Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 jul 2025 23:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Denmark, KBH
Jeg vil starte med en halv E pille eftersom det er forste gang jeg vil sniffe det, men hvor meget skal den knuses? og hvordan er den nemmeste metode at knuse det på? og hvad er den smarteste måde at sniffe det på? Bare næsen ned i og op med det eller ?

Medlem

hmmm, måske var det det forkerte forum at sende den her post i?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
skære pillen over, og mas den mellem 2 the sker. og så lav (små strejer da det flænser næsen,ellers syntes jeg heller ikke man behøver at tage så meget når man sniffer det.men fuck da det.spis da heller dine piller. det med at sniffe er da kun noget ved his det er coke/speed

Medlem

Har kun en halv pille tilbage, og den får jeg ikke noget ud af hvis jeg spiser den, skal ha' mere til, også tænke jeg jeg ville prøve at sniffe den...

(Btw- det er en rolls royce pille)

Medlem

Har fået at vide man bliver mindfucked af det, og at det skulle være fedt

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Nu ved jeg ikke lige om du har prøvet at sniffe streger før. Hvis du har ved du godt hvordan det skal gøres ellers:

Bare stik pengesedlen halvt op i kraniet, så sidder pulveret ikke fast på indersiden af næsen men kommer op til slimhinderne hvor det gør godt. Snif forsigtigt, altså lad være med at sniffe for hårdt, ellers ender det bare nede i lungerne, og det kan godt svi temmeligt meget.
Jeg kunne forestille mig at jo finere du kunser pillen jo bedre, for så bliver den jo lettere optaget.
Venlig hilsen
Fråder

Medlem

ok, tak skal du ha' fråder, og tak for tippet med the skeer guffe

Junior medlem

Geografisk sted: DK
Det er helt klart at det er super at sniffe e, hvis man skal være really fucked ! En halv er nok godt at starte med. Når jeg skal være fucked gør jeg følgende: sniffer en ½ e, venter 15 min og spiser så en hel e, venter så 30 min og sniffer så den sidste halve...... pheeeeeew hehe

Medlem

Geografisk sted: Århus DK.
jada... sniffe E r lækkert... men hvis du ikk r til det grove hiv i hovedet... plejer jeg også og blande det op med noed amf.. giver en rar smag..! =)

men plejer t dele det 1/1... så bliver man også lidt ramt at amfen... og så bare smid det hele på coveret... og så ned med det sårn rimeligt hurtigt... så lover jeg dig en lækker følelse! =)

Junior medlem

Lad være med at sniffe E. Det er sgu meget bedre hvis du tygger dem. No shit. Din mund og din næse er nok den hurtigste måde at optage det på men hvis du sniffer det så skal du nok regne med at det svier for vildt i din næse og hvis du ikke har knust det ordenligt så sætter det sig i dine bihuler og det gør fandeme ondt (snakker desværre af erfaring). Jeg har prøvet at sniffe dem, sluge dem og tygge dem for derefter at sluge dem. Jeg synes det bedste er at tygge dem og så sluge dem. Prøv det men lad være med at sniffe dem. Ved mig føltes det fandeme som om jeg havde forkølelse i hele hovedet :0)

-=STATICA=-

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]