Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 jul 2025 11:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

What the hell?! Jeg havde taget 1 Ephedra og 1 22% Guarana cap, og jeg var så sprængfyldt med energi. Ved midnatstid, stadig fuld af energi, men træt i hovedet, gik jeg i seng efter jeg havde fået mig en kop Panodyl flydende imod at jeg har ondt i halsen. Panodyl flydende er et eller andet middel mod smerter nærmest ligesom hovedpine piller, bare flydende.

Nåh men jeg lagde mig i sengen og lukkede øjnene og så hallucinerede jeg, bare stille, jeg vil ikke kalde det et trip, jeg så bare nogle underlige ting for mine øjne. Jeg hørte musik inde i mit hoved og så en mand der blev til en fugl og lidt andre ting.
Nu spørger jeg mig selv dagen efter: Hvad fanden var skyld i at jeg halluede, kunne det være en kombination af pillerne og Panodylet eller hvad tror i????

Medlem

Jeg har nogle gange oplevet at have synsforstyrrelser, hallu'er og generelt et underligt sind dagen efter store mængder speed. De minder meget om det du beskriver. Det virker som underlige stemmer der taler samtidigt til en fra ens inderste underbevidsthed. Man ser/forestiller sig også alle mulige underlige figurer. Jeg har også prøvet det en enkelt gang på meget store doser ephedrine/BZP... Jeg kan måske forestille mig at din ephi har gjort det...

mvh
Bandil

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
ahh det skal du sq ikke være bange for det der.det er sq bare en af lives hverdag illosioner.måske er det fordi du har været vågen i langt tid og så du har været udbattet.og så ephedrea'en har spillet dig et pus.jeg så fks. også synsforstylser førdste gang jeg splattet på speed

Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
i de perioder jeg virkeli går til den med drugs har jeg det sådan hver dag, kan være surt hvis man virkelig skal sove men ellers er det bare grineren, man kan lære sig at kontrollere hvad man ser!...det er sjov

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Det er meget normalt at man har lidt visuals hist og her ugerne efter svampe trip. De er der endnu mer når man har kørt længe, og ens psyke er blevet udmattet. Specielt hvis man har kørt flere dage på speed. Desuden kommer det også rigtigt meget tilbage af at ryge fed. Jeg er selv tobaksryger, så de kommer også når jeg ryger smøger, desværre er det kun noget der er der lige ugerne efter. Goa og Psy-trance syntes jeg også får tripped til at komme tilbage, men det er nok fordi mig og mine venner plejer at høre den slags musik rigtigt meget når vi tripper.
Desuden får jeg visuals af tømmermænd, men kun hvis de er totalt slemme . Men det er jo nok fordi ens psyke er totalt udkørt.
Det kommer også meget an på hvor store doser man har taget. Jeg kender en der har haft visuals i flere måneder efter et svampetrip.

Det blev næsten en hobby for mig at gå rundt og stene visuals dengang jeg tog rigtigt mange stoffer, og havde et dagligt forbrug af fed =)

Du har helt sikkert fået det, fordi du har taget svampe for nylig, og det kommer altså når man er udkørt og træt i sin hjerne, men lad være med at tage det som om du har fået psykose eller sådan noget, men som gratis hallluer. Det går alle os andre =)

venlig hilsen
Fråder

Insane psychedelia user!

@ Ax/Chill: Helt enig, mega sjovt, jeg fik en mand til at blive til en fugl og så bagefter lidt nærmere på en slange med en tunge formet som en underlig blomst, pissesjovt. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

@ Fråder: Jeg blev heller ikke bange for at det var evighedstrip, men som du selv siger en extra tur med visuals.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
En weekend hvor jeg havde kørt en del (40 timer eller deromkring) på Ephedrin/Koffein/Pilsner komboen var jeg til sidst meget udkørt! Ville ligge mig til at sove, men kunne ikke (det var somom jeg så mig selv ligge i sengen og så blev der bare zoomet for vildt udaf), lukkede ikke mine øjne før ved en 5 tiden (var gået i seng klokken 2) - Damn det var mystisk! Men jeg havde også være for vildt blæst de foregående 40 timer [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]