Det er meget normalt at man har lidt visuals hist og her ugerne efter svampe trip. De er der endnu mer når man har kørt længe, og ens psyke er blevet udmattet. Specielt hvis man har kørt flere dage på speed. Desuden kommer det også rigtigt meget tilbage af at ryge fed. Jeg er selv tobaksryger, så de kommer også når jeg ryger smøger, desværre er det kun noget der er der lige ugerne efter. Goa og Psy-trance syntes jeg også får tripped til at komme tilbage, men det er nok fordi mig og mine venner plejer at høre den slags musik rigtigt meget når vi tripper. Desuden får jeg visuals af tømmermænd, men kun hvis de er totalt slemme . Men det er jo nok fordi ens psyke er totalt udkørt. Det kommer også meget an på hvor store doser man har taget. Jeg kender en der har haft visuals i flere måneder efter et svampetrip.
Det blev næsten en hobby for mig at gå rundt og stene visuals dengang jeg tog rigtigt mange stoffer, og havde et dagligt forbrug af fed =)
Du har helt sikkert fået det, fordi du har taget svampe for nylig, og det kommer altså når man er udkørt og træt i sin hjerne, men lad være med at tage det som om du har fået psykose eller sådan noget, men som gratis hallluer. Det går alle os andre =)
venlig hilsen Fråder
|