Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 jul 2025 19:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Psilocybin og DMT er meget ens i kemisk struktur. Jeg hørte også et eller andet sted at psilocybin findes naturligt i kroppen, men jeg er ikke helt sikker. Uanset hvad, er der i hvert fald ikke, så vidt jeg ved, påvist skader på hjernen ved brug af hverken DMT eller psilocybin. Jeg synes bare at svampe er et bedre sted at starte, da det ikke er en helt så overvældende fornemmelse. Men det er også fint nok hvis du vil prøve ayahuasca i stedet. Det kan være totalt sejt! Lad bare være med at tage for meget, specielt første gang!
Jeg vil ikke sammenligne påvirkningen med salvia. Salvia virker meget underligt på mig! DMT er mere med lykkefølelse og farver, hvor salvia bare er... mystisk! Jeg har ikke helt besluttet mig for om salvia er forunderligt eller FOR underligt...

------------------
The pleasures of Heaven or Hell... I didn't care which...

Junior medlem

Geografisk sted: Støvring, Danmark
Min grænse går ved svampe, LSD og amf.

Jeg har prøvet hash, E og Salvia, og skal prøve DMT i efterårsferien og cola i starten af næste måned.

Grunden til jeg ikke gider prøve svampe og LSD, er fordi jeg er bange for at det fucker min hjerne op, og amf er for sygt, folk bliver så voldlige.

Det skal lige siges, at jeg meget sjældent tager E.

Medlem

Geografisk sted: Århus,DK
Meskalin er noget der findes i kroppen(i leveren tror jeg), måske er det det i tænker på?! Syre det lagres kroppen har jag hørt(grunden til flashback...?!)!

Fred ud, mvh.spiot

Junior medlem

Geografisk sted: Noreg
Jeg såg et program på tv om bruk av forskjelige psykedeliske substanser.Ayahusaca teen ble brukt av et kirke samfunn i Brasil.Forskere testet brukere og fant ut at konsetrasjonen og div. faktisk var bedre på brukere.Ingen skadevirkninger med andre ord

Medlem

Geografisk sted: Norway
Hei!
Hvorfor prøve alle typer hallusinogener?
Er det noen som virkelig tror at ved å innta flere forskjellige hallusinogener,så lærer du mere?
Er det noen der ute som VIL lære alt svamper har å tilby av innsikter?. Ved å bruke kun svamper så kan du lære MEGET. Man er ikke utlært etter et par tripper på svamper.Når du tenker etter,er du villig til å reise langt inn i svampeverdenen for å lære og kjenne på verden,eller tripper du mest for at det er kult og fantastisk,for så og finne et NYTT rusmiddel som er kult og fantastisk?
De fleste av oss er ikke STERKE nok til å ta imot all lærdommen hallusinogener har å by på, derfor er det lett å hoppe over til noe annet.
Jeg bruker selv forskjellige rusmidler,men skal jeg være helt ærlig med meg selv, så tror jeg at svamperiket har mere enn nok av innsikter å by på til langt inne i neste liv.
Men variasjon fryder og beriker.
Det er viktig at du er 100% ærlig med deg selv,ikke tro du er noe du ikke er,for det er det lett å tro etter noen heftige tripper.
Få beina på jorden,svampene i koppen og ha et godt liv.

"alt er såre vel"

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Att. Spiot:
Mescalin naturligt i kroppen? Det har jeg aldrig hørt om, men det er da muligt. DMT-agtige stoffer findes i hvert fald naturligt i hjernen.
Det er en MYTE at LSD lagres i kroppen og at flashbacks skyldes at der frigives små mængder stof på senere tidspunkter. Det er en rent psykisk effekt, som skyldes en form for post traumatisk stress. Man kan få flashbacks af alle voldsomme begivenheder.

------------------
The pleasures of Heaven or Hell... I didn't care which...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]