man er ikke utlært etter et par tripper på svamper.Når du tenker etter,er du villig til å reise langt inn i svampeverdenen for å lære og kjenne på verden,eller tripper du mest for at det er kult og fantastisk,for så og finne et NYTT rusmiddel som er kult og fantastisk? De fleste av oss er ikke STERKE nok til å ta imot all lærdommen hallusinogener har å by på, derfor er det lett å hoppe over til noe annet. Jeg bruker selv forskjellige rusmidler,men skal jeg være helt ærlig med meg selv, så tror jeg at svamperiket har mere enn nok av innsikter å by på til langt inne i neste liv. Men variasjon fryder og beriker. Det er viktig at du er 100% ærlig med deg selv,ikke tro du er noe du ikke er,for det er det lett å tro etter noen heftige tripper. Få beina på jorden,svampene i koppen og ha et godt liv.
"alt er såre vel"
|