Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 maj 2025 16:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

Jeg læser sgu da trip-rapporterne, for jeg vil nemlig gerne LÆRE NOGET!

Nu er det vist snart tid til, at folk må se, om de hører til her på psychedelia.dk.

Selvfølgelig; alle er velkomne, men jeg synes bare, at i den senere tid er folk begyndt at bitche lige lovligt af hinanden.

Ja, jeg kan godt forstå, at folk synes, at det er klamt, når SHAMAN siger, hvor meget han tager, og hvor sissy-girlede vi allesammen er, men for helvede da!

Det kan sgu da være lige meget!

Personligt har jeg ikke et problem med noget af det, for jeg er nemlig totalt afklaret med, hvilken side jeg står til.

Måske det er på tide, at navngive de forskellige former for stof(mis)brugere.

Hacker og Cracker er jo ikke det samme, vel?

Med informative hilsner;

Meli

Medlem

Geografisk sted: det rager ?
dig og dine hackere/crackere... ;)

Smacker . Cracker . Hacker . Macker . Backer . Slacker . Facka, whats the difference it's just words, heh heh.

I AM THE LIZARDKING

"Jim Morrison"

------------------
"They gave me L.....S.....D"
And by the way - I just LUVE the smell of napalm in the mornin'

Medlem

Det kan jo ikke nytte noget, hvis folk tror, at alle stofbrugere er på samme måde, vel?

Det kan godt være at du er ligeglad, SHAMAN, men det er jeg faktisk ikke! Vi er nok de to mest modsatte, der kan forestilles (Ok; måske ikke, men næsten!).

Kommer du ikke forbi en dag, SHAMAN, så giver jeg sgu en gang røg. =]

Hygge alle; og fuck hvor var det dejligt vejr i dag!

Medlem

Geografisk sted: det rager ?
now that's the spirit...

Dedikeret medlem

melicap du har fat i noget... som er opdaget men endnu ikke ordentlig beskrevet i så fald har jeg ikke set det beskrevet særlig godt...

men jeg giver dig ret...

jeg vil gå så lang og sige at der er 2 hoved typer, som er de to yderste punkter på en linie, hvor man kan bevæge sig mellem den ene type og den anden. men som hovedregl hører til den ene eller anden, og bliver trukket ud til den side man hører til engang imellem. jeg vil tro at gennemsnittet ikke ligger helt ude i den ene eller anden side, men tilgengæld tror jeg heller ikke at nogle ligger præcist i midten...

- Dem som eksperimentere og ønsker en rus som ikke nødvendigvis bare gør en fuckt-up og stenet, men godt kan lide at opleve noget på et trip, altså lærer noget om sig selv og sine tanker. få indblik i sig selv. men stadig oxo for at have det sjovt og for at gøre noget specielt og anderledes, end det man normalt oplever.

- Og så er der dem som bare skal være blæste, tænker ikke så meget over rusen og er egentlig ligeglade om de tager det ene eller andet, bare de bliver blæst lidt hen af den måde de kunne tænke sig, fx stenet, speeded ol.
de ved ikke rigtig hvad tingene gør ved dem selv, eller hvad man bør indtage el. i hvilke doser der er forsvarligt, andet end de doser de selv har erfaringer med eller har hørt om.

jeg tror jeg vil prøve at lave en bedre beskrivelse af det. med nogle llustrationer.

men er der ikke nogle som kan ligge lidt genkendende til fordelingen. jeg mener ikke den er helt hen i vejret.,..

------------------
Mvh Smurf3¤o0
-RYG BANG-
-= HAMP GUIDEN KOMMER SNART =-
www.smurf3000.com

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Smurf du har fat i der rigtige der...
det passer sq meget godt med alle de forskellige *brugere* jeg kender!

Ja klart, jeg har været "den blæste" type i et stykke tid - - - Heh heh - men så kom der svampe, hmm, de var dajlige - hæ hæ. så nu er jeg mere den trippede type, med tendenser til den blæste, det kommer an på hvilken tid på måneden det er og hvor lang tid det er siden jeg var på trip sidst, hvis der er gået mere end 2 måneder så bliver jeg til "Den blæste" type, heh heh, men ellers er jeg den trippede type.

------------------
"They gave me L.....S.....D"
And by the way - I just LUVE the smell of napalm in the mornin'

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]