Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 maj 2025 07:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Norway
Hei !
Hva er alt snakket om "mindfucks", cubensis kontra cyanescens eller semilanceata. De inneholder jo de samme stoffene. Cubensis er svak ,cyanescens og semilanceata er sterke.
Cyanescens sier folk gir en mere energifyllt opplevelse(har aldri prøvd dem) fordi de har et høyt innhold av psilocin . Men psilocybin som semilanceata inneholder mye av, det "omformes" til psilocin i kroppen, slik at det er kun psilocin man kan trippe på.
Det hele er vel et spørsmål om dosering,set og setting. Er det overhode noen der ute som opplever GODE, LIVSBERIKENDE,MYSTISKE tripper der ute.? Jeg synes at det er alt for mye snakk om bad-trips, mindfucks etc.
Skal man trippe sterkt må man konsumere ALL soppen på en gang, fordi det er mengden aktivt stoff som når hjernen? første gang som bestemmer trippens intensitet.Det du eventuelt inntar senere i trippen gjør den ikke så mye mere intens, det holder heller trippen "vedlike" og eventuelt forlenger den.
Hva med å ha litt tillit til Moder Jord og hennes magiske vekster,slappe av ,flyte med og GLEMME mindfucks-tripping.

"if in doubt,double the dose"
terence mckenna

Medlem

Geografisk sted: I det mørke jylland...
Der sker da ikke noget ved at tage 4-5 gram mexier (fra ethonplanet) på samme tid.. går der?? jeg har prøvet at gufle svampe et par gange men ikke over 2 gram.. jeg har dog prøvet at gulfe 4 gram mex og et halvt mærke men der besvimet jeg i en lejlighed og væltede en cdreol og fik mega hedetur samt jeg ikke kunne stå oprejst eller se noget andet end sort en lille lilla trekant i 15min efter.. Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede

[This message has been edited by Cyber_D (edited 08-11-2000).]

Junior medlem

Geografisk sted: Silkeborg, Jylland, Danmark
Jeg syns, at det er meget svært at sige, hvor meget, eller hvor lidt, der er den rigtige dosis.
For mit vedkommende, kommer det meget an på, hvad jeg har lyst til, og hvor lang tid, det er siden jeg sidst har trippet.
Hvis jeg skal færdes i byen, eller være inden døre, holder jeg på, at de små mængder er bedst. Det er ikke optimalt, at være blandt fulde "normale" folk, eller i lukkede omgivelser, hvis man er stærkt påvirket.
-Så her kan man nyde sine stille trips, Rolf.

Til gengæld, holder jeg klart på, at er man i naturen, blandt venner, med samme interesse, for psykedelikas som en selv, er der ikke noget bedre, end at give den hele armen, og tage trippet ud, hvor man ikke har været før.
Og til sådanne lejligheder, er meskalin et dejligt stof. Det viser dig verden, som du aldrig har set den før, og du lærer det menneskelige nervesystem at kende, som du aldrig troede du skulle kende det!

Dosering er også meget individuelt, og er ikke kun bestemt af omgivelserne. Det er jo forskelligt fra person til person, hvor langt man er kommet i sin psykiske udvikling, i forhold til stoffer. Der er jo ingen (forhåbenligt) der ligger ud med et BRAG af at meskalin trip!

Syns også det lyder til, at alt for mange tripper fast i byen. Det holder slet ikke, i hvert fald ikke på de doser der er beskrevet oven for. Gå en tur i skoven, i stedet. Det kan godt være der er koldt i starten, men når trippet er i gang, er det, det sidste man tænker på!

Just, my point of view

PSY-

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]