Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 jul 2025 21:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 65 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
 Titel: FUCK POP
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Flyt dog til Hovedstaden, og få en sund indstilling til de forskellige grupperinger der er i samfundet. Det er sku da for nedtur og trivielt at gå op i andres stil og påklædning.
Jeg tror simpelthen at I mangler lidt menneskelig variation i hverdagen.
det handler sku da ikke om tøj ! Hvis det handler om noget så er det instilling til tilværelsen og omverdenen.

vågn dog op..

Først menneskerne, så stofferne - også er der plads til indstillingerne!

Derfor....
skal især unge psykonauter tage det lidt roligt i opstartsfasen. Erfaringsmæssigt er det samlede billede af omverdenen ikke fuldent - og derfor ikke parat til bevidstudvidelse. Hvis man kører for hurtigt på (dvs. eksperimenterer med alt hvad der tilgængeligt indenfor de første par år, så ender man som nogle af de tumper der skriver herinde.
Stofferne og indstillingerne er tilstede, men deres kendskab til omverdenen, begrænser sig ofte til mellemstore provinsbyer.

Så kan stoffer blive rigtig farlige - idet bevidstheden pludeslig ikke kan tilpasse sig de andre få andre mennekser der er tilstede. Den primære udvikling har altid taget sted i storbyerne - fordi at her råder mangfoldigheden og her er plads til udfoldelse. 2 kvaliteter i forbindelse med bevidsthedsudvidelse.

(Ryger Smiley)

Insane psychedelia user!

"ive got the mind of a lunatic" sidder stadig og gokker mit hovede til thunderdome!!! og har længe haft lyst til at få gang i diskutionene igen [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Liquid: Jeg har ikke sagt (tror jeg ikke, jeg gider ikke at læse det igen) at det er hans skyld, han er bare en spade når man går sammen med ham og nogle piger fordi han skal altid lægge an på mindst en af dem!!! Og desuden skider jeg på hvad mainstream befolkningen synes om mig..jeg er sgu da på stoffer og de fleste synes man er fåked up når man er det, desuden er jeg oxo punkrocka.

caqtus: "det er lige så popsmart og uoriginalt at være typen, der ikke vil være som de andre..." det er sgu da netop ikke popsmart, det er popsmart at skifte stil fra dag til dag/uge til uge/ osv. bare fordi det er mode, det er popsmart at gøre alt for at folk skal synes om en, det er popsmart at gå at spille total sej når man ikke kan en skid. Men det er er fandme ikke popsmart at gøre som man vil...det er ikke (kun) tøjet men personen det kommer an på.

n_dk: du er sej nok

HEY fedt, det åbnede igen, ha ha ha ha EGO IZ ÉRE, yo how how how, hey indian boy, dine flammer skraber mig op af benene og det er ikke behageligt, især ikke efter at jeg spiste den luffehandske til morgen, damn, det hele er rundt og jeg er lige i udkanten af det, fuck det er for blæst, hey det er jo her jeg er, men anyway, vil bare lige lufte en hund og sige FUCK POPPEN!!!!!!!!!!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Zionboy har ret- i går sgu op i nogle tossede ting...

Medlem

Geografisk sted: Sodom & Gomorra
Bestefar er en stokk

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 65 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]