Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 15 jul 2025 01:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Hey er der nogen her som kan fortælle mig lidt om hvordan jeg skal ryge det. Jeg har desværre ikke noget koncentreret DMT

Det kommer jo an på, hvad vil du ryge?

Hvorfor går du ikke bare igang med din egen Ayahuasca bryg, det giver en helt fantastisk oplevelse. Man kan dog få en smugle kvalme, men det er vist også det.

Dedikeret medlem

ja så kan man jo bare ryge en fed 1 times tis før man forvanter det virker... det tager altid kvalmen...

------------------
Mvh Smurf3¤o0
-RYG BANG-

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Du kan købe 5-meo-DMT over nettet, her er adressen: [Edited]
Problemet er bare at 5-meo-DMT har bivirkninger i form af kvalme etc. Desuden er det pisse dyrt.. 1gr 300$!!!! Det ville nok være billigere at ekstrahere det selv. Denne side har desuden mange andre interesante kemikalier Her er en opskrift åp hvordan man ekstraherer: http://deoxy.org/smokedmt.htm
Så skal du bare have fat i noget Phalaris Arundinacea som vokser over hele Danmark tæt ved søer og åer, bedre kendt som rørgræs. Der er også et link her på siden til DMT-world, de har adskillige ekstraktions metoder, der er måske er endnu nemmere.
Her er et billede:
Billede

Håber det var til hjælp

Ashoka

EDIT: Det var dengang! Nu vil vi ikke se links til onlineforhandlere af RC.

[ 31 Juli 2003: Besked ændret af: CannaChem ]

Junior medlem

Geografisk sted: Aalborg, DK
Jeg tror jeg ville gå efter den traditionelle ayahuasca bryg. Det kan efter sigende kombineres med cannabis både før, under, og efter trippet for at modvirke kvalme, og for at berolige (virker især hvis man er vant til cannabis, ellers er det nok ikke så beroligende). Prøv at læse om brazilianernes religiøse anvendelse af det i "Santo Daime" menigheden, det er fascinerende. http://www.santodaime.org/indexy.htm

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg er selv ganske nysgerrig efter det, men jeg tror klart jeg ville prøve at få fat i noget syntetisk DMT der kan ryges - eller forsøge mig med at udtrække det fra Phalaris.

Husk lige på at theen virker lige så lang tid som syre - og det er jo ikke sikkert man er forberedt på så kraftigt et trip som DMT skulle være...

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
På mig virker ayahuasca-the ikke nær så lang tid som syre. Faktisk synes jeg at virkningen var en del kortere end et svampetrip! Altså omtrent 3½ time. Læs Loonies triprapport, den er ret go'.
DMT kan være meget intenst, og det er bestemt ikke noget det kunne være særlig fedt at få et bad trip på. Men hvis det nu skulle ske, er det betryggende at virkningen ikke er så langvarig.

------------------
The pleasures of Heaven or Hell... I didn't care which...

Jeg synes nu at virkningen var noget kortere på mig, omkring 1½-2 timer på mig. Men det kan jo godt være jeg forkortede trippet, eller gjorde det mindre intenst da jeg brækkede mig.

Jeg tror at DMT udtrukket af Phalaris, er noget bedre end en Ayahuasca bryg. Ikke mindst for maven ;(

Mvh. Loonie

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
hfgf

Senest rettet af loader 09 feb 2005 11:40, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Hvis du har tænkt dig at indtage DMT-holdige planter oralt, slipper du ikke for den lede peganum harmala. Den gør at DMT'en ikke bliver nedbrudt så snart man indtager det. Så den eneste måde at slippe for skidtet, er ved at ryge DMT. Så vidt jeg ved er der dog ingen planter der indeholder nok DMT til at man kan få en effekt af at ryge planten. Så man er nødt til at lave en ekstraktion.

------------------
The pleasures of Heaven or Hell... I didn't care which...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]